هوندا سیویک 2022
معرفی خودرو

بررسی هوندا سیویک 2022 | بررسی تخصصی و تصاویر کابین

با وجود محبوبیت شاسی بلندهای جدید، واقعیت این است که همه نمی خواهند در یک استیشن واگن شبه آفرود بلند بنشینند.

هوندا سیویک

و برای کسانی که مقاومت می کنند، هوندا این را دارد: هوندا سیویک 2022 به روز شده. همانطور که می بینید، سیویک جدید ظاهر قدیمی خود را به نام “پسربچه مسابقه” از دست داده و ظاهر آرام تر و محافظه کارانه تر سدان بزرگتر آکورد را به کار گرفته است. چند ضلعی های سپرهای عجیب و غریب و خط سقف کم ارتفاع از بین رفته اند، و به جای آن… خوب، چیزی که به نظر می رسد یک آکورد در مقیاس سه چهارم باشد.

Honda Civic 2022

اما چه مقدار از بقیه سیویک نژاد قدیمی به توافق جدید و محافظه کارتر تبدیل شده است؟ من اخیراً چند روز را با خودرو هوندا سیویک تورینگ جدید 2022 سپری کردم و می توانم تأیید کنم: مدل جدید از بسیاری جهات بزرگ شده است.

هوندا سیویک 2022

نگاه های بحث برانگیز

از بیرون، خودروی جدید به راحتی با آکورد اشتباه گرفته می شود. شباهت‌های ظاهری زیادی وجود دارد، از نسبت‌های جدید بدنه بلندتر و پایین‌تر گرفته تا خط سقف عمودی‌تر و پنجره‌های بزرگ‌تر. حتی آن پیچ خوردگی کوچک در ستون C از سدان آکورد کپی شده است. این ظاهر محافظه‌کارانه‌تر از سیویک برای دو نسل قبلی است، و درست زمانی که رقبا ظالمانه‌تر می‌شوند، ظاهر می‌شود. به هیوندای النترای جدید نگاه کنید) به منظور متمایز شدن و گرفتن هر سهمی از کلاس سدان کامپکت رو به کاهش که می توانند بدست آورند. این یک نیست بد به هر طریقی به دنبال Civic بگردید، اما ملایم بودن آن باعث می‌شود در تعجب باشم که در یک نسخه Type R با اسکوپ‌ها، بال‌ها و کانال‌های اضافه شده چگونه به نظر می‌رسد.

هوندا سیویک 2022

موتور قدرتمند هوندا سیویک 2022

زیر کاپوت یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ وجود دارد که به یک گیربکس متغیر پیوسته متصل شده است، که بله، پیشرانه آکورد است. اما در تریم‌های Civic EX و Touring، این ترکیب پیشرانه برای 180 اسب بخار قدرت و 177 پوند فوت گشتاور خوب است که به‌طور قابل‌توجهی کمتر از آکورد بزرگ‌تر است. این یکی از دو موتور ممکن در سیویک جدید است، دیگری یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری تنفس طبیعی است که در تریم‌های پایه LX و اسپرت با 158 اسب بخار قدرت و 138 پوند فوت گشتاور استفاده می‌کنید. (هر دو به CVT تنظیم شده گره خورده اند.) هنوز هیچ مدل اسپورت Si یا هیولای پیست R با تنفس آتش وجود ندارد، اما هوندا دوست دارد قبل از اینکه بعداً گرما را افزایش دهد، ابتدا چیزهای اساسی را از سر راه خود خارج کند.

هوندا سیویک

تجدید نظر در فضای داخلی هوندا سیویک 2022

در حالی که طراحان هوندا ممکن است یک کپی تقریبا کربنی از آکورد از بیرون ساخته باشند، داخل آن دنیای کاملا جدیدی برای این برند است. فضای داخلی بسیار است، بسیار متفاوت از آکورد، دارای سبکی یکپارچهسازی با سیستمعامل خنک است که برخی از ظاهر جعبه‌دار خودروهای کلاسیک ژاپنی دهه 1980 را به شما بازمی‌گرداند. یک نوار طویل از تریم داشبورد مشبک شش ضلعی وجود دارد که دریچه‌های کنترل تهویه مطبوع سرنشینان جلو را پنهان می‌کند و فضای داخلی دیگر به نظر نمی‌رسد که توسط چندین کمیته طراحی شده باشد که هرگز با یکدیگر صحبت نکرده‌اند. منظور من از آن چیست؟ خوب، اکنون درها به خوبی با طراحی داشبورد ترکیب می شوند و دانه بندی مواد از داشبورد تا درها نیز یکسان است. در فضای داخلی سیویک جدید یک پیچیدگی وجود دارد که کاملاً با طراوت به نظر می رسد، و از مینیمالیسم جدیدی که برای اولین بار در خودروی برقی هوندا ای که در ایالات متحده فروخته نمی شود

هوندا سیویک 2022

لوازم الکترونیکی جدید خوب به نظر می رسند، با یک صفحه نمایش چندرسانه ای 9 اینچی (بزرگترین نمونه ای که تا به حال در خودروهای برند هوندا نصب شده است) که به راحتی توسط راننده قابل دسترسی است، با یک دکمه مخصوص تنظیم صدا و یک دکمه برجسته بزرگ “خانه”. بی سیم اپل کارپلی و Android Auto با سیستم 9 اینچی در Touring استاندارد هستند، اما اگر از سیستم چند رسانه ای استاندارد 7 اینچی استفاده کنید، به کابل نیاز دارید. خوشه گیج دیجیتال 10.2 اینچی جدید که فقط در تریم Touring ارائه می شود نیز به خوبی انجام شده است، با چهار ترتیب ممکن: یا صفحه های گرد سنتی یا گرافیک های نواری، که هر کدام دارای یک گزینه مینیمالیستی هستند که بار اطلاعاتی اضافی را برای راننده کاهش می دهد.

هوندا سیویک 2022

به طور کلی، تنها به تعداد مورد نیاز دکمه وجود دارد، هیچ چیز اضافی، هیچ چیز گیج کننده ای وجود ندارد. همه چیز در محدوده دید راننده مرتب شده است. حتی دکمه هایی که هوندا دوست دارد در پایین و سمت چپ زانوی راننده نصب کند را بدون مشکل می بینم. به لطف فضای سر فراوان، احساس می‌کنید در سیویک پایین نشسته‌اید، اما جلوپنجره احساس می‌کند عمودی است و داشبورد و خط کمربند احساس می‌کنند پایین هستند، که دید بیرونی را به طور قابل‌توجهی نسبت به سیویک گذشته بهبود می‌بخشد. فرمان احساس قابل توجهی دارد، و موقعیت شیفتر (توجه داشته باشید که یک دکمه فشاری نیست) برای استراحت دست شما کاملاً قرار دارد. کیفیت مواد در سطح بالای تریم تورینگ که من رانندگی کردم، با صندلی‌های چرمی و روکش زیباتر، عالی بود. همچنین در داخل بسیار جادار است، با فضایی تقریباً متوسط ​​برای دسته‌های جلو و عقب. طراحی بلند نسبت به ورق فلزی بیرونی کلی در صندوق عقب مفید است، که کاملاً جادار به نظر می رسد، با فضای کافی در آن برای تعجب که آیا مدل هاچ بک آینده واقعاً ضروری است یا خیر. یک بلوغ در این طراحی وجود دارد. این بیشتر دوستانه و قابل دسترس است تا آینده‌نگر و خارق‌العاده، اما باز هم باعث می‌شود که من تعجب کنم که چگونه هوندا می‌خواهد این موضوع را برای مدل‌های اسپرت خود در جاده‌ها افزایش دهد. حدس بزنید باید منتظر بمانیم و ببینیم.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *