آفتابگیر تبلیغاتی
متفرقه

آفتابگیر تبلیغاتی چگونه چاپ می شود؟

به گزارش دیلی تک، چاپ آفتابگیر تبلیغاتی فرآیندی است که طی آن لوگو، نام تجاری یا پیام تبلیغاتی شما بر روی سطح آفتابگیر نقش می‌بندد. این کار با استفاده از روش‌های مختلف چاپ از جمله چاپ سیلک اسکرین، چاپ دیجیتال و چاپ سابلیمیشن انجام می‌شود.

روش های چاپ آفتابگیر تبلیغاتی به شرح زیر است:

  • چاپ سیلک اسکرین: این روش چاپ سنتی و مقرون به صرفه است که برای چاپ طرح‌های ساده و تک رنگ ایده آل است. در این روش از یک شابلون و جوهر مخصوص برای چاپ طرح بر روی آفتابگیر استفاده می‌شود.
  • چاپ دیجیتال: این روش چاپ مدرن و باکیفیت است که برای چاپ طرح‌های پیچیده و چند رنگ ایده آل است. در این روش از یک پرینتر دیجیتال و جوهر مخصوص برای چاپ طرح بر روی آفتابگیر استفاده می‌شود
  • چاپ سابلیمیشن: این روش چاپ مدرن و باکیفیت است که برای چاپ طرح‌های تمام رنگی بر روی سطح پارچه ایده آل است. در این روش از جوهر مخصوص و حرارت برای انتقال طرح بر روی آفتابگیر استفاده می‌شود

آفتابگیر تبلیغاتی

نکات مهم خرید آفتابگیر ماشین

برای کسانی که در نظر دارند آفتابگیر ماشین بگیرند، چندین ملاحظات کلیدی مختلف وجود دارد که باید در نظر داشته باشند که شامل موارد زیر است:

  • اندازه شیشه جلو

اگرچه ممکن است این اولین فکری نباشد که به ذهنتان خطور می کند، اما به یاد داشته باشید که یک محافظ خورشید یا آفتاب گیر ماشین در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. زمانی را صرف اندازه گیری شیشه جلو و شیشه عقب خود کنید تا مشخص کنید چه اندازه و تناسبی برای ماشین شما لازم است.

  • انواع مواد و دوام

بهترین آفتابگیرهای اتومبیل در یک ماده یا دوام تولید نمی شوند. بنابراین، بسته به منطقه کشوری که در آن هستید، مواد مختلفی را در نظر بگیرید که ممکن است در جلوگیری از اشعه های UVA یا UVB موثرتر باشند.

  • سهولت نصب و ذخیره سازی

با اندازه های مختلف و مواد مختلف، سطوح مختلفی از دشواری در نصب وجود دارد. این را در نظر داشته باشید، زیرا تعداد کمی از رانندگان دوست دارند هر روز 20 دقیقه را صرف نصب یک آفتابگیر ماشین سفت و سخت کنند. برای جلوگیری از این امر و خنک نگه داشتن وسیله نقلیه خود، پارچه انعطاف پذیری را انتخاب کنید که نصب آسانی داشته باشد و به سرعت قابل نگهداری باشد.

  • ویژگی ها و عملکرد اضافی

بهترین آفتابگیر ماشین شیشه جلو بیشتر از جلوگیری از ورود نور خورشید به وسیله نقلیه شما انجام می دهد. برخی از سایه‌های پنجره دارای ویژگی‌های اضافی مانند فناوری خنک‌کننده خودکار یا ویژگی‌های بسته سریع هستند. هنگام تعیین اینکه کدام سایبان برای شما بهترین است، این موارد را هم در نظر بگیرید.

تولیدی آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی قابل سفارش در سایت های چاپ و سایت ما است. شما می توانید به راحتی طرح برند خود را به ما بدهید و آفتابگیر مورد نظر خود را دریافت کنید.

آفتابگیر خودرو

آفتابگیر خودرو از چه جنسی تولید می شود؟

به طور معمول، آفتابگیر ماشین از لایه‌ای از مایلار یا فویل آلومینیومی ساخته می‌شوند که داخل شیشه‌های خودرو را می‌پوشاند تا اشعه‌های خورشید را منعکس کند و از قرار گرفتن فضای داخلی در معرض آن اشعه‌ها جلوگیری کند. آفتابگیر هایی وجود دارند که به طور خاص برای قرار گرفتن در داخل شیشه جلوی خودرو طراحی شده اند و برخی دیگر برای شیشه های جانبی خودرو یا شیشه عقب طراحی شده اند. سایه های مستطیلی شکل کوچکی برای نوزادان وجود دارد که از توری نایلونی تیره ساخته شده اند که با مکنده به پنجره متصل می شوند.

قیمت آفتابگیر ماشین

قیمت آفتابگیر ماشین با توجه به خودرو شما و نوع آفتابگیر متغیر است. خرید آفتابگیر یک گزینه عالی برای ماشین شما است و هرچقدر هزینه کنید برای راحتی خودتان مخصوصا در آفتاب داغ تابستان است. ما بهترین آفتابگیرها را با بهترین قیمت به شما عرضه می کنیم از سایت ما دیدن کنید و بهترین آفتابگیر ماشین خود را خریداری کنید.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *