ساعت پخش سریال داستان بروسلی
متفرقه

ساعت پخش سریال داستان بروسلی از شبکه تماشا

زمان پخش داستان بروسلی + تکرار

ساعت پخش داستان بروسلی از شبکه تماشا را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال داستان بروسلی، یک اثر درام، اکشن چینی به کارگردانی لی مون کی است که در سال 2008 پخش شده است. داستان سریال در مورد افسانه هنرهای رزمی، بروس لی است که از هنگ‌کنگ به آمریکا می‌رود، سریال تا مرگ ناگوار او در سن 32 سالگی ادامه دارد. در این سریال، دنی چان بازیگر نقش بروسلی بدون هیچ شکی، کاری فوق‌العاده انجام داده است.

سریال داستان بروسلی

همچنین بخوانید: جدول پخش شبکه تماشا

خلاصه داستان و نقد و بررسی

من نمی‌توانم در مورد دنی چان اظهار نظر نکنم، او واقعا شبیه بروس لی است. من شنیدم که او قبل از فیلمبرداری یک سال کامل آماده شده است و احتمالاً درست است، او حداقل تمام تلاشش را می‌کند تا بروس لی باشد. این فقط در مورد ظاهر نیست، آن مرد سعی می‌کند هر ویژگی و خصوصیت بروس لی را تقلید کند. صداها، لگدها و مشت‌های معروف، حالات صورتش تقریبا مشابه هستند ولی صحنه‌های مبارزه به خوبی بروس لی واقعی نیستند. در کل مشکلی نیست، فقط یک بروس لی وجود دارد و نمی‌توان از او تقلید کرد.

من از تماشای 50 قسمت لذت بردم و اگرچه بازی کمی ضعیف است، اما ارزش دیدن را دارد. مردی که نقش بروس لی را بازی می‌کند دقیقاً شبیه او به نظر رسیده و عمل می‌کند و صحنه‌های اکشن بسیار خوب هستند. من این سریال را به شدت توصیه می‌کنم، به خصوص اگر شما از طرفداران بزرگ بروس لی هستید. افسانه بروس لی در این سریال زنده می‌ماند. اپیزود آخر حواس پرت کننده بود او فقط مرد، از ناکجاآباد، همانطور که در واقعیت بود. بروس لی در آستانه رسیدن به افتخار شایسته خود درگذشت و خانواده و دوستانش را با میلیون‌ها طرفدار شوکه و کنجکاو رها کرد. خوشحالم که این سریال تلویزیونی را تماشا کردم، تخیل من را باز کرد و متوجه شدم که بروس لی چقدر دنیا را تغییر داده است.

ساعت پخش جدید: 20:30 و 00:30 و 06:30 و 12:30

سریال داستان بروسلی چند قسمت است؟

سریال چینی داستان بروسلی به صورت اورجینال در یک فصل و مجموعا 50 قسمت ساخته شده است.

ساعت پخش سریال داستان بروسلی از شبکه تماشا

پخش سریال داستان بروسلی از شبکه تماشا آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه تماشا در سال 1403 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال داستان بروسلی در سال 1403 به این ترتیب است:

  • زمان پخش: ساعت 20:30

  • زمان تکرار: روز بعد ساعت 00:30 و 06:30 و 12:30

نظرات
  1. مهری
    1
    0

    این سریال واقعا عالی بود..زندگینامه بروسلی ومبارزاتش فوق العاده بود.باتشکرازکانال تماشا بابت پخش این سریال‌.بروسلی اسطوره بود

    1
    0

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *