هوندا Ridgeline 2021
معرفی خودرو

بررسی هوندا Ridgeline 2021 | بررسی تخصصی و تصاویر کابین

قسمت عقب کابین هوندا Ridgeline 2021 به اندازه‌ای بزرگ است که بزرگسالان قد بلندتر را به راحتی می‌نشیند، و صندلی نیمکتی برای دید بهتر به جلو، طراحی ورزشگاهی دارد.

هوندا Ridgeline 2021

فضای پای اضافی زیادی وجود ندارد (قسمت های من پشت صندلی راننده را لمس کردند)، اما فضا به اندازه ای بزرگ است که احساس تنگی نکنم. فضای ذخیره‌سازی زیر صندلی با تقسیم 60/40 وجود دارد و بالشتک‌ها به راحتی بالا می‌روند تا از قسمت عقب کابین برای حمل بار استفاده کنید.

هوندا Ridgeline 2021

Ridgeline همچنین به لطف جیب‌های طبقه‌بندی درب جلو، داشبورد مرکزی و یک سطل ذخیره‌سازی سرپوشیده بزرگ بین صندلی‌های جلو، فضای زیادی برای شانس و انتها دارد.

تاریخ چند رسانه ای Tech

تمام سطوح تریم Ridgeline دارای یک سیستم چندرسانه ای با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با اتصال Apple CarPlay و Android Auto هستند. کنترل های حساس به لمس در سمت چپ صفحه نمایش وجود دارد و سیستم اکنون دارای یک دکمه تنظیم صدا است.

هوندا Ridgeline 2021 اسپورت

هوندا Ridgeline 2021 اسپورت

در حالی که یک صفحه نمایش لمسی اغلب به یک رابط سیستم چندرسانه ای مبتنی بر دستگیره یا صفحه لمسی ترجیح داده می شود – به خصوص هنگام استفاده از CarPlay و Android Auto که هر دو برای صفحه نمایش های لمسی طراحی شده اند – سیستم Ridgeline چند ضربه به آن وارد می کند. فقدان دستگیره تنظیم، قابلیت استفاده را با مشکل مواجه می کند و منوهای روی صفحه، کارهای به ظاهر ساده، مانند جابه جایی بین منابع صوتی را سخت تر از آنچه لازم است، می کند. گرافیک صفحه نیز می تواند از یک به روز رسانی استفاده کند.

هوندا ریجلاین 2021

تطبیق پذیری جعبه بار

صندوق عقب استاندارد خودرو ریج لاین و درب عقب با عملکرد دوگانه چیز جدیدی نیستند، اما ویژگی‌های هوشمندی هستند که همچنان کامیون را از رقبای مستقیم خود متمایز می‌کنند. به گفته هوندا، صندوق عقب داخل تخت 7.3 فوت مکعب است. با اندازه گیری های ما، عرض آن 43 اینچ، طول آن 15.75 اینچ و عمق آن 18 اینچ است. درب عقب دوگانه، که می تواند مانند درب عقب سنتی پایین بیاید یا از سمت سرنشین باز شود، دسترسی به صندوق عقب را آسان تر می کند. با این حال، بلند کردن درب عقب پایین، به تلاش زیادی نیاز دارد. تایر یدکی جمع و جور Ridgeline از طریق صندوق عقب قابل دسترسی است، که اگر بستر پر از بار باشد، می‌تواند تعویض لاستیک کنار جاده را پیچیده کند.

هوندا ریج لاین 2021

جعبه بار ریج لاین نیز در میان پیکاپ های سایز متوسط ​​بی نظیر است. این از کامپوزیت تقویت شده ساخته شده است که بدون نیاز به اضافه کردن روتختی، مقاومت در برابر خراش و فرورفتگی را ارائه می دهد. شکل کلی آن نیز متفاوت است. هیچ چاه چرخ بیرون زده ای مانند سایر پیکاپ ها وجود ندارد و در نتیجه فضایی بدون انسداد به طول 63 اینچ، عرض 58 اینچ و ارتفاع 16.75 اینچ ایجاد می شود (اگرچه دیواره های تخت از سایر کامیون های سایز متوسط ​​کوتاه تر هستند). سایر امکانات رفاهی استاندارد عبارتند از چراغ‌ها در هر یک از دیوارهای جانبی و هشت گیره بند، که هر کدام 350 پوند است.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده هوندا Ridgeline 2021

Ridgeline 2021 بالاترین امتیاز، خوب، را در تمام تست‌های تصادف موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها به جز تست همپوشانی کوچک سمت سرنشین، که در آن نمره قابل قبولی کسب کرد، دریافت کرد. چراغ‌های جلو پروژکتور LED در تمام تریم‌های Ridgeline حاشیه‌ای در نظر گرفته می‌شدند، اما سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم ترمز خودکار اضطراری خودکار، برتر ارزیابی شد.

هوندا Ridgeline

هشدار برخورد و ترمز اضطراری خودکار بخشی از مجموعه استاندارد هوندا Sensing از ویژگی‌های ایمنی فعال است که شامل هشدار خروج از خط، فرمان محوری با سرعت بالا و کروز کنترل تطبیقی ​​نیز می‌شود. چراغ های جلوی خودکار و هشدار نقطه کور با هشدار ترافیک متقابل عقب در دسترس هستند.

ارزش در کلاس خود

کاملاً واضح است که هوندا هنگام توسعه Ridgeline به بسیاری از هنجارهای کامیون‌های سایز متوسط ​​وابسته نبوده و رویکرد غیر متعارف این برند به قیمت‌گذاری کامیون نیز منتقل می‌شود. Ridgeline با قیمت اولیه 37715 دلار بیش از 10000 دلار بیشتر از رنجر، کلرادو یا تویوتا تاکوما 2021 قیمت دارد. فقط قیمت پایه 35535 دلاری گلادیاتور نزدیک است. اما در حالی که Ridgeline و Gladiator هزینه بیشتری دارند، آنها بیشتر نیز ارائه می دهند: هر دو کامیون دارای قدرت استاندارد V-6، چهار چرخ متحرک و سبک بدنه خدمه هستند.

هوندا Ridgeline 2021

پلتفرم unibody Ridgeline ممکن است برای برخی مشکل ساز باشد. حداکثر ظرفیت بکسل 5000 پوندی آن نیز در ردیابی رقبا قرار دارد، که اکثر آنها در برخی پیکربندی ها به یدک کشی بیش از 7000 پوند رتبه بندی می شوند. حداکثر امتیاز 1583 پوندی Ridgeline قابل احترام است، اما وقتی بارهای سنگین را در آن حمل می کنیم، کامیون به اندازه رقبای بدنه روی فریم خود احساس آرامش نمی کند.

با این حال، این رقابت به طرز فکر هوندا نزدیک است، زیرا برخی از خریدارانی که به دنبال یک کامیون کوچکتر هستند اولویت‌هایی غیر از حداکثر قابلیت یدک‌کشی و حمل و نقل دارند. فورد و هیوندای هر دو پیکاپ‌های جدید و کوچک یکپارچه دارند: ماوریک 2022 و سانتا کروز 2022.

اگر اولویت‌های شما راحتی و فضای سرنشین مشابه آنچه در یک کراس اوور سایز متوسط ​​می‌گیرید، اما با استفاده از جعبه بار نوآورانه است، Ridgeline ممکن است کامیون مناسب شما باشد.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *