اگر اخیراً از یک BMW جدید استفاده کرده باشید، کابین BMW M440i 2021 بسیار آشنا خواهد بود. طراحی داشبورد کاملاً جدید است و خودروی آزمایشی ما دارای پانل ابزار کاملاً دیجیتالی اختیاری و صفحه نمایش مرکزی 10.25 اینچی بود، اما هنوز ارتباط بصری قوی با سری 4 قبلی وجود دارد.
دید بالا به بالا مختلط است. فقدان ستونهای B منظرهای بدون مانع روی شانه چپ شما ایجاد میکند، اما یک شیشهی عقب کوچک و پارچهی رویهی نرم، هنگام نگاه کردن به شانه راست قبل از تغییر مسیر یا عقبنشینی، نقاط کور بزرگتری ایجاد میکنند. کاهش دید عقب با نماهای مفید سیستم دوربین عقب و 360 درجه جبران میشود، که دومی اختیاری است.
ب ام و می گوید که در هنگام تا شدن، صفحه نرم جمع و جورتر از رویه سخت جمع شونده است که فضای صندوق را اندکی افزایش می دهد. قسمت بالایی پایینتر، نیمه بالایی تنه را اشغال میکند، اما زمانی که قسمت بالایی بالا آمده و پارتیشن جمع شونده از مسیر خارج میشود، این فضا را باز میگردانید.
داخل خودرو بی ام دبلیو BMW M440i 2021
اگر اخیراً از یک خودرو BMW جدید استفاده کرده باشید، کابین M440i بسیار آشنا خواهد بود. طراحی داشبورد کاملاً جدید است و خودروی آزمایشی ما دارای پانل ابزار کاملاً دیجیتالی اختیاری و صفحه نمایش مرکزی 10.25 اینچی بود، اما هنوز ارتباط بصری قوی با سری 4 قبلی وجود دارد.
بیشتر سطوح داخلی با مواد باکیفیت ساخته شدهاند، اما تزئینات چوبی مات روی کنسول مرکزی ظاهری پلاستیکی داشت که در یک کانورتیبل لوکس تقریباً 75000 دلاری در جای خود نبود. دکمههای حالت رانندگی خودرو، که در عقب انتخابگر دنده در کنسول مرکزی قرار گرفتهاند، بدون نگاه کردن نیز سادهترین گزینه نیستند.
صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی شامل تنظیم های جانبی و کمری همراه با افزایش دهنده دستی بالش صندلی است. راحت است و خیلی محدودکننده نیست، و گزینههایی مانند گرمکن صندلی، فرمان گرمکن و سیستم گرمایشی در سطح گردن باید به طولانیتر شدن فصل تبدیل در شمال ایالات متحده کمک کند. با این حال، صندلی عقب دو نفره برای بزرگسالان راحت است، با حداقل فضای پا و یک تکیه گاه عمودی
منوهای روی صفحه سیستم چندرسانه ای استاندارد iDrive را می توان با کنترل دسته کنسول سیستم به راحتی پیمایش کرد، اما هر دو نمایشگر مرکزی 8.8 اینچی استاندارد و 10.25 اینچی اختیاری صفحه نمایش لمسی هستند، بنابراین می توانید برای انتخاب نیز روی صفحه ضربه بزنید. این به ویژه هنگام استفاده از Apple CarPlay یا Android Auto مفید است، زیرا هر دو رابط برای صفحه نمایش های لمسی بهینه شده اند.
ویژگی های ایمنی و کمک راننده BMW M440i 2021
بی ام و سری 4 کانورتیبل 2021 تا زمان انتشار توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه تست تصادف نشده بود و بعید است که IIHS آن را در آینده آزمایش کند. تنها کانورتیبل فعلی که آزمایش کرده فورد موستانگ است.
ویژگیهای ایمنی فعال استاندارد M440i شامل هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک متقابل عقب و چراغهای جلوی خودکار است.
بسته اختیاری Driving Assistance Professional، کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت، هشدار ترافیک متقاطع جلو و دستیار ترافیک طولانی مدت BMW، یک سیستم کمک راننده بدون هندز برای بزرگراههای با دسترسی محدود را اضافه میکند. کانورتیبل همچنین دارای یک سیستم حفاظتی واژگونی با دو رول میله پاپ آپ در پشت سری صندلی های عقب است.
ارزش در کلاس خود
قیمت پایه 64995 دلاری M440i کانورتیبل بین 61645 دلار آئودی S5 و 66550 دلار مرسدس-AMG C43 کابریولت است (مشخصات آنها را مقایسه کنید). مدل کانورتیبل M440i دیفرانسیل عقب است، در حالی که هر دو مدل S5 و C43 دارای سیستم چهار چرخ متحرک هستند.
C43 برای شروع هزینه بیشتری دارد، اما تجهیزات استاندارد آن شامل ویژگیهایی است که در BMW اختیاری هستند، از جمله گرمکن صندلیهای جلو، سیستم گرمایش در سطح گردن، پانل ابزار دیجیتال، نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی و استریو ممتاز.
M440i ما تقریباً 75000 دلار قیمت داشت و حتی در آن زمان، سیستم رانندگی هندزفری BMW را نداشت. این می توانست 1700 دلار به مجموع در حال حاضر بالا اضافه کند.
اگر قیمت M440i – یا طراحی جنجالی جلوپنجره آن – برای شما مشکل ساز نیست، اگر به دنبال یک دراپ تاپ لوکس هستید، ارزش یک رانندگی آزمایشی را دارد. ترکیبی از قدرت، تجمل و سبک آن بسیار جذاب است.