فورد ماوریک 2022
معرفی خودرو

فورد ماوریک 2022 : تصاویر داخل خودرو و کابین

تقریباً نیم قرن پیش، فورد یک وسیله نقلیه متحول کننده بازی را معرفی کرد که به نقطه عطف صنعت خودرو و فرهنگ آمریکایی تبدیل شد – یک خودروی اسپرت مقرون به صرفه، شیک و بسیار جذاب. فورد موستانگ 1965 معجزه‌ای بود که هدف آن بازار جوانان بود که به لطف ترکیب شگفت‌انگیز ویژگی‌هایش خریدارانی را در سراسر طیف پیدا کرد.

فورد ماوریک

اما زمان تغییر می کند و اکنون، 56 سال بعد، ما این را داریم: فورد ماوریک 2022. نه، این همان فرمولی نیست که موستانگ را به یک موفقیت فوری تبدیل کرد – اما ماوریک به همان اندازه محصول زمان خود است که موستانگ در دوره خود بود.

کوپه‌های اسپرت به بازار آمدند و وسایل نقلیه شخصی وارد بازار شدند. در این “دهه 20 وحشتناک”، همه چیز به کارایی، سودمندی، استحکام و ظاهر هر جایی، انجام هر کاری مربوط می شود. این چیزی است که فورد ارائه کرده است: وسیله نقلیه ای مقرون به صرفه، مفید، شیک، اقتصادی و همه کاره که مانند موستانگ اصلی، سبک محبوب را با قیمت قابل دسترس ترکیب می کند. در حالی که روی کاغذ شگفت انگیز به نظر می رسد، رانندگی ماوریک چگونه است؟ آیا خوب است؟ آی تی به نظر می رسد مانند یک وانت بار، اما این کار را انجام می دهد کار مثل وانت؟

فورد

من به شهر Music USA، Nashville، Tenn. آمدم تا تمام نسخه های Maverick جدید را رانندگی کنم – و می توانم بگویم بله، کار می کند. خیلی خیلی خوب کار میکنه
خودروهای تایید شده دارای گارانتی سازنده هستند و معمولاً از طریق یک بازرسی چند نقطه ای دقیق می گذرند.
این خودرو بر اساس قیمت، امکانات و شرایط به احتمال زیاد به زودی به فروش خواهد رسید.
با اشاره به آن بیت مایک مایرز قدیمی در «شنبه شب زنده»، اینها اساساً سه اندازه هستند که پیکاپ‌های فورد اکنون وارد آن شده‌اند. نه چندان وی، این رنجر است. و به درستی وای، این ماوریک است. این است کم اهمیت. ممکن است فکر کنید که در فیلم ها و تصاویر مانند یک کامیون بزرگ بوچ به نظر می رسد، اما در کنار آن بایستید و به سرعت متوجه می شوید که این چیز به طرز شگفت آوری کوچک است. ساخته شده از پلت فرم C2 فورد، همان پلت فرمی که زیربنای شاسی بلندهای برونکو اسپورت و اسکیپ است، در ارتفاع پایینی قرار دارد (به هیچ وجه از آن بالا نمی روید)، و سقفی کم ارتفاع دارد. اسکات چقدر است؟ هیچ پله سپر برای کمک به بالا رفتن به تخت وجود ندارد – اگر می‌خواهید به تخت بپرید، فقط درب صندوق عقب را باز کنید، پا را روی آن بگذارید و داخل آن قدم بگذارید.

فورد ماوریک 2022

این ابعاد جمع و جور به این معنی است که فکر و توجه زیادی به هر جنبه ای از نحوه عملکرد Maverick شده است. شما املاک و مستغلات عظیمی برای بازی با سری F ندارید، بنابراین همه چیز باید هوشمندانه تصور شود و به درستی اجرا شود. این در جزئیات داخل خود را نشان می دهد، جایی که با وجود ابعاد فشرده، جایی برای کمتر از 16 بطری بزرگ در درها و کنسول های جلو و عقب وجود دارد. داشبورد به صورت افقی طراحی شده است تا تصوری از عرض ایجاد کند، علیرغم اینکه آنقدر پهن نیست. کنسول وسط بالاتر از بالشتک های صندلی پایین قرار نمی گیرد و به شما اجازه می دهد فضای بیشتری برای باز کردن زانوهای خود ایجاد کنید و دوباره احساس عرض را ایجاد کنید. بالشتک‌های پایینی صندلی عقب به سمت بالا می‌چرخند و به شما این امکان را می‌دهند که اگر دوچرخه را به جای اینکه در تخت کامیون نگهداری کنید، آن را خارج از عناصر قرار دهید.

فورد ماوریک 2022

این بسته بندی هوشمند همچنین به بستر یکپارچه پیکاپ خارج می شود. درب عقب Flexbed دارای پایه‌های کابل قابل تنظیم است که به شما امکان می‌دهد آن را تا قسمتی باز کنید، یک صفحه همسطح با بالای محفظه چرخ‌ها ایجاد می‌کند و به شما امکان می‌دهد یک ورق کامل تخته سه لا با ابعاد چهار در هشت فوت (یا بیشتر از چند، به بالا) حمل کنید. تا سقف 500 پوندی درب عقب). تخت دارای بریدگی هایی است که می توانید تکه های الوار را داخل آنها بیندازید تا جداکننده های تخت فوق العاده ارزان خود را بسازید، و حتی یک کد QR برای اسکن وجود دارد که شما را به کانال YouTube پر از پروژه های DIY که فورد ایجاد کرده است می برد. کانکتورهای ذوب شده 12 ولتی در پشت پانل‌های کوچک وجود دارد که می‌توانید از آنها برای بستن لوازم جانبی الکترونیکی بدون نیاز به سیم‌کشی از جلو یا از طریق فایروال استفاده کنید.

حتی یک کد QR دیگر نیز در داخل آن وجود دارد که به شما کمک می‌کند فایل طراحی به کمک رایانه را برای شکاف‌های اتصال ویژه داخلی دانلود کنید، بنابراین می‌توانید لوازم جانبی خانگی خود را با چاپ سه بعدی ایجاد کنید. مهندسی و طراحی بسته‌بندی خلاقانه زیادی در Maverick انجام شده است، و همه آن‌ها به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند تا چیزی را ایجاد کنند که کاملاً هدفمند به نظر برسد. ماوریک یک وانت بار است، نه یک خودروی ورزشی-فعالیتی-کراس-کراس، و به همین شکل ساخته شده است.

فورد ماوریک

سریع یا کارآمد

شما با Maverick جدید می توانید از بین دو پیشرانه انتخاب کنید که هر دو کاملاً قابل قبول هستند اما هر کدام به طور مشخص متفاوت هستند. جدا کردن Maverick از … خب… هر کس این واقعیت است که با یک پیشرانه هیبریدی گازی-الکتریکی استاندارد عرضه می شود. این یک 4 سیلندر 2.5 لیتری است که به یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته الکترونیکی متصل شده است که فقط چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. این سیستم 191 اسب بخار قدرت و 155 پوند فوت گشتاور دارد. این مقدار زیادی نیست، و در پاسخ‌های شتاب‌دهنده تنبل‌تر Maverick نمایان می‌شود. این برای کارایی تنظیم شده است، و پسر این کار را انجام می دهد – مسلماً دویدن کوتاه ما از کمی بیش از 50 مایل توقف و حرکت شهری مختلط و جاده های عقب پرپیچ و خم کمی سریع تر در خواندن ترکیبی 43 مایل بر گالن از رایانه سفری تبدیل شده است. این بسیار استثنایی برای یک پیکاپ جمع و جور پنج صندلی است که دارای رتبه بار 1500 پوندی و ظرفیت بکسل پایه 2000 پوندی است.

رانندگی در اطراف شهر با هیبریدی بسیار خوب است، و در حالی که در هیچ مسابقه درگ لایت لایت در مقابل هیوندای سانتا کروز برنده نخواهید شد، احتمالاً برای شروع در هیچ مسابقه ای شرکت نمی کنید. عملکرد هیبریدی نرم و بی صدا است، بدون هیچ گونه صدای عجیب و غریب یا انتقال عجیب بین حالت برقی و بنزینی. و از ماندن در حالت برقی تا زمانی که ممکن است لذت می‌برد، و بیشتر بر شما تأثیر می‌گذارد که ماوریک چقدر محکم و بی‌صدا است.اما اگر ترجیح می دهید کمی راندمان را با قابلیت بسیار بیشتر عوض کنید، موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری اکوبوست توربوشارژ اختیاری همان چیزی است که می خواهید. این خودرو که با دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک در دسترس است، به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل شده و 250 اسب بخار نیرومندتر و 277 پوند فوت گشتاور را ارائه می دهد. شتاب بسیار سریع‌تری ارائه می‌کند، و در واقع به لطف تعویض‌های سریع‌تر و نقشه‌برداری تهاجمی‌تر دریچه گاز، وقتی در حالت اسپرت Maverick درگیر می‌شوید، بسیار سرگرم‌کننده می‌شود. رتبه بندی بار شما تغییر نمی کند، اما بسته یدک کش 4K را اضافه کنید و رتبه یدک کش شما به 4000 پوند می رسد، که برای کشیدن یک کمپر کوچک کافی است. جایگزینی برای این، مصرف سوخت است که به طور قابل توجهی کاهش می یابد: کامیون های EcoBoost دارای رتبه EPA 23/30/26 مایل بر گالن شهر/بزرگراه/ترکیب برای مدل FWD و 22/29/25 مایل بر گالن با AWD هستند. رانندگی مختلط با توجه به رایانه داخلی Maverick حدود 26 مایل بر گالن بازگشت، که خیلی هم کهنه نیست. اعداد رسمی برای هیبریدی در زمان نوشتن این مقاله منتشر نشده است، اما همانطور که ذکر شد، من شاهد 43 مایل بر گالن مشاهده شدم.

فورد ماوریک 2022

اشتباه نکنید، این یک وانت است

فورد می‌گوید که از همان روز اول، به ماوریک نزدیک شد، مانند سایر پیکاپ‌هایش. کامیون باید وظایف مشابهی را انجام دهد. باید از آزمایش های کامیون وانت جان سالم به در ببرد. یک کاتالوگ از لوازم جانبی کامیون وانت برای سفارشی کردن آن خواهد داشت. و مانند تمام کامیون‌های فورد، مواردی مانند بسته‌های آفرود FX4 را خواهد داشت. فورد آنقدر به توانایی کامیون کوچک خود در کامیون‌کشی اطمینان داشت که حتی یک دوره خارج از جاده، یک آزمایش یدک‌کشی و حتی یک بار تا حداکثر ظرفیت بار برای نمونه ترتیب داد.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *