نیسان Pathfinder 2022
معرفی خودرو

بررسی نیسان Pathfinder 2022 | بررسی تخصصی

راحتی صندلی خوب است، اما ما هنوز “جادوی” صندلی های به اصطلاح جاذبه صفر را نمی بینیم. آنها فقط احساس صندلی دارند.

Pathfinder 2022

واقعاً بهتر یا بدتر از سایرین نیست (به جز، شاید، اکسپلورر فوق الذکر، که کف صندلی ها خیلی کوتاه است). با این حال، فضای زیادی برای سرنشینان وجود دارد، با هزاران اتاق در جلو یا در ردیف دوم کشویی، هم برای عرض و هم فضای پا. ردیف سوم در بسیاری از شاسی بلندهای سه ردیفه اغلب فقط برای کودکان استفاده می شود، با چند استثناء قابل توجه (مانند فولکس واگن اطلس و هیوندای پالیسید). عرض اضافی که با Pathfinder جدید 2022 ارائه می شود، ردیف سوم را در اینجا به اندازه قابل استفاده برای بزرگسالان نیز تبدیل می کند، به خصوص با توجه به قابلیت لغزش ردیف دوم، که به مسافران در ردیف دوم و سوم اجازه می دهد تا فضای پای موجود را بین خود مذاکره کنند. ورود و خروج ردیف سوم نیز آسان است، به لطف ضامن و دکمه Slide با یک لمس EZ Flex نیسان که ردیف دوم را حتی با صندلی‌های ایمنی کودک متصل می‌کند.

نیسان Pathfinder 2022

لوازم الکترونیکی داخلی به روز شده، با یک سیستم چندرسانه ای با صفحه نمایش لمسی 9.0 اینچی در دسترس است که برای دید و استفاده آسان در بالای داشبورد قرار گرفته است. با یک خوشه سنج دیجیتال 12.3 اینچی در دسترس همراه است که انواع اطلاعات را ارائه می دهد، برخی از آنها مفیدتر از سایرین، و دو پیکربندی مختلف که نرم به نظر می رسند. همچنین یک نمایشگر 10.8 اینچی هد آپ موجود است که تمام اطلاعات مربوطه را در خط دید راننده قرار می دهد، اما دارای یک بازخوانی سرعت سنج عجیب و غریب است. با این حال، همه چیز واضح و آسان برای خواندن است، و پس از چند آزمایش با تنظیمات و تنظیمات، مطمئناً تنظیماتی را پیدا خواهید کرد که تمام اطلاعات مورد نظر خود را بدون نیاز به جستجو در منوها ارائه می دهد. مانند بسیاری از وسایل نقلیه جدید این روزها، اپل کارپلی و Android Auto استاندارد ارائه می شود و اتصال Wi-Fi با شارژ بی سیم در دسترس است.

در مورد استحکام نیسان Pathfinder 2022 

نیسان احساس کرد مهم است که نشان دهد Pathfinder جدید یک آفرود توانمند است، زیرا تغییرات ایجاد شده برای تقویت تصویر ناهموار آن چیزی بیش از زیبایی ظاهری است. به همین دلیل است که این شرکت مدتی را در پارک Holly Oaks ORV در شمال دیترویت رزرو کرد تا در میان خاک و گل و لای گردش کند تا عملکرد انتخابی مسیر Pathfinder را به نمایش بگذارد.

نیسان Pathfinder 2022

چرخاندن انتخابگر از طریق گزینه‌ها به عملکرد Mud and Ruts تعدادی از ویژگی‌های خودرو را تغییر می‌دهد، در حالی که فشار سریع دکمه مرکزی، کنترل خودکار فرود از تپه را درگیر می‌کند. و با آن، Pathfinder برای مقابله با زمین‌هایی که بعید به نظر می‌رسد در دستان خریداران معمولی دیده شود – صعودهای سنگریزه‌ای سست، شیب‌های شیب‌دار و لغزنده – که بدون شکایت یا مشکل انجام داد، باید گفت. ما هیچ خزیدن جدی روی سنگ انجام ندادیم، اما بیایید صادق باشیم: علیرغم ظاهر Pathfinder، این یک ماشین آفرود مناسب نیست. این دارای یک کلاچ جدید است که امکان پیش‌بینی تمام چرخ محرک را فراهم می‌کند ، اما لاستیک‌های تمام فصل، فاقد آن هستند.

نیسان Pathfinder 2022

محافظت از صفحه لغزش زیر بدنه و عدم قفل شدن جعبه انتقال به این معنی است که این دستگاه هنوز هم یک رودر نرم است و این کاملاً خوب است. می‌توانید یک Pathfinder را با لوازم جانبی انتخاب کنید که آن را کمی توانمندتر می‌کند، اما هر کسی که جدی‌تر به خارج از جاده ادامه دهد، احتمالاً به دنبال یک نیسان تیتان وانت در تریم Pro-4X به جای آن. کافی است بگوییم که Pathfinder به دلیل سیستم تعلیق نرم‌تر خود، جاده‌های خاکی شیاردار و کمپینگ خانوادگی را به خوبی انجام می‌دهد، اما به احتمال زیاد هرگز در صحرای آریزونا نخواهید دید.

سفارش و قیمت گذاری ساده

نیسان سطوح تریم و قیمت Pathfinder جدید را با چهار سطح تریم ساده نگه داشته است. دو بسته گزینه نیز موجود است، بنابراین یافتن Pathfinder که دارای گزینه خاصی است (مانند مونروف پانوراما یا فضای داخلی چرمی) به معنای یافتن سطح مورد نیاز است. قیمت اولیه 34560 دلار برای تریم S دیفرانسیل جلو است که تقریباً 1400 دلار بیشتر از Pathfinder خروجی 2020 است، در حالی که یک پلاتینیوم 4WD فقط کمتر از 50000 دلار قیمت دارد. این یک جهش سالم از مدل خروجی است، اما منعکس کننده تجهیزات استاندارد اضافه شده قابل توجهی است که مهمترین آنها ممکن است سیستم به روز شده نیسان سپر ایمنی 360 باشد که ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک متقابل عقب را به ارمغان می آورد. ، هشدار نقطه کور، کمک نور بالا و ترمز خودکار انحصاری عقب کلاس – که آخرین مورد یکی از ویژگی های کلیدی برای یک خودروی خانوادگی است، جایی که بچه ها ممکن است در اطراف وسیله نقلیه در حال دویدن باشند. Pathfinder همچنین دارای سنسور هوشیاری راننده، هشدار درب عقب و سونار عقب به صورت استاندارد، با مداخله نقاط کور، مداخله خطوط و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی به صورت اختیاری است. جدیدترین کروز کنترل ProPilot Assist نیسان نیز موجود است که به هدایت خودرو در بزرگراه کمک می کند، اما برخلاف سیستم سوپر کروز جنرال موتورز به شما اجازه نمی دهد دست خود را از روی فرمان بردارید.

بنابراین در نهایت، بله، Pathfinder جدید واقعاً در خارج از جاده کمی ناهموارتر و کمی توانمندتر است. اما صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم حوزه‌هایی که برای خریداران مورد نظر اهمیت بیشتری دارد، فضای داخلی بهتر، اتصال سطح بالا، سواری نرم و بی‌صدا، و توانایی آن برای تبدیل شدن به یک وسیله نقلیه خانوادگی راحت‌تر و تواناتر است. گرایش به سمت بیرون بودن بیشتر پس از تحمل قرنطینه های همه گیر، با تصویر و توانایی های جدید Pathfinder مطابقت دارد، اما خوب است بدانید که نیسان مناطق فوق را که در آن Pathfinder باید خوب باشد، قربانی مناطق جدیدی نکرده است. اصلا نیازی به رفتن نبود

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *