فولکس واگن تیگوان 2022
معرفی خودرو

بررسی فولکس واگن تیگوان 2022 | بررسی تخصصی و تصاویر کابین

خودرو فولکس واگن تیگوان 2022 خوش‌نظر و به‌روز شده به همان زیبایی درایوهای قبلی است، اما به‌روزرسانی داخلی، کنترل‌های لمسی پیچیده را به جایی می‌آورد که نمی‌خواهند.

فولکس واگن تیگوان

تیگوان نسبت به سایر شاسی‌بلندهای کامپکت جدید، جادارتر احساس می‌شود و بهتر رانندگی می‌کند، و گزینه‌های قیمت‌گذاری و تزئینات جدید ارزش تیگوان را افزایش می‌دهند، اما در جهت کاربرپسندی گامی در جهت اشتباه برداشته است.

فولکس واگن تیگوان 2022

بر کسی پوشیده نیست که ما در دیلی تک از طرفداران بزرگ فولکس واگن تیگوان هستیم. فولکس‌واگن برنده دو چالش قبلی SUV Compact (به ترتیب در سال‌های 2017 و 2019) شده است، اما موفقیت در رقابت‌های ما لزوماً به موفقیت در نمایشگاه تبدیل نشده است.

Volkswagen Tiguan 2022

هوندا سه برابر CR-V می فروشد، در حالی که تویوتا حرکت می کند چهار چند برابر راو4. خوب، فولکس‌واگن به اندازه‌ی کافی از این مقدار استفاده کرده است و تصمیم گرفته است که با ارائه یک طراوت ملایم در داخل و خارج با برخی فناوری‌های جدید و – شاید مهم‌تر از همه – تجهیز، تجهیزات و قیمت تیگوان را برای مدل سال 2022 اصلاح کند. سعی کنید یک قطعه بزرگتر از شاسی بلند جمع و جور را از شرکت هایی مانند هوندا، تویوتا، هیوندای، فورد و تقریباً هر کس دیگری بگیرید.

فولکس واگن تیگوان 2022

من اخیراً یک چرخش بسیار کوتاه در جدیدترین Tiguan در کشور مزرعه ای اطراف چلسی، میشینگ داشتم تا ببینم آیا تغییراتی که فولکس واگن ایجاد کرده است به افزایش فروش در برابر برخی رقابت های سخت کمک می کند یا خیر.

از نزدیک با فولکس واگن تیگوان 2022: آیا می تواند سر و صدای بیشتری ایجاد کند؟

ترفندهای ظریف استایل فولکس واگن تیگوان 2022

خیلی سخت به بیرون تیگوان نگاه نکنید و انتظار داشته باشید که بتوانید تفاوت را تشخیص دهید – باید یک ’22 را در کنار ’21 قرار دهید، و حتی در آن صورت، فقط سرسخت ترین طرفداران VW هستند. می تواند تشخیص دهد که کدام جدید است. تیگوان ’22 چند سپر و چراغ های جلو و عقب جدید دریافت می کند، با بزرگترین تغییر این است که LED ها در حال حاضر استاندارد در اطراف هستند، حتی در ارزان ترین تریم. اسکریپت بلوک جدیدی به سبک فولکس‌واگن روی درب بالابر وجود دارد، سبکی که به زودی در همه شاسی‌بلندهای جدید فولکس‌واگن ظاهر می‌شود. چرخ ها از 17 اینچ تا 20 اینچ متغیر هستند، بسته به سطح تریم.

فولکس واگن تیگوان

و در مورد سطوح تریم، اکنون تنها چهار مورد وجود دارد: S، SE، SE R-Line Black و SEL R-Line. استایل بین آن‌ها کمی متفاوت است: S و SE تریم‌های ابتدایی‌تر هستند، در حالی که SE R-Line Black پکیج قدیمی R-Line را می‌گیرد و آن را در آن تریم استاندارد می‌کند و کیت بدنه R-Line با ظاهری خاص‌تر را به ارمغان می‌آورد. به مهمانی همراه با پکیج مشکی استاندارد که تزئینات پنجره، درپوش آینه ها، توری ها، قطعات سپر و چرخ ها را سیاه می کند. SEL برتر در دسترس است فقط با بسته R-Line در حال حاضر، اما نه ظاهر R-Line مشکی که از بین رفته است، بنابراین کیت بدنه اسپرت را دریافت می کنید اما همچنان تریم کرومی را حفظ می کنید. نمایندگان فولکس‌واگن می‌گویند که تریم‌های برتر تقریباً همیشه به‌عنوان R-Lines در نسل قبلی سفارش داده می‌شدند، بنابراین آن‌ها از آن استفاده کردند و تصمیم گرفتند آن را هم‌اکنون به‌عنوان بخشی از تریم‌های خود بگنجانند.

درایوهایی مانند آخرین

فولکس واگن تیگوان 2022

اگر فکر می کنید تیگوان شباهت زیادی به مدل قدیمی دارد، احتمالاً تعجب نخواهید کرد که بدانید این خودرو نیز مانند آن رانندگی می کند. تنها موتور ارائه شده یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر با 184 اسب بخار قدرت و 221 پوند فوت گشتاور است که به یک گیربکس استاندارد هشت سرعته اتوماتیک متصل به چرخ های جلو است. سیستم چهار چرخ متحرک در S، SE و SE R-Line Black اختیاری است و در SEL R-Line بارگیری شده استاندارد است. این موتور برای رانندگی در اطراف شهر و سرعت پایین‌تر به اندازه کافی قوی است و تنها زمانی خود را ضعیف نشان می‌دهد که در یک شتاب طولانی از حالت سکون واقعاً پای خود را در آن قرار دهید. با این حال، استارت‌های چرخشی به‌صورت اسپریتی انجام می‌شوند، و اتوماتیک هشت سرعته به خوبی با موتور مطابقت دارد تا آن را در باند قدرت خود نگه دارد یا در صورت فراخوانی سریع آن را در آنجا قرار دهد.

تلاش فرمان سبک است اما کاملاً بی‌حس نیست، و بازخورد مناسبی وجود دارد که به شما می‌گوید لاستیک‌ها چه می‌کنند. سواری، با این حال، استثنایی است – نرم و بی صدا، حتی با وجود چرخ های 20 اینچی اختیاری روی لاستیک های سطح پایین در تریم SEL R-Line که بیشتر وقتم را در آن صرف کردم. سواری میرایی کنترل بدنه ای است که در سمت تنبل تر قرار دارد و بیشتر به سمت شهرهای بین ایالتی آمریکا تنظیم شده تا اتوبان های اروپایی. در گوشه‌ها می‌چرخد و از هل دادن خیلی خوشحال نیست – تیگوان به راحتی زیر فرمان می‌رود و آن‌قدر که دوست دارد با آرامش در حومه شهر هدایت شود، دوست ندارد او را زیر فرمان ببرد. و برای یک SUV خانوادگی کوچک مانند این، این کاملا قابل قبول است – لازم نیست همه چیز یک خودروی اسپورت باشد، و فولکس‌واگن این را می‌داند، در عوض یک حمل‌ونقل افراد توانا و راحت ارائه می‌کند که بیشتر برای اوقات آرام طراحی شده است تا زمان‌های دیوانه.

فولکس واگن تیگوان 2022

اینسایدهای جدید مد روز

بنابراین، اگر کاملاً مانند گذشته به نظر می رسد، و قطعاً مانند گذشته رانندگی می کند، فولکس واگن دقیقاً چه چیزی را برای تازه و جالب نگه داشتن تیگوان 2022 به روز کرده است؟ این فضای داخلی خواهد بود، و قطعاً در آنجا تازه و جالب است – اگر کاملاً موفق نباشد.

کیفیت مواد هنوز مناسب است، پلاستیک های نرم و لطیف زیادی هم در جلو و هم در پشت وجود دارد، و فضای راحت کابین هنوز بسیار آشکار است. ردیف اول و دوم فضای زیادی برای سر، ساق پا و باسن دارند، و ردیف سوم … آنجاست… اگر بخواهید، فکر می کنم. این فقط برای کودکان مناسب است، اما این ویژگی مفیدی است که می توانید آن را در حین انجام دادن داشته باشید، اگر ممکن است به طور ناگهانی تعداد بیشتری از کودکانی را پیدا کنید که از تمرینات فوتبال به خانه منتظرند. با این حال، هر کسی که به دنبال یک شاسی بلند هفت سرنشین واقعی فولکس‌واگن است، باید به دنبال اطلس باشد که بسیار جادارتر است و در هر سه ردیف فضای قابل استفاده برای بزرگسالان دارد. توجه: ردیف سوم فقط در تیگوان‌های دیفرانسیل جلو موجود است – فولکس‌واگن گفت که خریداران AWD هرگز واقعاً از ردیف سوم استفاده نکرده‌اند و در عوض فضای بار را ترجیح می‌دهند که صندلی تا شده در آن قرار می‌گیرد، بنابراین اکنون می‌توانید ردیف سوم یا ردیف سوم داشته باشید. AWD، اما نه هر دو.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *