لندرور دیفندر 2021
معرفی خودرو

بررسی لندرور دیفندر 2021 : جزئیات و تصاویر داخل کابین

دیفندر کیفیت های مدرن شاسی بلند لندرور، مانند قدرت چشمگیر و فناوری گسترده آفرود، را در شکلی متمایز و شبیه به گذشته ارائه می دهد.

برای یک شاسی بلند لوکس سایز متوسط، قابلیت‌های ادعایی Defender در خارج از جاده – از جمله عمق 35.4 اینچی – قابل توجه است. همچنین در خیابان به طرز شگفت انگیزی چابک و ظریف است، اگرچه طراحی آن بر استحکام بیش از نشانه های لوکس سنتی تأکید دارد.

لندرور دیفندر 2021

آخرین فروخته شده در ایالات متحده برای مدل سال 1997، “دیفندر” یک پلاک افسانه ای لندروور است که تقریباً مانند “رانگلر” جیپ، توانایی خود را دارد. دیفندر گران‌تر از شاسی‌بلندهای کامپکت لوکس لندروور است، اما نه به گرانی خانواده مدل‌های رنج روور این برند، دیفندر در کنار دیسکاوری در خط تولید لندروور قرار دارد.

آیا نسخه 3 ردیفه لندرور دیفندر 2021 خوب است؟

داخل لندرور دیفندر 2021

دیفندر به صورت دو در (90) و چهار در (110) عرضه می شود. خودروی آزمایشی اولیه ما تریم چهار در SE 2020 با پیشرانه هیبریدی ملایم اختیاری بود که دارای یک موتور شش سیلندر خطی است که هم توربوشارژ و هم سوپرشارژر دارد. همچنین مدتی را در نسخه اول دو در 2021 گذراندیم. قیمت آزمایش شده نسخه SE ما 72180 دلار بود، در حالی که قیمت نسخه اول مطابق با آزمایش 66475 دلار بود (قیمت ها شامل هزینه 1350 دلاری مقصد است).

ما نتوانستیم Defender را در خارج از جاده آزمایش کنیم، اما با قضاوت بر اساس تعداد لندرورهایی که در حال گشت و گذار در اطراف شیکاگو و حومه آن هستیم، جنگل شهری به اندازه یک جنگل واقعی یک زیستگاه لندرور طبیعی است. ما مشتاقانه منتظر آزمایش Defender در خارج از جاده در آینده هستیم، اما در حال حاضر این بررسی وضعیت آن را به عنوان یک راننده روزانه پوشش می دهد.

صندوق لندرور دیفندر 2021

شگفت آور سریع

دیفندر چهار در یک وسیله نقلیه بزرگ و سنگین است که به اندازه برخی از شاسی بلندهای فول سایز بلند و پهن است. قدرت 395 اسب بخاری شش سیلندر چندان قابل عطسه نیست، اما به نظر می رسد قدرت بیشتری در زیر کاپوت دیفندر وجود دارد. موتور شتاب بی دردسری را ارائه می دهد که حجم قابل توجهی از این SUV را رد می کند. این موتور دارای یک سوپرشارژر الکتریکی است که فشار بوست را در دور موتور پایین افزایش می‌دهد و در نتیجه گشتاور 406 پوند فوت از 2000 دور در دقیقه ایجاد می‌کند. در حالی که آن نوع قدرت عبور پرسرعت قوی V-8 سوپرشارژ موجود رنجروور را ندارد، اما همچنان سریع است.

نمای جلو لندرور دیفندر 2021

هر دو مدل شش سیلندر خطی هیبریدی ملایم و چهار سیلندر استاندارد توربو با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک دائمی. اتومات از قدرت قابل توجه شش خطی حداکثر استفاده را می کند و هرگز احساس نمی کرد که در دنده اشتباه قرار دارد. انتقال نیز پاسخگو است. هنگام حرکت در بزرگراه، پدال گاز را تا نیمه فشار دهید تا قدرت بیشتری داشته باشید و فوراً پایین می آید. با این حال، ضربات تمام دریچه گاز کمی بیشتر طول می کشد.پیشرانه هیبریدی ملایم حدود 100 اسب بخار بیشتر از چهار سیلندر پایه تولید می کند و مسافت پیموده شده تخمینی بنزین را کمی بهتر دریافت می کند: این پیشرانه 17/22/19 مایل بر گالن شهر/بزرگراه/ترکیبی در مقایسه با موتور پایه 17/20/18 مایل بر گالن دارای رتبه بندی EPA است. . هر دو موتور از مصرف سوخت بهتری نسبت به لکسوس GX 460، یک SUV لوکس دیگر با قابلیت آفرود برخوردار هستند که از یک V-8 301 اسب بخار نیرو می‌گیرد و سرعت آن 15/19/16 mpg است.

زیرک، بیش از حد

دیفندر علیرغم اندازه اش مانند یک شاسی بلند بزرگ رانندگی نمی کند. مانور دادن و قرار دادن آن در جایی که می خواهید آسان است. با یک لمس سبک هدایت می شود و واکنش فرمان مستقیم و دقیق است. موقعیت بلند رانندگی باعث می‌شود مناظر فوق‌العاده‌ای به جلو ارائه شود و SUV چه در خیابان‌های حومه شهر یا بزرگراه باشید، احساس آمادگی می‌کند.

لندرور 2021

دیفندر 110 نیز مانند رنجروور رده بالا دارای سیستم تعلیق بادی استاندارد است، اما کیفیت سواری این مدل محکم‌تر و کمتر قابل بخشش است. خشن نیست، اما من شکستگی ها و دست اندازها را در پیاده رو احساس کردم – و این با فشار بار سبک لاستیک های 20 اینچی در جلو و 36 psi در عقب، به جای تنظیمات بار معمولی 47 بود. psi جلو و 50 psi در عقب. (فشار بیشتر لاستیک باعث کاهش کیفیت سواری می شود.)

لوکس کمتر، کاربرد بیشتر

لندرور دیفندر 2021

دیفندر اصلی و مدل های قبل از آن، خودروهای ناهموار، مشتق شده از ارتش و بدون حاشیه بودند. فضای داخلی دیفندر جدید نشانه های لوکس خود را دارد، اما به اندازه سایر لندرورها شیک نیست.

این بدان معنا نیست که نشانه های طراحی منحصر به فرد آن جالب نیستند. آنها هستند و برخی از آنها حتی کاربردی هستند. پیچ‌های بازشده به‌سبک Torx روی درها و کنسول میانی کمی حس صنعتی ایجاد می‌کنند، و صفحه فرورفته داشبورد قفسه‌ای تقریباً به وسعت وسیله نقلیه برای شانس و انتها ایجاد می‌کند. این تنها یکی از بسیاری از فضای ذخیره‌سازی در Defender است که دارای جیب‌های درب بزرگ و فضای ذخیره‌سازی باز است که در آن کنسول میانی با داشبورد برخورد می‌کند.
صندلی‌های سطلی جلوی دیفندر راحت هستند و درب کنسول میانی پددار به عنوان یک تکیه‌گاه راحت عمل می‌کند. صندلی‌های تریم SE ما در بخش‌های مرکزی چرمی با پارچه‌های بافته شده به پایان رسید، اما صندلی‌های تمام چرم موجود است.بزرگسالان قد بلندتر می‌توانند به راحتی در ردیف دوم مدل چهار در، که فضای سر زیادی دارد، سوار شوند – حتی با سقف پانوراما اختیاری. بالشتک صندلی و تکیه گاه در مدل های دو ردیفه قابل تنظیم نیستند، اما فضای پا کافی است. ردیف سوم دو صندلی اختیاری است.

فناوری هوشمند

در مقایسه با سیستم‌های کنترل دوگانه در برخی دیگر از لندرورها، استفاده از صفحه نمایش لمسی داشبورد 10 اینچی دیفندر و کنترل‌های فیزیکی تهویه هوا در زیر آن بسیار ساده است. این نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای Pivi Pro جدید لندروور را اجرا می‌کند که دارای منوهای روی صفحه با قابلیت پیمایش آسان، گرافیک واضح و سیستم ناوبری بصری است.

این سیستم همچنین شامل اتصال سیمی Apple CarPlay و Android Auto تلفن هوشمند است. زمانی که گوشی خود را به پورت USB وصل کردم، CarPlay بلافاصله شروع به کار کرد و با استفاده از تمام عرض صفحه، بیشترین استفاده را از نمایشگر عریض می‌برد.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *