تویوتا آوالون هیبریدی 2021
معرفی خودرو

بررسی تویوتا آوالون هیبریدی 2021 : کارایی بزرگ و درجه یک

اگر هنوز از سدان‌های خانوادگی راحت و بزرگ لذت می‌برید، تعداد زیادی باقی نمانده است که بتواند با فضای داخلی جادار، امکانات رفاهی راحت و مسافت پیموده شده بنزین عالی آوالون هیبریدی برابری کند.

تویوتا آوالون هیبریدی

سدان های بزرگ زیادی وجود ندارد و بیشتر آنهایی که باقی مانده اند از برندهای لوکس هستند. کرایسلر 300 قدیمی و دوج چارجر از نظر فضا و امکانات با آوالون رقابت می‌کنند، در حالی که رانندگی با نیسان ماکسیما بسیار سرگرم‌کننده‌تر است اما در داخل جادار نیست. و تنها موردی که نزدیک به بازده سوخت آوالون هیبریدی است، هوندا کلاریتی پلاگین هیبریدی است که به سختی پیدا می شود.

تویوتا آوالون

تنها بخش خودرویی که شاید بیشتر از سدان خانوادگی سایز متوسط ​​در خطر انقراض باشد، سدان خانوادگی فول سایز است. به‌اندازه‌ای که قبلاً وجود داشت، وجود ندارد، زیرا خودروسازان پس از خودروسازی به جای خودروهای شاسی‌بلند روی می‌آورند (البته پاسخی به بازار). خیابان بیوک پارک، شورولت کاپریس و ایمپالا، فورد تاروس، هیوندای آزرا… این لیست ادامه دارد.

تویوتا آوالون 2021

تویوتا آوالون هیبریدی 2021 یکی از معدود خودروهایی است که باقی مانده است، و تنها به کار خود ادامه نداده است. این برند از نظر به‌روزرسانی‌های استایل، پیشرانه، فناوری و موارد دیگر، بسیار مورد علاقه این برند قرار گرفته است. برای سال 2021، آوالون در دو نوع بنزینی معمولی یا هیبریدی گاز-الکتریکی موجود است. من یک نسخه هیبریدی رانده ام و ترکیبی از راحتی، مواد با کیفیت بالا و کارایی درجه یک بسته جذاب برای گروهی از خریداران است. همانطور که کشور به سمت نیروانای SUV حرکت می کند، متوجه شدم که هنوز چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد یک سدان سنتی بزرگ وجود دارد – به ویژه سدانی که یک جرعه جرعه سوخت است.

تویوتا آوالون هیبریدی 2021 هنوز بحث برانگیز به نظر می رسد

تویوتا چند سال پیش شروع کرد که با چهره‌های ماهی‌گیرانه رفتار کند، و در حالی که فکر می‌کنید همه ما تا به حال به آن عادت کرده‌ایم، هنوز هم ظاهری دلخراش در جلوی جدیدترین آوالون دارد. جلوپنجره مشکی بزرگ و شکاف مدل هیبریدی ظاهری کمی متفاوت دارد، اما همچنان ناتمام به نظر می رسد. واقعاً مایه شرمساری است، زیرا بقیه طراحی به طور سنتی شیک تر است، با کناره های صاف که منجر به رویکردی واقعاً جالب به چراغ های عقب و سپر عقب می شود. ال‌ای‌دی‌های متوالی، حال و هوای ممتازی را که در جدیدترین مدل‌های آئودی دیده‌ایم، القا می‌کنند، و چرخ‌های چند پره بزرگ، باکلاس و غنی به نظر می‌رسند. ما آرزو می کنیم که ظاهر متفاوتی برای قسمت جلو وجود داشته باشد، اما حداقل زمانی که در ماشین نشسته اید لازم نیست به آن فکر کنید.

تویوتا آوالون هیبریدی 2021

و داخل آوالون واقعا بهترین مکان برای بودن است. جدیدترین طراحی مجدد داخلی تویوتا چیزی مدرن، شیک و مجلل تر از آنچه در سدان کوچکتر اما مرتبط کمری خواهید یافت، در مواد خود ایجاد کرد. آوالون که من رانندگی کردم، روکش چرمی قهوه‌ای زینی داشت که ظاهر و احساسی عالی داشت، و به طرز جالبی طراحی گسترده را تکمیل می‌کرد. در فضای داخلی آوالون سبک و هنر بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های اصلی تویوتا وجود دارد. این به سطوحی نزدیک می‌شود که در بخش لوکس لکسوس این خودروساز دیده می‌شود و این سوال را ایجاد می‌کند: آیا باید به یک لکسوس ES (که بسیاری از ذات خود را با آوالون مشترک است) ارتقا دهم؟

سیستم چندرسانه‌ای آوالون با گرافیکی بدوی و دکمه‌های کوچک به اندازه یک تیک تاک هنوز یک نقطه ضعف است. حداقل در ارتفاع بالایی نصب شده است و امکان دید خوب را فراهم می کند. فضای زیادی در داخل وجود دارد، با صندلی‌های بزرگ و راحت در جلو و فضای پای فراوان در عقب – به اندازه‌ای که زانوهای شما تقریباً مطمئناً پشتی صندلی‌های جلو را لمس نکنند. با این حال، به لطف خط سقف شیب دار آوالون، فضای سر در عقب کمی تنگ است، که به طور رسمی به اندازه رقبایی مانند کرایسلر 300 صاف نیست. با این حال، آوالون بهتر از صندلی عقب در جدیدترین نیسان ماکسیما است. فضای سر و پا کمی کوتاه است. همچنین خوب است که کیفیت مواد آوالون در عقب افت نمی کند، جایی که همان چرم لحافی دوست داشتنی را روی صندلی ها و درها، به علاوه پریزهای برق و صندلی های گرم شونده پیدا خواهید کرد.

اتاق بار فراوان است و به لطف باتری جدید لیتیوم یونی هیبریدی، فضای بار برای قرار دادن بسته برقی از بین نمی رود. طبق مشخصات سازنده، صندوق عقب 16.1 فوت مکعب گنجایش دارد که قابل مقایسه با 16.3 فوت مکعب در 300 و بیشتر از 14.3 در ماکسیما یا 15.5 در هوندا کلاریتی است.

کارآمد، اما نه آنطور که انتظار می رفت

نیروبخش آوالون هیبریدی یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی است که از طریق یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته به هم متصل شده اند. یک بسته باتری لیتیوم یون جدید جایگزین بسته قدیمی هیدرید نیکل-فلز می شود و به خوبی در زیر صندلی های عقب قرار می گیرد، بنابراین هیچ جریمه ای برای کابین یا فضای بار در اثر نفوذ باتری به فضا وجود ندارد. مجموع خروجی سیستم فقط 215 اسب بخار است – برای خودرویی به این بزرگی زیاد نیست، اما این عدد گمراه کننده است. خروجی واقعی موتور فقط 176 اسب بخار و گشتاور 163 پوند فوت است، اما هدف موتور الکتریکی 118 اسب بخار کمک به راندن چرخ های جلو است. تویوتا مقدار گشتاور ترکیبی برای آوالون هیبریدی ارائه نمی دهد، اما باید خوب باشد. ماشین کوچکترین احساس ضعف نمی کند.

شتاب خارج از خط به لطف آن موتور الکتریکی سریع است. هرگز سیلندرهای موتور اضافی را که در سدان‌های دیگر پیدا می‌کنید از دست نخواهید داد، زیرا سیستم هیبریدی در صورت نیاز صدای غرغر زیادی را ارائه می‌کند، سپس با عملکرد برقی بی‌صدا، هم در سرعت‌های پایین‌تر در اطراف شهر و هم در طول کروز در بزرگراه‌ها در حالت ثابت تعادل ایجاد می‌کند. . CVT دارای یک ترفند خوب است که در آن حس یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک را ایجاد می کند و “تعویض دنده” های جعلی را در جایی ایجاد می کند که انتظار دارید آنها را از یک گیربکس دنده ای معمولی احساس کنید. این کاملا غیر ضروری است، اما این توهم خفیف را ایجاد می کند که این یک ماشین معمولی گازسوز با موتوری بزرگتر از آن چیزی است که در واقع دارد.

دلیل استفاده از این پیشرانه مسافت پیموده شده بنزین است: Avalon Hybrid XLE است دارای امتیاز EPA در 43/44/44 mpg شهر/بزرگراه/ترکیبی، در حالی که سایر سطوح تریم 43/43/43 مایل بر گالن رتبه بندی شده اند. اما در حلقه آزمایش مصرف سوخت 204 مایلی من، آوالون هیبریدی رقمی بسیار کمتر از این تخمین را نشان داد: مجموع 37.9 مایل بر گالن. من نمی‌توانم دلیلی جز دمای سردتر برای این کار ارائه کنم، اما واقعاً آنقدرها هم سرد نبود: یک روز آفتابی و آرام با دمای هوا در اواسط دهه 40 بود، و سرعت من هرگز بیش از 5 مایل در ساعت از محدودیت‌های اعلام شده تجاوز نکرد.

با این حال، تویوتا آوالون هیبریدی 2021 هیبریدی حتی با وجود مصرف سوخت پایین تر، مسافت پیموده شده بنزین بسیار بهتری نسبت به اکثر سدان های اندازه خود دارد. نیسان ماکسیما دارای سرعت 20/30/24 مایل بر گالن شهر/بزرگراه/ترکیبی است، در حالی که بهترین کاری که کرایسلر 300 و V-6 آن می توانند انجام دهند 19/30/23 مایل بر گالن است. البته، هر دو موتور استاندارد کرایسلر و نیسان بسیار قدرتمندتر از آوالون هیبریدی هستند، اما با سدان کروزر بزرگی مانند این، مشتریان هدف احتمالاً خود را در بسیاری از مسابقات درگ لایت لایت نمی بینند. راندمان کلی بلند مدت ایده بهتری برای وسیله نقلیه ای با این اندازه است.

یکی از رقیبی که ممکن است به آن فکر نکرده باشید – با توجه به اینکه فروشنده بزرگی نیست و پیدا کردن آن در بیشتر زمینه ها دشوار است – هوندا کلاریتی پلاگین هیبریدی است. از آنجایی که یک PHEV است، می تواند در حالت فقط الکتریکی برای مسافت قابل توجهی (48 مایل، طبق گفته EPA) قبل از اینکه موتور گازی آن به کار بیفتد و در مجموع 42 مایل بر کیلوگرم تولید کند، کار کند. بسیاری از مردم با طراحی مفهومی خودروی کلاریتی ناراضی هستند، اما من فکر می‌کنم که دینامیت به نظر می‌رسد، مانند چیزی که در جوانی‌ام روی یک صفحه گردان در یک نمایشگاه خودرو دیده بودم.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *