جنسیس GV70 2022
معرفی خودرو

بررسی جنسیس GV70 2022: تصاویر کابین و موتور

در GV70 مقداری خوب و برخی بد را خواهید دید. جنسیس می‌گوید رویکرد طراحی آن از بخش‌های آیرودینامیکی بال‌های هواپیما الهام گرفته شده است. به این ترتیب، شما اشکال بیضی شکل را در همه جای داخل پیدا خواهید کرد. این به GV70 نوعی حال و هوای آینده‌نگر و عصر اتمی می‌دهد که من واقعاً از آن لذت می‌برم.

جنسیس GV70 2022

کیفیت مواد در تریم بالای GV70 با تودوزی چرم Nappa و درج‌های جیر برجسته است – و همانطور که در عکس‌ها می‌بینید، لازم نیست رنگ خسته‌کننده‌ای باشد. من یک آئودی Q5 اسپورت بک را اندکی بعد از GV70 سوار کردم، و فضای داخلی Q5 کمی محکم تر از جنسیس به نظر می رسید، اما در کل، فضای داخلی GV70 دقیقاً در کنار همتایان خود است.

کابین جنسیس GV70 2022

با این حال، فضای داخلی ممکن است کمی کمبود احساس شود. قسمت صندلی جلو توسط یک کنسول مرکزی بزرگ تسلط دارد و ممکن است برای برخی تنگ باشد، اما فکر می‌کردم این نرمی حس اسپرت GV70 را افزایش داده است. صندلی عقب فضای مناسبی برای سر و پا دارد، اما در ارتفاع 6 فوتی، نشستن راحت پشت صندلی راننده برایم مشکل بود. فضای بار نیز کمی تنگ است. به نظر می رسید برای انجام کارهای روزانه کافی است، اما آزمایش ما آن را در 16.15 فوت مکعب اندازه گیری کرد. این کمتر از اندازه گیری ما در مرسدس بنز GLC است کوپه، که نوعی SUV است که ما همیشه به خاطر فدا کردن کاربرد برای استایل می کوبیم.

جنسیس GV70 2022

از نقطه نظر فناوری، صفحه نمایش لمسی 14.5 اینچی GV70 دارای گرافیک واضح است و کاملاً واضح به نظر می رسد. Apple CarPlay و Android Auto استاندارد هستند، اما بی سیم نیستند. GV70 همچنین پروفایل‌های راننده را ارائه می‌دهد که از طریق روش‌های مختلف قابل دسترسی هستند، از جمله اسکنر اثر انگشت که در سمت راست فرمان نصب شده است. مطمئناً آینده‌نگر به نظر می‌رسد، اما اگر از ایده دسترسی ماشینتان به اثر انگشتتان خوشتان نمی‌آید، مجبور نیستید از آن استفاده کنید.

به نظر می رسد خودروهای این روزها بدون چند انتخاب مشکوک طراحی، خودروهای لوکسی به نظر نمی رسند و GV70 دارای چند نمونه داخلی است. اول اینکه آن صفحه لمسی 14.5 اینچی آنقدر دور از صندلی راننده قرار گرفته است که حتی بازوهای من و اندازه آستین 36 اینچی آنها به راحتی نمی توانند به آن برسند. یک کنترلر شماره گیری برجسته وجود دارد – البته نه آن صفحه گیج کننده و هم سطحی که در مدل های دیگر جنسیس می بینید – برای کمک به رفع این مشکل، اما کنترلرها راه ایده آلی برای پیمایش در صفحه نمایش لمسی نیستند، به خصوص در هنگام استفاده از ویژگی هایی مانند CarPlay.

عکس جنسیس GV70 2022

وقتی صحبت از شماره گیری شد، حدس بزنید چه چیز دیگری در GV70 صفحه نمایش است؟ انتخابگر دنده. داشتن دو صفحه برآمده در مجاورت یکدیگر در کنسول مرکزی گیج کننده بود، و من اغلب متوجه می شدم که به جای کنترل کننده چند رسانه ای، انتخابگر دنده را می گیرم. خوشبختانه، مانند سکه، دو صفحه دارای بافت های متفاوتی هستند، اما هنوز هم خسته کننده است. بر ناراحتی شخصی من این بود که برخلاف اکثر وسایل نقلیه با کنترلرهای چندرسانه ای، GV70 در موقعیت قرار دارد. در پیش انتخابگر دنده به جای پشت آن، اگرچه خریدارانی که به این نوع تنظیمات عادت ندارند احتمالا اهمیتی نمی‌دهند.

ایمنی

GV70 2022 یک مؤسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه‌ها برای انتخاب ایمنی برتر برای سال 2021 است (سال‌های مدل و سال‌های جایزه IIHS همیشه مطابقت ندارند). GV70 در تمام تست‌ها شرکت کرد، اما تست پیشگیری از تصادف جلوی خودرو به عابر پیاده. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه هنوز GV70 را تا زمان نگارش این مقاله آزمایش نکرده بود، اما زمانی که این کار را انجام داد. در بررسی صندلی اتومبیل ما، GV70 امتیازهای متفاوتی دریافت کرد.

جنسیس GV70 2022

قیمت جنسیس GV70 2022

GV70 با قیمت اولیه کمی بیش از 42000 دلار، رقبا را کاهش می دهد، اگرچه شاید به اندازه سایر مدل های جنسیس در گذشته نباشد. خودروی آزمایشی ما قیمت برچسبی معادل 65045 دلار داشت که با نسخه‌های عملکرد محور – اما نه با بالاترین عملکرد – مطابقت دارد. با این حال، هنگامی که شروع به اضافه کردن گزینه‌ها به شاسی‌بلندهای آلمانی کردید، جنسیس احتمالاً گزینه‌ای مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

از نظر عملکرد رانندگی، GV70 مطمئناً یک شاسی بلند جمع و جور لوکس است و فضای داخلی از خوبی (کیفیت و سبک) و بد (طراحی مشکوک و انتخاب رابط کاربری) بسیاری از رقبای خود تقلید می کند. قطعاً باید در لیست خریداران SUV های کامپکت لوکس باشد، اما اینکه آیا به اندازه کافی برای متقاعد کردن کسانی که اهمیت دارند نام روی خودرویشان وجود دارد یا خیر، باید مشخص شود.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *