ساعت پخش سریال زیرزمین
متفرقه

ساعت پخش سریال زیرزمین از شبکه آی فیلم

زمان پخش زیرزمین + تکرار

ساعت پخش زیرزمین از شبکه آی فیلم را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال زیرزمین، یک اثر درام، خانوادگی ایرانی به کارگردانی علیرضا افخمی است که در سال 1385 از شبکه سه پخش شده است. در یک سریال مهیج و پر از جنجال به نام زیرزمین، سه دوست تصمیم می‌گیرند با استفاده از یک سند جعلی، یک قطعه زمین را به یک فرد ثروتمند به نام کورانی بفروشند و او را فریب دهند. کلانی در هنگام فرار پول‌های دزدی را در زیرزمین یک خانه قدیمی پنهان می‌کند و موقع فرار از پلیس، در یک تصادف فلج می‌شود. حالا، دو شریک باقیمانده متوجه پول‌ها در زیرزمین خانه می‌شوند و تصمیم می‌گیرند تا آن را پیدا کنند.

سریال زیرزمین

همچنین بخوانید: جدول پخش شبکه آی فیلم

خلاصه داستان و نقد و بررسی

سریال زیرزمین، داستان سه دوست است که با همکاری و تلاش مشترک، با استفاده از یک سند جعلی، زمینی را به فروش می‌رسانند و پول فراوانی را به دست می‌آورند. اما یکی از آنها، با طراحی یک نقشه، دوستان خود را فریب می‌دهد و آن‌ها را به زندان می‌فرستد. پیش از اینکه بتواند نقشه‌هایش را به کاملی اجرا کند، با مشکلی مواجه می‌شود و مجبور می‌شود پول‌ها را در زیرزمین یک خانه قدیمی مخفی کند. اگرچه تلاش شده است تا شخصیت‌های سریال زیرزمین ملموس و قابل اعتماد برای مخاطب باشند، اما به جز یک یا دو شخصیت، بقیه افراد اغلب تیپ بودند.

سریال زیرزمین چند قسمت است؟

سریال ایرانی زیرزمین در قالب 29 قسمت به تماشاگران شبکه آی فیلم ارائه می‌شود.

ساعت پخش سریال زیرزمین از شبکه آی فیلم

پخش سریال زیرزمین از شبکه آی فیلم آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه آی فیلم در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال زیرزمین در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش: ساعت 17

  • زمان تکرار: روز بعد ساعت 01 و 09

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *