تویوتا کرولا کراس 2022
معرفی خودرو

بررسی تویوتا کرولا کراس 2022: ایمن، ساده و آهسته | تصاویر کابین

تویوتا خودرو محبوب تویوتا کرولا کراس 2022 را به وسیله‌ای جادارتر، همه‌کاره‌تر و حتی زیباتر تبدیل کرد – اکنون با سیستم چهارچرخ متحرک اختیاری.

تویوتا کرولا کراس 2022

رقبای هیجان‌انگیزتر، رقبای عملکرد بهتر، برخی با فضای داخلی زیباتر، ارگونومی بهتر و رقبای با سیستم‌های چندرسانه‌ای بهتر وجود دارند – اما ترکیب کرولا کراس از ایمنی اولیه، قیمت‌گذاری ارزش و اعتبار برای قابلیت اطمینان، بلافاصله آن را به یک رقیب قدرتمند تبدیل می‌کند.

تویوتا کرولا 2022

تا به حال، اگر یک شاسی بلند کوچک می‌خواستید و به نمایشگاه تویوتا محلی خود می‌رفتید، انتخاب‌هایتان دو چیز بود: RAV4 کامپکت، که در طول سال‌ها به اندازه‌های متوسط ​​افزایش یافته است، یا C-HR تنگ و عجیب و غریب، که نه فضای قابل توجهی در داخل دارد و نه سیستم چهارچرخ متحرک اختیاری. هیچ چیز به آن “نقطه شیرین” بین این دو نمی رسد، هیچ چیز “درست” برای افرادی که بودجه کمی دارند که هنوز خواهان صندلی های بالا، فضای بار اضافی و قابلیت یک شاسی بلند در همه شرایط آب و هوایی هستند، نیست.

toyota corolla cross 2022

خوب، تویوتا این شکاف در خط تولید خود را با این خودرو، تویوتا کرولا کراس 2022 جدید اصلاح کرده است. این خودرو از نام کرولا استفاده می‌کند زیرا از قطعات کرولا زیادی استفاده می‌کند: روی پلتفرمی مشابه سدان کامپکت قرار می‌گیرد، از موتور و گیربکس یکسانی استفاده می‌کند و قطعات داخلی مشترک زیادی دارد. و در حالی که گرفتن عکس از سدان کرولا آسان است (شهرت آن هیجان انگیز نیست)، این خودرو در عوض به عنوان یک انتخاب مطمئن، ثابت و قابل اعتماد شناخته می شود. داشتن یکی از آنها قلب شما را روشن نمی کند، اما ممکن است خیالتان را راحت کند که بدانید ماشینتان خیلی بعید است شما را ناامید کند، کیف پولتان را خالی کند یا شما را سرگردان کند. تویوتا امیدوار است که همین احساسات به این شاسی بلند جدید کامپکت منتقل شود – و دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم حق با آنهاست.

تویوتا کرولا

تویوتا کرولا کراس از نزدیک 2022: کرولای شاسی بلندهای کوچک

از بیرون، تصور اینکه کرولا کراس جدید در خط تولید تویوتا قرار بگیرد، دشوار نیست. شباهت خانواده قوی است، با قسمت جلو و عقب که شبیه یک Highlander در مقیاس سه ربع به نظر می رسد تا جلوپنجره نعل اسبی و چراغ های عقب افقی مجزا. تنها ویژگی متمایز ممکن است گلگیرهای حجاری‌شده‌تر در کناره‌ها باشد، اما تلاش تویوتا برای جذاب‌تر کردن کرولا کراس نسبت به C-HR عجیب و غریب، به وضوح اولویت طراحی است. یک نکته مهم: چراغ‌های جلو LED در طیف وسیعی از سطوح تریم استاندارد هستند، چیزی که در حال رایج‌تر شدن است. با این حال، به طور کلی، استایل پیش‌نمایشی از تجربه‌ای که با کرولا کراس خواهید داشت را نشان می‌دهد: ایمن و ناشناس است، هیچ‌کدام خیلی هیجان‌انگیز نیست، اما به اندازه کافی دلپذیر است.

تویوتا کرولا کراس

آسایش در تویوتا کرولا کراس 2022

ورود به کابین کرولا کراس شما را در یک محیط آشنا قرار می دهد – کرولا کامپکت پرفروش ترین وسیله نقلیه در جهان است، به طوری که تویوتا اخیراً اعلام کرده است که 50 میلیون از آن در طول دهه ها فروخته شده است. بنابراین ظاهر داشبورد، گیج‌ها، کنترل‌ها، وسایل الکترونیکی – همه قطعات و قطعات کرولا کراس – شبیه طراحی موفق کرولا هستند. باز هم، تویوتا هیچ زمینه جدیدی را با این فضای داخلی ایجاد نمی‌کند، اما تلاشی هم نمی‌کند – سعی می‌کند بر روی فرمول موفقی که کرولا را به یک موفقیت جهانی تبدیل کرده است، بسازد. نگاه کردن به آن آسان است، استفاده از آن نسبتاً ساده است و در آنچه که ارائه می دهد، پیچیده نیست.

تویوتا کرولا کراس 2022

صندلی‌ها در جلو و عقب راحت هستند، و فضای پای کافی در هر موقعیتی برای چهار نفر وجود دارد، اگرچه ممکن است پنج نفر با سه نفر در صندلی عقب تنگ باشند. فضای سر زیادی برای همه سرنشینان حتی با یک مونروف اختیاری وجود دارد، و دید بیرونی بسیار عالی است، بدون نقاط کور قابل توجهی. احساس می‌کنید در یک سدان کرولا جدید نشسته‌اید، تنها بلندتر، با وضعیت صندلی عمودی‌تر و دید بهتری نسبت به ترافیک اطراف. این افزایش حجم داخلی قابل توجه است و چیزی بیش از یک واگن کرولا ایجاد می کند – فضای بار به طور قابل توجهی قابل استفاده تر از یک C-HR است و هر کرولا کراس با یک صندلی عقب استاندارد تاشو 60/40 عرضه می شود تا حتی ظرفیت را افزایش دهد. در صورت لزوم بیشتر با توجه به محبوبیت خودروهای شاسی بلند در مقابل همتایان سدان اصلی آنها، تصور اینکه کرولا کراس به گونه ای محبوب تر از سدان یا هاچ بک با افزایش انعطاف پذیری کاربر پسند برای مسافر و بار، سخت نیست.

تویوتا کرولا کراس 2022

با این حال، فضای داخلی بدون مشکل نیست. کرولا کراس با قیمت مناسبی ساخته شده است و با استفاده از پلاستیک‌های سخت روی داشبورد، درها و کنسول‌ها در بسیاری از مناطق خود را نشان می‌دهد. تریم پایه کرولا کراس حتی یک استارت دکمه ای ندارد. هنوز هم از یک کلید و جرقه زنی استاندارد استفاده می کند که این روزها بسیار نادر است. و همان نقص‌های ارگونومیکی که سدان کرولا (و چندین مدل دیگر تویوتا) را گرفتار می‌کند، در اینجا وجود دارد – مهم‌ترین آنها دکمه‌های اندازه تیک تاک برای سیستم چندرسانه‌ای و کنترل‌های تهویه مطبوع، که دومی همچنین دارای خاکستری تیره خوانا است. گرافیک روی پس زمینه پلاستیکی مشکیگیج‌های استاندارد، صفحه‌های آنالوگ با نمایشگر دیجیتالی کوچک هستند، یا می‌توانید صفحه‌نمایش دیجیتالی بزرگ‌تری را در تریم XLE تعیین کنید که اگر کمی شلوغ باشد، جذاب به نظر می‌رسد. Apple CarPlay و Android Auto استاندارد هستند، اما باید گوشی خود را به برق وصل کنید – علیرغم اینکه XLE برتر دارای شارژ بی‌سیم Qi است، Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم در هیچ تریمی در دسترس نیستند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *