هوندا سیویک سی 2022
معرفی خودرو

بررسی هوندا سیویک سی 2022: نامه عاشقانه هوندا به طرفداران عملکردش

دلیل کمی برای وجود هوندا سیویک Si وجود دارد. جهان تا حد زیادی از سدان های جمع و جور خسته شده است. مردم مثل گذشته آنها را نمی خرند.

هوندا سیویک سی 2022

سدان‌های پرفورمنس کامپکت حتی بیشتر از یک جایگاه کوچک‌تر هستند. و سدان های عملکرد جمع و جور داغ که هستند فقط موجود است با گیربکس دستی شاید هستند اکثر گونه‌های خودرویی در حال انقراض روی این سیاره – اما اینجا من پشت فرمان هوندا سیویک Si 2022 کاملاً جدید هستم که هر یک از آن جعبه‌ها را مشخص می‌کند. اگر هوندا تصمیم می گرفت که سی اسپرت را برای این سیویک نسل یازدهم تمدید نکند، فکر نمی کنم کسی تعجب کند. هواداران ناامید خواهند شد، اما چند نفر از آنها ممکن است باقی بمانند؟

خب، ظاهرا برای اطمینان از بازگشت هوندا با نسخه Si به بازار کافی است. اما آیا به خوبی قبلی است؟

هوندا سیویک 2022

بررسی هوندا سیویک سی 2022 First Drive: Honda’s Boy Racer Grows Up

سطح متوسط ​​اسپرت

یک تازه‌سازی سریع درباره چیستی Si: این نوع قرار است بین تریم سیویک هاچ بک اسپورت و سیویک تایپ R قرار بگیرد، که هنوز به‌روزرسانی آن نشان داده نشده است. این خودرو دارای رینگ‌های 18 اینچی مشکی مات منحصربه‌فرد با لاستیک‌های تابستانی اختیاری، یک اسپویلر متوسط ​​در عقب و یک سیستم تعلیق اسپرت است که به آن کمی پایین‌تر می‌دهد. همچنین تزئینات مشکی براق در اطراف پنجره و آینه ها وجود دارد تا به شما کمک کند Si را از Civics کمتر تشخیص دهید. با توجه به ظاهر جذاب اما تازه محافظه کارانه سیویک پایه، مطمئن نیستم که هوندا در تشخیص Si از تریم های کمتر به اندازه کافی پیش رفته باشد. باید سخت بگردید تا متوجه شوید به چه چیزی نگاه می کنید، و اگر برای رنگ جدید پرتقالی پرتقالی نباشد، نشانه های واضح زیادی وجود ندارد که نشان دهد این سی افسانه ای است. در اینجا امیدواریم که هوندا بتواند با تایپ R موردانتظار کار کمی چشمگیرتر انجام دهد.

Honda Civic Si

سریع، پر جنب و جوش، تازه فنری

ببینید، سیستم تعلیق اسپورت فنری است. نه تویوتا کرولا اپکس ادیشن کلیه‌های شما کبود شده، در گاراژ مخصوص نوجوانان تنظیم شده است، اما به طور قطع سفت‌تر و راحت‌تر از قبل است. و این در جاده‌های کالیفرنیای جنوبی است، که نسبتاً هموار و به خوبی نگهداری می‌شوند – برای مثال، مانند جاده‌هایی که از طریق بسیاری از مناطق غرب میانه آمریکا می‌گذرند. این سفتی جدید تا حدودی با احساس فرمان و بازخورد شگفت‌انگیز سیویک Si متعادل می‌شود، با این حال، خودرو آنچه را که انجام می‌دهد به گونه‌ای به راننده منتقل می‌کند که بسیاری از خودروهای دیگر دیگر انجام نمی‌دهند. سبک است، مستقیم است و شما را دعوت می کند تا به گوشه های محکم Si بپردازید و با دقت استثنایی به شما پاداش دهد.

هوندا Honda Civic Si

موتور از شما می‌خواهد که برای حداکثر دور موتور را در محدوده دور جوش نگه دارید، زیرا با وجود توربوشارژر، در دورهای پایین‌تر کمی تاخیر وجود دارد. با این حال، مشکلی نیست، زیرا نگه داشتن موتور در نقطه شیرین خود نیمی از لذت رانندگی با این Si است. این موضوع به لطف چرخ لنگر سبک تر جدیدش بسیار خوشحال کننده است و شیفتر پرتاب کوتاه تر یکی از مشکلاتی را که من با آخرین Si داشتم برطرف می کند. دیگر خبری از پرتاب طولانی لامپ لاغر نیست. این به نظر می رسد نازک، مستقیم و نرم است، هر چند هنوز هم می توانم از یک دستگیره تعویض دنده کمی بزرگتر استفاده کنم – این یکی در پنجه بزرگ من ناپدید می شود. کلاچ مثل همیشه سبک باقی می‌ماند، با یک نقطه وانت که به نظر می‌رسد از زمین خارج شده است. درست مانند Si گذشته، این نیز یک کتابچه راهنمای بسیار آسان برای رانندگی است و همچنین یک ماشین عالی برای یادگیری خواهد بود. در حال حاضر از تطابق دور تایپ R نیز برخوردار است، بنابراین دیگر نیازی به یادگیری روش دست نیافتنی پاشنه و پا برای رانندگی با چوب نیست. این بسیار بخشنده و واقعاً، فوق العاده سرگرم کننده است.

هوندا سیویک سی 2022

همه چیز را به درستی انجام دهید، و ماشین احساس سرعت، شلوغی و لذت بخشی در رانندگی می کند، درست مانند Si باید. آیا آن را به عنوان عضلانی است فولکس واگن گلف GTI یا جدید هیوندای النترا N? خیر؛ در بخش برق توسط هر دوی آنها غلبه کرده است. اما تعادل شاسی و دقت عالی سیویک در همه چیز، از فرمان گرفته تا عملکرد شیفتر و ترمزهای محکم و قابل اعتماد، کمبود نیرو را جبران می کند. ممکن است قدرت کمتری نسبت به رقبای خود داشته باشد، اما رانندگی با آن کمتر لذت بخش نیست.

هوندا سیویک سی 2022

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *