تویوتا لندکروز 2021 Heritage Edition
معرفی خودرو

تویوتا لندکروز 2021 Heritage Edition | بررسی تخصصی

تویوتا لندکروز را به سختی می توان به عنوان یک خودروی لوکس خانوادگی سه ردیفه معرفی کرد، اما به عنوان یک موبایل ماجراجویی دو ردیفه منطقی است، چیزی که با نسخه Heritage دریافت می کنید.

2021 Toyota Land Cruiser Heritage Edition

در حالی که لندکروز فاقد قرار ملاقات های لوکس است، به دلیل ترکیبی از قابلیت های خارج از جاده و یدک کشی قابل توجه است – دو چیز که اغلب با هم یافت نمی شوند.

تویوتا لندکروز 2021

اگر قبلا تویوتا لندکروز 87000 دلاری را فراموش کرده اید، احساس بدی نداشته باشید. مدل 2021 آخرین سال برای این وسیله نقلیه خواهد بود، یک شاسی بلند دو یا سه ردیفه بدنه روی فریم که بیشتر به سمت خارج از جاده طراحی شده است تا اتومبیلرانی. ما در مورد لندکروزر خیلی داغ نبوده‌ایم، و سال‌ها پیش گفته‌ایم که ماهیت قدیمی آن در مقایسه با وسایل لوکس معاصر، دور از انتظار بود. با این حال، آن لندکروزرها نسخه Heritage نبودند – و این قبل از فروش شاسی بلند و چیزهایی که می توانید با آنها یدک بکشید مانند الان رونق داشت.

تویوتا لندکروز

بسیاری از آنچه در طول سال‌ها در مورد کاستی‌های لندکروز به‌عنوان یک قیف مرکز خرید نوشته‌ایم، هنوز هم درست است، اما نسخه Heritage برخی از نارسایی‌های شاسی بلند را صرفاً با ظاهری بیشتر به حداقل می‌رساند – و سعی نمی‌کند یک حمل‌کننده خانوادگی باشد.

تویوتا لندکروز 2021 Heritage Edition
تویوتا لندکروز 2021 Heritage Edition شش دهه شاسی بلند را جشن می گیرد

Land Cruiser Heritage Edition برای اولین بار در سال 2020 دیده شد، ظاهر SUV را تغییر می دهد و ظاهری پس از فروش به آن می دهد و تغییرات جزئی در ویژگی های آن ایجاد می کند. تویوتا تخته‌های در حال اجرا و تزئینات کرومی را کنار گذاشت و جلوپنجره، محفظه چراغ‌های جلو، چراغ‌های مه شکن و جزئیات آینه‌های جانبی را تیره کرد. همچنین مجموعه ای از چرخ های برنزی 18 اینچی فورج آلومینیومی BBS و یک قفسه سقفی عظیم یاکیما را اضافه کرد.

تویوتا لندکروز 2021 Heritage Edition

ظاهر تهدید آمیز Heritage Edition برگرفته از سبک کلاسیک شاسی بلند لندکروز است: گلگیرهای برآمده، خط سقف عقب مربعی شکل و شکل بلند و مشخص. ترکیبی از شکل کلاسیک SUV با افزودنی‌های ظاهری Heritage Edition – به‌علاوه رنگ Midnight Black Metallic – لندکروزر را شبیه یک SUV می‌کند که در طول یک فیلم پرفروش تابستانی، کاروانی از بدجنس‌ها را می‌بینید که در سراسر صحرا فریاد می‌زنند.
جایی که نسخه Heritage واقعاً حسی را در لندکروزر ایجاد می کند، در استخراج ردیف سوم آن است. حذف آن همچنین یکی از شکایات عمده ما را در مورد SUV از بین می برد، و آن این است که ردیف سوم به دلیل اینکه مانع استفاده از محموله می شود، بد است.

تویوتا لندکروز 2021 Heritage Edition

وقتی ردیف سوم لندکروزر از جلو تا می‌شود، در امتداد دو طرف قسمت بار قرار می‌گیرد، برخلاف تخت تاشو، قسمت بزرگی از فضای بار را می‌دزدد: در مدل‌های دو ردیفه، 53.5 فوت مکعب پشت ردیف دوم وجود دارد، در مقابل 41.4. فوت مکعب در مدل های سه ردیفه. تویوتا هایلندر و 4 رانر هر دو دارای فضای بار بیشتری با ردیف های سوم تا شده نسبت به لندکروزر سه ردیفه با 48.4 و 46.3 فوت مکعب هستند.
علاوه بر این، ردیف سوم لندکروزر چندان راحت نیست، و بدون آن، SUV نیز سبک‌تر است: 5715 پوند در مقابل 5815 پوند. برای سال 2021، تویوتا ردیف سوم را در هریتیج ادیشن اختیاری کرده است، اما لندکروزر قطعاً به عنوان یک SUV دو ردیفه و پنج سرنشین منطقی تر است. تویوتا سکویا، که دارای ردیف سوم بزرگ است، در صورت نیاز به ردیف سوم قابل استفاده، جایی است که باید در خط تولید تویوتا بروید.

با 90000 دلار چه کاری خوب انجام می دهد

علیرغم وجود ردیف سوم و تابلوهای در حال اجرا، نسخه Heritage از قیمت کمتری نسبت به سایر لندکروزرها برخوردار نیست. در واقع، برعکس این موضوع صادق است، زیرا قیمت آن 2330 دلار بیشتر از مدل پایه است که با احتساب هزینه مقصد، 89360 دلار است. چیزی که خودرو لندکروزر را در خط تولید تویوتا منحصر به فرد می کند این است که دارای بالاترین ظرفیت یدک کشی در بین هر SUV چهار چرخ متحرک تویوتا با وزن 8100 پوند است. این بیشتر از 7000 تا 7400 پوند سکویا است (بسته به نوع درایو). شاسی بلندهای چهار چرخ متحرک که می توانند بیشتر یدک بکشند عبارتند از: فورد اکسپدیشن (9200 پوند)، دوج دورانگو SRT (8700 پوند)، لینکلن نویگیتور (8300 پوند) و چهار در لندروور دیفندر 110 (8200 پوند).
اعتبار آفرود لندکروزر بخش بزرگی از جذابیت آن است. در هر لندکروز یک سیستم 4WD تمام وقت با دیفرانسیل مرکزی لغزش محدود Torsen قابل قفل وجود دارد (البته بدون تفاوت قفل عقب یا جلو)، و همچنین جعبه انتقال دو سرعته. در برد پایین، نسبت خزیدن آن 41.4:1 برای لجن زدن در زمین های صخره ای است که بیش از هر چیز دیگری در خط تولید آفرود تویوتا به جز تاکوما دستی است.

تویوتا لندکروز 2021 Heritage Edition

طرح تعلیق لندکروزر برای خودرویی به این اندازه منحصربه‌فرد است، با سیستم تعلیق جلو با دو استخوان جناغی، سیستم تعلیق چند پیوندی عقب و سیستم نوار تابش هیدرولیک که مقاومت میله نوسانی را برای راحتی بهینه در جاده و مفصل‌بندی خارج از جاده تنظیم می‌کند. همچنین یک کنترل خزیدن نیمه خودکار برای آفرودهای جدی، به علاوه یک ویژگی کمک گردش در خارج از جاده وجود دارد که از ترمز برای کمک به چرخش SUV در سطوح شل استفاده می کند.موتور و گیربکس ترکیبی مناسب با موتور 8 سیلندر 5.7 لیتری 381 اسب بخاری هستند که گشتاوری معادل 401 پوند فوت به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته می دهد. من از پاره کردن دنده‌ها با V-8 قوی که در محدوده دور ناله می‌کرد لذت بردم. موتور و گیربکس پاسخگو هستند و به این قایق بادبانی زمینی تقریباً سه تنی کمک می‌کنند هم از توقف و هم در هنگام عبور با احترام حرکت کنند. V-8 یک موتور توربو دوقلو یا یک دیزل تورکی پیچیده نیست (هیچکدام به دلیل پاسخگویی یک V-8 قدیمی شناخته شده نیستند)، اما بی رحمی پیشرانه به خوبی با شخصیت لندکروزر مطابقت دارد. این همچنین یک جفت منحصر به فرد در خط خودروهای شاسی بلند و کامیون تویوتا است. این V-8 با یک اتوماتیک شش سرعته در توندرا و سکویا جفت می شود. موتور هشت سرعته و این موتور ترکیبی بسیار پاسخگوتر از V-8 و گیربکس شش سرعته اتوماتیک با دنده طولانی تر ایجاد می کند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *