لندروور دیسکاوری 2021
معرفی خودرو

بررسی لندروور دیسکاوری 2021 | بررسی تخصصی و تصاویر کابین

ظاهر صاف بیرونی و کابین شیک خودرو لندروور دیسکاوری 2021 با پیشرانه صیقلی آن همخوانی خوبی دارد. دو موتور توربوشارژ جدید برای سال 2021 در دسترس هستند: یک 4 سیلندر 296 اسب بخاری (P300) و یک موتور شش سیلندر 355 اسب بخاری. دیزل کنسل شده است

لندرور دیسکاوری 2021

من شش سیلندر را آزمایش کردم که با صدای اگزوز گلویی و متوسط، جان می‌دهد، اما آنقدر که به نظر می‌رسد لذتی را ارائه نمی‌دهد. پس از یک تاخیر کوتاه، شتاب از یک توقف قوی و در بزرگراه کافی است.

لندروور دیسکاوری 2021

گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در هنگام فراخوانی به سرعت و به آرامی قدرت بیشتری را ارائه می‌کند، اما در کاهش سرعت، که در تعویض دنده‌ها تأخیر می‌کند و احساس سخت‌تر می‌کند، مهارت کمتری دارد و بدتر می‌شود.

Land Rover Discovery 2021

در جاده، دیسکاوری حضور محکم و تنومندی دارد، اما هندلینگ گاهی اوقات دست و پا چلفتی به نظر می‌رسد – مانند گوشه‌هایی که بدنه لاغری زیادی وجود دارد. این به هیچ وجه چابک نیست و هرگز فراموش نخواهید کرد که در حال رانندگی با یک وسیله نقلیه بلند و سنگین هستید، اما در کل راحت است. آرامش در برابر دست اندازها خوب است، احتمالاً تا حدی به لطف سیستم تعلیق بادی استاندارد است.

لندروور دیسکاوری

جایی که می درخشد – من تصور می کنم – خارج از جاده است. من آن را فقط روی پیاده‌رو آزمایش کردم، اما فهرست طولانی دیسکاوری از چیزهای آفرود قابل توجه است. جدا از سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، سیستم Terrain Response 2 با حالت‌های آماده ماجراجویی مانند چمن/شن/برف، لجن‌های گلی، شن و سنگ کرال نیز وجود دارد. همچنین یک حالت Wade جدید برای عبور از رودخانه ها وجود دارد که از قابلیت عمق 35.4 اینچی دیسکاوری استفاده می کند. دیفرانسیل عقب قفل کننده نیز موجود است و جعبه انتقال دو سرعته استاندارد در مدل های شش سیلندر است اما با موتور چهار سیلندر ارائه نمی شود.

لندرور دیسکاوری

در حالی که خودرو لندروور دیسکاوری از نظر توانایی خارج از جاده بهترین رقبا را دارد، اما از نظر سازگاری با محیط زیست با رتبه متوسط ​​EPA 18/24/21 شهر/بزرگراه/ mpg ترکیبی با موتور شش سیلندر از دیگران عقب است. این مشابه با امتیاز 19/26/22 mpg V6 MDX AWD است.

موتور شش سیلندر لندرور دیسکاوری توسط EPA به عنوان یک هیبریدی ملایم طبقه بندی می شود – یک بسته باتری 48 ولتی قدرت موتور را افزایش می دهد – اما لندرور هیچ نسخه کامل سوخت جایگزین دیسکاوری را ارائه نمی دهد. در همین حال، ولوو یک نسخه شارژ مجدد XC90 دارد که برای 18 مایل برد فقط الکتریکی و 27 مایل بر گالن پس از تخلیه باتری خوب است. آکورا همچنین می تواند بهتر عمل کند: این برند نسخه هیبریدی MDX را برای مدل سال 2022 لغو کرد و هنوز خبری در مورد بازگشت آن وجود ندارد.

لندروور دیسکاوری 2021

ایمنی و قیمت لندروور دیسکاوری 2021

لندروور دیسکاوری 2021 حدود 55000 دلار برای یک P300 S چهار سیلندر پایه شروع می شود. نسخه شش سیلندر P360 S R-Dynamic من دارای امکانات اضافی بود که آن را به حدود 73000 دلار رساند. قیمت پایه آن مشابه آئودی Q7 است اما چند هزار دلار بالاتر از MDX و XC90 است.

لندروور دیسکاوری 2021

قیمت پایه لندرور شامل ویژگی های ایمنی استاندارد و کمک راننده مانند ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، سیستم دوربین 360 درجه، کمک حفظ بین خطوط و هشدار نقاط کور است. کروز کنترل تطبیقی ​​1325 دلار اضافی است.

در همین حال، MDX ویژگی های ایمنی استاندارد بیشتری را ارائه می دهد، مانند سیستم Traffic Jam Assist که امکان هدایت محور به سمت پایین و همچنین تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و مانیتور توجه راننده را فراهم می کند.

دیسکاوری با آداب جاده ای محکم، کابینی جذاب و قابلیت های فراوان در جاده هایی که کمتر سفر کرده اند، برخی کارها را به خوبی انجام می دهد. با این حال، رانندگانی که به دنبال تنظیمات کنترلی کمتر و تعادل بهتر فضای افراد و اتاق بار هستند، باید به جای دیگری نگاه کنند. Discovery می تواند شما را در نگه داشتن کیف (احتمالاً روی پاهایتان) رها کند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *