ساعت پخش سریال سرقت پول
متفرقه

ساعت پخش سریال سرقت پول از شبکه تماشا

زمان پخش سرقت پول + تکرار

ساعت پخش سرقت پول از شبکه تماشا را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال سرقت پول، یک اثر اکشن، جنایایی اسپانیایی به کارگردانی آلبرت بیستمنا است که در سال 2017 از شبکه تلویزیونی اسپانیا و سپس نتفلیکس پخش شده است. این سریال ابتدا به‌عنوان یک مجموعه محدود در نظر گرفته شد و در 15 قسمت از شبکه اسپانیایی آنتنا در ماه مه 2017 پخش شد. در اواخر سال 2017، شبکه نتفلیکس حق پخش جهانی این سریال را به‌دست‌آورد و آن را بازنشر داد. این‌بار، سریال با 22 قسمت کوتاه‌تر مجدداً در نتفلیکس بارگذاری و در سطح جهان منتشر شد.

سریال سرقت پول

همچنین بخوانید: جدول پخش شبکه تماشا

خلاصه داستان و نقد و بررسی

سریال سرقت پول، داستان گروهی از سارقان به رهبری مردی به نام پروفسور است، افراد او به ضرابخانه ملی اسپانیا نفوذ می‌کنند. به نظر می‌رسد آن‌ها دچار مشکل شده و در نهایت با 67 گروگان در ضرابخانه زندانی می‌شوند. اما همه اینها بخشی از برنامه پروفسور است. این سریال در ابتدا سرگرم‌کننده بود و می‌توانست یک شاهکار باشد. طرح اولیه بسیار هوشمندانه و جذاب بود. همچنین شما با شخصیت‌های فردی جذاب، آشنا شدید. از اینجا به بعد من انتظار یک نبرد آموزنده و سخت عقل و اراده بین دزدان و پلیس را داشتم.

متاسفانه این اتفاق نیفتاد. طرح به جای فشرده بودن، به گریزهای احمقانه منحرف شد. علاوه بر این، سارقان با تثبیت شخصیت‌های خود در چند قسمت اول، چندین کار خلاف شخصیت خود انجام می‌دهند. گویی نویسندگان هر صحنه را مستقل از آنچه قبلاً اتفاق افتاده بود می‌نوشتند. اگر آن‌ها برای هر قسمت یک نویسنده متفاوت بیاورند و بگویند فیلمنامه قسمت‌های قبلی را نخوانند، اتفاقی‌تر از این نمی‌توانست باشد. باید گفت هر چه داستان جلوتر می‌رود، بدتر می‌شود.

زمان پخش سریال سرقت پول

سریال سرقت پول چند قسمت است؟

سریال اسپانیایی سرقت پول در قالب 5 فصل و 48 قسمت به تماشاگران شبکه تماشا ارائه می‌شود.

ساعت پخش سریال سرقت پول از شبکه تماشا

پخش سریال سرقت پول از شبکه تماشا آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه تماشا در سال 1403 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال سرقت پول در سال 1403 به این ترتیب است:

  • زمان پخش: ساعت 21

  • زمان تکرار: روز بعد ساعت 09 و 15

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *