ساعت پخش سریال ماجراهای شرلوک هلمز
متفرقه

ساعت پخش سریال ماجراهای شرلوک هلمز از شبکه تماشا

زمان پخش ماجراهای شرلوک هلمز + تکرار

ساعت پخش ماجراهای شرلوک هلمز از شبکه تماشا را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال ماجراهای شرلوک هلمز، یک اثر درام، معمایی بریتانیایی به کارگردانی مایکل کاکس است که در سال 1984 از شبکه تلویزیونی بریتانیا پخش شده است. این سریال قرار بود در چند فصل دیگر تولید شود، اما به دلیل مرگ ناگهانی بازیگر نقش اول یعنی جرمی برت پروژه ناتمام ماند.

سریال ماجراهای شرلوک هلمز

همچنین بخوانید: جدول پخش شبکه نمایش

خلاصه داستان و نقد و بررسی

سریال ماجراهای شرلوک هلمز در ایالات متحده و همچنین در انگلستان بسیار محبوب بود. هر قسمت آهنگ خوبی داشت و حدود 90 درصد از مواقع به آثار ادبی کانن دویل وفادار بود. در مورد بازیگری، یک کلمه جرمی برت بدون شک بهترین شرلوک هلمز است، او به عنوان شخصیت کامل است. او به شخصیت کتاب‌ها صادق است، در حالی که در طول مسیر تفاوت‌های ظریفی ایجاد می‌کند. اینها همه مربوط به تفسیر است، و در مورد من، این یک تفسیر استادانه از یک شخصیت واقعا پیچیده است. دیوید برک در نقش واتسون باهوش است. ماجراهای شرلوک هلمز بهترین اقتباس از قانون هولمز است. ماجراهای شرلوک هلمز برای هر طرفدار هولمز ضروری است و مقدمه‌ای عالی برای کسانی است که نمی‌خواهند داستان‌ها را بخوانند اما دوست دارند هولمز را تا حد امکان نزدیک به داستان اصلی ببینند.

سکانسی از سریال

سریال ماجراهای شرلوک هلمز چند قسمت است؟

سریال بریتانیایی ماجراهای شرلوک هلمز در 41 قسمت به تماشاگران شبکه تماشا ارائه می‌شود.

ساعت پخش سریال ماجراهای شرلوک هلمز از شبکه تماشا

پخش سریال ماجراهای شرلوک هلمز از شبکه تماشا آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه تماشا در سال 1403 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال ماجراهای شرلوک هلمز در سال 1403 به این ترتیب است:

  • زمان پخش: ساعت 21

  • زمان تکرار: روز بعد ساعت 03 و 09 و 15

نظرات
  1. داود خاکپور
    0
    0

    از شبکه تماشا بابت پخش سریال نوستالژیک و روان و هنرمندانه شرلوک هلمز سپاسگزارم. سریال هایی از این دست هیچ تاریخ مصرفی ندارن و همیشه برای همه نسلهای بعدی مفید و آموزنده و بسیار سرگرم کننده هستن البته عامل اصلی محبوبیت و موفقیت این سریال بازی هنرمندانه و دلنشین سه نفر هنرمند فقید این سریال یعنی جرمی برت و ادوارد هاردویک و دیوید برک میباشد. یادش بخیر شباهت بسیار زیادی بین چهره دکتر واتسن با پدر بزرگم حتی از نظر حرکات وجود داشت

    0
    0

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *