سوبارو 2022
معرفی خودرو

سوبارو 2022: قیمت گذاری ، تصاویر داخل کابین

خطوط دید، فضا و موارد دیگر سوبارو 2022

خودرو سوبارو میل به دید عالی دارد: شاسی بلند جمع و جور Forester در مقایسه ما از دید عقب در بین شاسی بلندهای کوچک در صدر فهرست قرار گرفت.

سوبارو

سه بار متوالیو نسل کنونی ایمپرزا بالاترین رتبه دید را در میان به دست آورد هشت سدان جمع و جور که ما رو به رو آزمایش کردیم. بنابراین برای Ascent که پنجره‌های بزرگ، ستون‌های سقف نازک و فناوری مفید آن (سطوح بالای تزئینات دارای آینه دید عقب مبتنی بر دوربین است) خطوط دید را عالی می‌سازد.

subaru ascent 2022
با این حال، سخت است که در مورد چیزهای دیگر در داخل هیجان زده شوید. طراحی داشبورد، با کنترل‌های کوچک و مدولار طراحی شده توسط کمیته، آشفته به نظر می‌رسد. ویژگی های گمشده – حتی به عنوان گزینه – شامل صندلی مسافر با قابلیت تنظیم ارتفاع، ادغام تلفن هوشمند بی سیم و هر چیزی بزرگتر از یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی.

subaru ascent

بسیاری از رقبا یک یا چند مورد از آن امکانات اضافی را با صفحه نمایش لمسی ارائه می دهند به اندازه 12.3 اینچ. 19 جا لیوانی سوبارو به این معنی است که مسافران ردیف دوم و سوم می‌توانند از حجم بالای مثانه آقای پیب یا چندین گوشه ذخیره‌سازی لذت ببرند، اما فضای ذخیره‌سازی باز بسیار مهم در جلو کنسول برای انجام وظایف خانوادگی خیلی کوچک است.

سوبارو 2022

اندازه در جاهای دیگر نیز یک مسئله آزاردهنده است. صندلی‌های جلو جادار هستند، اما صندلی‌های کاپیتان ردیف دوم خیلی کوچک به نظر می‌رسند، با ارتفاع متوسطی که می‌تواند زانوهای برخی بزرگسالان را به‌طور ناخوشایندی بالا ببرد. در ردیف سوم، صندلی‌های برافراشته استادیوم مشکل مخالف را ایجاد می‌کند: در حالی که زانوهای مسافران در آنجا نسبت به اکثر ردیف‌های سومی که به زمین برخورد می‌کنند، وضعیت بهتری دارند، آنها هزینه را در فضای سر خواهند پرداخت. مردم، لازم نیست اینطور باشد: شاسی بلندهایی مانند Atlas، Hyundai Palisade و Kia Telluride دومین مورد مناسب برای بزرگسالان هستند. و ردیف های سومحسابداری مستقل ما از حجم بار 23.6 فوت مکعب در پشت ردیف دوم آسنت یافت شد – کمتر از تویوتا هایلندر (24.0 فوت مکعب)، Palisade (26.2) و اطلس (29.9). حجم صعود در پشت ردیف سوم (10.3 فوت مکعب) نسبت به کلاس بهتر است.

سوبارو 2022

آیا باید یک سوبارو 2022 بخرید؟

ویژگی های استاندارد سال 2022 شامل کنترل آب و هوای خودکار سه منطقه ای، اپل کارپلی سیمی و اندروید اتو، چهار درگاه USB، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی ​​و وسط خط عملی است. از روکش‌ها بالا بروید و می‌توانید دو درگاه USB دیگر، روکش‌های StarTex یا چرم، صندلی‌های برقی با گرمایش و تهویه، و مونروف پانوراما دریافت کنید. این همه کرایه معمولی در این کلاس است. در مورد صعود هم همینطور نمرات عالی تست تصادف – مطمئناً قابل ستایش است، اما کمتر از گذشته متمایز است.

سوبارو 2022

قیمت subaru ascent 2022 از 33,420 دلار برای مدل پایه تا 46,570 دلار برای Ascent Touring در کارخانه که بالاترین سطح تریم است، متغیر است. برای خانواده هایی که نیاز به توانایی در همه شرایط آب و هوایی دارند، این یک ارزش قوی در کل است. مدل پایه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد رقبای که برای AWD هزینه اضافی دریافت می کنند و حتی یک صعود کارخانه ای از ورود مارپیچی به استراتوسفر بیش از 50000 دلار جلوگیری می کند، جایی که تعدادی دیگر به راحتی برسد.

سوبارو 2022

این، به‌علاوه دید عالی آسنت، بهترین استدلال را برای در نظر گرفتن آن تشکیل می‌دهد، اما شما از نظر قابلیت رانندگی و فضا فداکاری زیادی خواهید کرد. با قضاوت بر اساس محبوبیت فروش – جایی که Ascent به عنوان کمترین محبوبیت در بین خودروهای شاسی بلند سوبارو و کمی بازیکن در کلاس سه ردیفه رتبه بندی می شود – مصرف کنندگان زیادی این معامله را قبول نمی کنند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *