ساعت پخش سریال دکل 45
متفرقه

ساعت پخش سریال دکل 45 از شبکه تماشا

زمان پخش دکل 45 + تکرار

ساعت پخش دکل 45 از شبکه تماشا را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال دکل 45، یک اثر جنایی، معمایی نروژ-سوئدی به کارگردانی اولا نورن است که در سال 2018 پخش شده است. این سریال در دو فصل 6 قسمتی ساخته و منتشر شد. هنگامی که آندریا، یک تنظیم کننده خسارت از بنتوس اویل، دو روز قبل از کریسمس به ریگ 45 فرستاده می‌شود تا یک حادثه مرگبار را بررسی کند، دکل مورد اصابت طوفان قرار می‌گیرد و تمام ارتباطات از بین می‌رود. به زودی خدمه متوجه می‌شوند که این حادثه در واقع یک قتل است و اکنون می‌دانند که در خطر واقعی هستند.

سریال دکل 45

همچنین بخوانید: جدول پخش شبکه نمایش

خلاصه داستان و نقد و بررسی

در سریال Rig 45، دو روز قبل از کریسمس، آندریا توسط بنتوس اویل فرستاده می‌شود تا یک تصادف مرگبار در سکوی شرکت دریای شمال را بررسی کند. در مواجهه با سکوت و طوفان شدیدی که ارتباطات را قطع می‌کند، او و خدمه به زودی متوجه حضور یک قاتل در بین خود می‌شوند. اگر عاشق یک داستان عالی هستید، یک معمای قتل که به معنای واقعی کلمه شما را تا آخر نگه می‌دارد، بازیگری استثنایی و نویسندگی فوق‌العاده، پس سریال دکل 45 را تماشا کنید.
با ناپدید شدن شخصیت‌ها، برخی صحنه‌ها بیش از حد طولانی شدند و سرعت همراه با هیجان و ناراحتی کاهش یافت، اما پایان به سبک بریتانیایی، نسبتاً غیرمنتظره و البته احتمالاً غیرواقعی بود. در کل سریال خوب با بازی عالی و داستان جذابی است. اگر پایان رقت انگیز و کاملا شفافش نبود به آن نمره کامل می‌دادم. کسی که این پایان را نوشته است باید از خودش خجالت بکشد.

Rig 45

سریال دکل 45 چند قسمت است؟

سریال سوئدی-نروژی دکل 45 در دو فصل و مجموعا 12 قسمت به تماشاگران شبکه تماشا ارائه می‌شود.

ساعت پخش سریال دکل 45 از شبکه تماشا

پخش سریال دکل 45 از شبکه تماشا آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه تماشا در سال 1403 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال دکل 45 در سال 1403 به این ترتیب است:

  • زمان پخش: ساعت 23

  • زمان تکرار: روز بعد ساعت 05 و 11 و 17

نظرات
  1. فاطمه
    2
    0

    سريال جالب و هيجان انگيزي هست
    ممنون از دوبلورهاي خوب

    2
    0

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *