مینی کوپر S
معرفی خودرو

بررسی مینی کوپر Mini Cooper S | تصاویر کابین و داخلی

بین صندلی های جلو یک دسته وسط قابل تنظیم وجود دارد. لمس خوبی است، اما می تواند هنگام بلند کردن دسته ترمز دستی مانع شود. من متوجه شدم که فضای زیادی برای کار در کابین وجود ندارد، اما این یک عیب تاسف بار است که می‌توان آن را با تعویض Mini به ترمز دستی برقی برطرف کرد.

مینی کوپر
جای تعجب نیست که فضای ذخیره سازی با حداقل فضا برای وسایل در درها و جعبه دستکش بسیار عالی است. بلند کردن دسته وسط جلو می تواند یک شارژر تلفن بی سیم اختیاری را نشان دهد. آیفون 12 خود را بدون نیاز به برداشتن قاب آن در شارژر قرار دادم، اما محکم بود.

اگر قصد استفاده از صندلی عقب را ندارید، می توانید آن را تا کنید تا یک قفسه ذخیره سازی ایجاد کنید. صندوق عقب خود کوچک است – 7.6 فوت مکعب با بالا و 5.7 فوت مکعب با آن پایین، با توجه به اندازه‌گیری‌های Mini – اما کانورتیبل شامل اهرم‌هایی برای رها کردن بخش عقبی تاشوی نرم برقی برای بهبود دسترسی به صندوق عقب است.

Mini Cooper S

صندلی‌های اسپرت جلو دارای تنظیمات دستی هستند، از جمله مواردی برای حمایت از کمر و ران، اما برخی از خریداران انتظار تنظیم‌های برقی با این قیمت را دارند. صندلی‌ها پشتیبانی می‌کنند و تکیه‌گاه‌های کناری آن‌ها شما را در پیچ‌های سریع ثابت نگه می‌دارند.

صندلی عقب دو نفره Cooper S Convertible چیزی است که شما از یک کانورتیبل کوچک انتظار دارید: به سختی برای بزرگسالان قابل استفاده است. تقریباً فضای پا وجود ندارد و خود صندلی آنقدرها هم راحت نیست. شاید در کوتاه مدت مفید باشد، اما هرکسی که باید آنجا بنشیند نمی خواهد برای مدت طولانی بماند.

Mini Cooper

آیا این یک تبدیل خوب است؟

مانند خود خودرو، سقف نرم برقی استاندارد Cooper S Convertible دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برخی از آنها به تجربه رانندگی می افزایند و برخی دیگر از آن می کاهند.

در آزمایش ما، حدود 16 ثانیه برای پایین آوردن قسمت بالا و 13 ثانیه برای بالا بردن آن طول کشید. قسمت بالایی نیز دارای ویژگی سانروف است که در آن می توانید قسمت را روی صندلی های جلو جمع کنید اما بقیه آن را در جای خود بگذارید. یک تاپ اختیاری Mini Yours دارای یک نشان Union Jack به رنگ خاکستری در سراسر آن است.

تصاویر مینی کوپر

دید بیرونی معمولاً زمانی که قسمت بالایی یک کانورتیبل پایین می‌آید بهبود می‌یابد، و در حالی که این موضوع برای نماهای بالای شانه Cooper S Convertible صادق است – به‌ویژه وقتی به سمت راست نگاه می‌کنید، دید عقب آن به طور قابل‌توجهی به خطر می‌افتد. مقصر بالای تاشو است که پشت صندلی‌های عقب قرار می‌گیرد و جلوی دید شما را از آنچه بلافاصله پشت خودرو است می‌گیرد. دوربین پشتیبان استاندارد در هنگام دنده عقب کمک می کند، اما دید عقب در واقع زمانی که قسمت بالایی بالا است بهتر است – و از قضا، آینه دید عقب ایجاد می کند. رو به جلو چالش های دید با پنهان کردن مکرر اتومبیل ها از دید.

عکس مینی کوپر

ساختار بدنه کانورتیبل نیز چندان سفت و سخت نیست. ستون های شیشه جلو و آینه عقب هنگام رانندگی در جاده های پر دست انداز می لرزند و متوجه صدای جیر جیرهایی در کابین شدم.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده

کانورتیبل کوپر اس 2022 توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه یا اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه تست تصادف نشده است. سیستم هشدار برخورد رو به جلو استاندارد و سیستم ترمز اضطراری خودکار این کانورتیبل توسط IIHS به صورت پیشرفته رتبه بندی شده است.

مینی کوپر S

آیا باید مینی کوپر S را بخرید؟

Cooper S Convertible رانندگی جذابی دارد، نشانه های ظاهری منحصر به فردی دارد و گزینه های شخصی سازی جالبی را ارائه می دهد. این ویژگی ویژگی‌های عجیب و غریب خود را نیز دارد، و اینکه آیا آنها را جذاب یا آزاردهنده می‌دانید، نشانگر خوبی برای این است که آیا کانورتیبل مناسب شما است یا خیر.

 

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *