فورد موستانگ ماخ 1
معرفی خودرو

بررسی فورد موستانگ ماخ 1 2021 : تصاویر داخل خودرو و کابین

یکی از ویژگی های مورد علاقه من که فورد به صورت استاندارد در فورد موستانگ ماخ 1 ساخته است، اگزوز فعال آن با تنظیم “حالت بی صدا” است. این تفاوت زیادی در حجم خودرو ایجاد می‌کند و می‌توانید آن را طوری برنامه‌ریزی کنید که در حالت بی‌صدا راه‌اندازی کند و امکان استارت‌های دوستانه در محله را فراهم کند. سپس، وقتی در حالت Track هستید، اگزوز مستقیماً شلوغ است.

موستانگ ماخ 1

خودرویی که ما سوار آن شدیم دارای 10 سرعته خودکار اختیاری بود که به ماخ 1 اجازه می‌دهد تقریباً مانند یک موتور سیکلت اسپرت از دنده‌ها عبور کند. در تست قبلی موستانگ GT با این گیربکس و لاستیک‌های میشلین که در ماخ 1 به صورت استاندارد ارائه می‌شوند، سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت را در 3.9 ثانیه و یک چهارم مایل را در 11.9 ثانیه طی کردیم.

حتی با تیونینگ مخصوص ماخ 1، اتومات هنوز مقداری انحراف دارد – احساس تعویض دنده می تواند در حالت رانندگی یکسان از حالت خشن به صدای خشن تغییر کند – اما به طور کلی، من طرفدار واکنش آن در هنگام پدال هستم. روی زمین می رود

داشبورد فورد موستانگ ماخ 1

ظاهر خودرو فورد موستانگ ماخ 1

برای خودرویی که قبلاً دارای جلوپنجره، نوار کاپوت و چرخ‌های مخصوص ماخ است، این افزونه ظاهری دیگری بود که ماشین آزمایشی من را به یک سرگردان مطلق تبدیل کرد (بر اساس تعداد افرادی که به این خودرو واکنش نشان دادند. در زمانی که آن را داشتم). این یک بسته ظاهری اختیاری است و فقط در تریم Premium Mach 1 در دسترس است. رنگ صاف و خاموش Fighter Jet Grey را اضافه می کند (که متوجه شدم زمانی که ماخ 1 را برای تعویض مخزن گریل خالی خود گرفتم، مشابه خاکستری مخزن پروپان است). همچنین رنگ نارنجی متضادی را به کالیپرهای ترمز، کاپوت، نوار کناری و صندلی های جلو اضافه می کند. این ترکیب رنگ – به‌علاوه چرخ‌های انتخابی خاکستری مغناطیسی با پنج پره – توجه زیادی را به خود جلب کرد. من را غافلگیر کرد، زیرا در ابتدا این را فقط یک موستانگ GT با چند برچسب روی آن دیدم.ماخ 1 در مورد هر سفری که در طول هفته رانندگی با آن انجام دادم یک تعریف یا نظر دریافت می کرد. راننده یک موستانگ کوپه 1965 در وسط خیابان ایستاد تا ماشین 1 ماخ را در راهروی من بررسی کند. یک نفر پرسید که آیا این موستانگ برقی جدید است – یک اختلاط قابل درک با توجه به ماشینی بودن آن – و صاحب موستانگ GT 2016 متوقف شد و پرسید که آیا فکر می کنم آنها استاندارد Tremec را در همه موستانگ ها ایجاد کنند زیرا او ناراضی است. با انتقال Getrag خود. گروهی از نوجوانان که در پارکینگ استخر آویزان بودند، در حالی که من سعی می‌کردم کودک نوپایم را به صندلی کودکش ببرم تا بپرسم آیا ماشین دو توربو شارژ است، مرا شلوغ کردند. وقتی با جدیدترین شلبی GT500 رانندگی کردم، اینقدر توجهم جلب نشد.

فرمون فورد موستانگ ماخ 1

چه چیز دیگری می توانید دریافت کنید؟

خودرو آزمایشی من آن را نداشت، اما یک پکیج هندلینگ 1 ماخ (3750 دلار) نیز وجود دارد. این جایگزینی برای بسته عملکردی سطح 2 آماده مسیر است که اکنون متوقف شده است، که در آزمایش ما به سطح توانایی آهنگ Shelby GT350 نزدیک شد. در بالای تجهیزات پایه Mach 1، بسته Handling، تنظیم اصلاح شده شاسی، به علاوه چرخ‌های عریض‌تر و لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت 2 با آج‌های کم‌رنگ‌تر را اضافه می‌کند. عرض آنها 10.5 اینچ در جلو (305/30R19) و عرض 11 اینچ در عقب (315/30R19) است. همچنین پایه‌های قابل تنظیم در بالای ستون برای گزینه‌های تراز تهاجمی‌تر، به‌علاوه اسپلیتر جلو و عقب بزرگ‌تر وجود دارد که نیروی رو به پایین را 150 درصد نسبت به GT پایه افزایش می‌دهد.

لاستیک فورد موستانگ

در گذشته ما با هم مقایسه کردیم بسته سطح 2 با بسته عملکرد GT، بنابراین بسته هندلینگ واقعاً این ماخ 1 را به گزینه‌ای کاملاً تبدیل‌شده و مناسب‌ترین جایگزین برای GT350 تبدیل می‌کند. این بار به صورت استاندارد با گیربکس دستی Tremec عرضه می شود و می تواند به صورت اختیاری به 10 سرعته اتوماتیک مجهز شود، برخلاف سطح 2 که فقط دستی دارد. با این حال، معادله ارزشی که ما در پکیج سطح 2 خیلی دوست داشتیم، از بین رفته است: یک ماخ 1 با پکیج هندلینگ یک ماشین 58000 دلاری است، نه 46000 دلاری، همانطور که GT بود. این تنها اندکی کمتر از Shelby GT350 60000 دلاری است.

موتور فورد موستانگ

آیا این همان چیزی است که ماخ 1 باید باشد؟

ماخ 1 نامیدن این خودرو در خط تولید فعلی موستانگ عجیب به نظر می رسد، با توجه به اینکه برخی از نسخه ها جایگزینی برای شلبی GT350 متوقف شده هستند و برخی دیگر موستانگ GT های کم کار شده هستند.

داخل فورد موستانگ

هیچ ویژگی متمایز واحدی مانند اسکوپ کاپوت “Shaker” قبلی وجود ندارد، اگرچه علاوه بر ارتقاهای مکانیکی، بسته‌بندی بی‌نظیر برگردان، جلوپنجره و انتخاب چرخ نیز وجود دارد. من گمان می‌کنم که بسته Handling متحول‌کننده باشد، اما اختیاری است – همانطور که بسته ظاهری که واقعاً Mach 1 من را متمایز کرد، اختیاری است.

فورد موستانگ

ببخشید خیال پردازی و ناآگاهی من از آنچه مورخان موستانگ درباره ماخ 1 فکر می کنند. باید باشداما من می‌خواهم یک ماخ 1 ببینم که یک خودروی پیست محور با بسته‌های هندلینگ و ظاهر استاندارد و گیربکس اتوماتیک دوکلاچه GT500 باشد. من از کاری که DCT در GT500 انجام می دهد شگفت زده شده ام، و فکر می کنم ماخ 1 رویایی من یک جانور مطلق خواهد بود – و یک ماشین پیست کاملاً منحصر به فرد و تنفس طبیعی.بدون بسته Handling، من فکر می کنم ماخ 1 کافی نیست بیشتر نسبت به یک موستانگ GT با بسته عملکرد، که می‌تواند بیشتر تجربه ماخ 1 را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر ارائه دهد. اما من چه می دانم؟ در تمام مدتی که من با آن رانندگی می کردم، مردم از این ماشین استفاده می کردند. اگر این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید، پس ماخ 1 (حداقل با بسته ظاهری) ناامید نخواهد شد.

فورد موستانگ ماخ 1

نظرات
  1. سامی
    0
    0

    سلام اگر امکانش رو دارید مدل 2023 رو بررسی کنید

    0
    0

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *