معرفی خودرو

فورد برانکو 2021 : ارزش دلار را دارد | تصاویر کابین فورد 2021

موتور دو توربوشارژ 2.7 لیتری EcoBoost V-6 فورد برانکو 2021 330 اسب بخار قدرت و 415 پوند فوت گشتاور در هنگام استفاده از گاز پریمیوم تولید می کند (این اعداد با گاز معمولی به ترتیب 15 اسب بخار و 5 پوند فوت کاهش می یابند)

فورد برانکو 2021

و همراه با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک. پیشرانه قدرت کافی را در جاده فراهم می کند، و من متوجه هیچ یک از مشکلاتی که با سایر فوردهای 10 سرعته داشتیم در طول زمان رانندگی خود، متوجه نشدم.

فورد برانکو

خریداران همچنین می توانند یک موتور 4 سیلندر 2.3 لیتری توربو با 300 اسب بخار قدرت و 325 پوند فوت گشتاور روی گاز درجه یک (به ترتیب 275 و 315 در حالت معمولی) انتخاب کنند. این چهار سیلندر را می توان با یک گیربکس هفت سرعته دستی با یک دنده اختصاصی خزنده یا 10 سرعته خودکار جفت کرد.

Bronco Badlands با پکیج Sasquatch، علیرغم لاستیک های آفرود 35 اینچی و سیستم تعلیق خارج از جاده، رفتار خوبی داشت و روی پیاده رو مانور می داد. حداقل صدای لاستیک نیز وجود داشت، که تعجب آور بود، و سطح صدای جاده و باد نیز با توجه به سقف قابل جابجایی و درها، بهتر از حد انتظار من بود. حتی در سرعت 55 مایل در ساعت یا بیشتر با سقف خاموش، شرایط نسبتاً آرام بود.

Ford Bronco 2021

از سوی دیگر، تجربه در جاده نیز عقیم و جدا شده بود. شاید من بیش از حد عادت کرده‌ام که شاسی بلندهای آفرود خارج از محیط طبیعی خود احساس دست و پا چلفتی کنند، اما به نظر می‌رسد فرمان برای استفاده در خارج از جاده بهینه شده است و در سرعت‌های بالاتر غیرمعمول به نظر می‌رسد، و ترمزها به خوبی کار می‌کردند اما خطی بودن یا احساس پدال محکم نداشتند. با این حال، تجربه رانندگی در جاده هنوز بسیار بهتر از تجربه‌ای بود که در هر تعداد رانگلر داشتم.

 

فورد برانکو 2021 چابک مانند یک بز خارج از جاده

آفرود من با فورد برانکو 2021 شامل سه مسیر مختلف با سختی فزاینده بود، اما Bronco هر چیزی را که ما در آن پرتاب می کردیم کنترل می کرد. در واقع، تاثیرگذارترین اتفاق در واقع زمانی بود که یک Bronco در کاروان ما، تمام وسایل کمکی الکترونیکی مختلف خارج از جاده خود را در میانه مسیر از دست داد و مجبور شد با چیزی جز 4WD کم برد، از یک صفحه سنگی بالا برود. تلاش بسیار بیشتری لازم بود تا از مانع عبور کند، اما این کار را کرد.

فورد برانکو

دلیلش این است که حتی بدون تمام قطعاتی که آفرود را آسان می کند، Bronco یک ماشین جدی است. با محور عقب محکم Dana 44 و محور جلو Dana AdvanTek، تریم‌های پایین‌تر دارای تعویض دنده الکترونیکی دو سرعته 4WD هستند، در حالی که تریم‌های رده بالاتر دارای جعبه انتقال الکترومکانیکی هستند که 4-Auto را اضافه می‌کند. قفل الکترونیکی دیفرانسیل جلو و عقب Spicer Performa-Trak موجود است. قسمت زیرین Bronco دارای مقدار زیادی آبکاری محافظ است و ریل های سنگی جانبی که قادر به تحمل وزن هر طرف وسیله نقلیه هستند نیز موجود است. به علاوه، خریداران می توانند یک سپر فولادی مدولار اضافه کنند که می تواند یک وینچ یکپارچه اضافه کند.

بدون بسته Sasquatch، Bronco دارای زوایای نزدیک، خروج و شکست به ترتیب 35.5، 29.8 و 21.1 درجه به عنوان دو در و 35.5، 29.7 و 20.0 به عنوان چهار در است. رفتن به Sasquatch آن ها را به 43.2، 37.2 و 29.0 درجه برای دو در یا 43.2، 37.0 و 26.3 برای چهار در تغییر می دهد. فاصله از زمین در پایه دو در 8.4 اینچ و در چهار درب پایه 8.3 است که با پکیج ساسکواچ به ترتیب به 11.6 یا 11.5 افزایش می یابد.

فورد برانکو 2021

تعدیل دریچه گاز در هنگام آفرودهای با سرعت کم بسیار آسان است. فورد دارای ویژگی Trail One-Pedal Driving است که وقتی راننده پدال گاز را رها می کند نیروی ترمز را اعمال می کند. برای من سخت بود که با این ویژگی درگیر، حداقل گاهی اوقات گاز را بیش از حد اعمال نکنم، که باعث می‌شود موانع را کمی سخت‌تر از بین ببرم، اما مطمئن هستم که با زمان بیشتر، یک راننده می‌تواند تعادل درست را برقرار کند.

Trail Control مانند کروز کنترل برای خارج از جاده عمل می کند و تمام ورودی های گاز و ترمز را کنترل می کند. باز هم ترجیح دادم از آن استفاده نکنم، بیشتر به این دلیل که دوست ندارم اینقدر کنترل را به دستگاه واگذار کنم. با این حال، اگر با آن راحت هستید، به‌خوبی کار می‌کند، به‌ویژه در فرودهای آهسته.

فورد 2021

ترفند مورد علاقه من در مهمانی Bronco Trail Turn Assist است که در حین پیچ با سرعت حداکثر 12 مایل در ساعت کار می کند و پس از فعال شدن، زمانی که فرمان در حالت قفل کامل قرار دارد (در تمام مسیر در هر جهت بچرخد) درگیر می شود. این موتور نیروهای ترمز را به چرخ عقب داخلی وارد می کند و آن را به یک تکیه گاه تبدیل می کند و امکان چرخش های بسیار تیزتر را فراهم می کند و نیاز به عقب رفتن و پیچ های چند نقطه ای برای ادامه مسیر را کاهش می دهد.

Bronco همچنین انواع مختلفی از حالت های رانندگی GOAT را بسته به سطح تریم و تجهیزات ارائه می دهد. هشت مورد وجود دارد، هفت مورد برای یک SUV: معمولی، اکو و اسپرت برای رانندگی در جاده. و Slippery، Sand، Mud/Ruts، Rock Crawl و Baja برای آفرود (Sport با Rock Crawl در Badlands و First Edition جایگزین می شود). یکی را انتخاب کنید و خودرو سوئیچ های لازم را روی تنظیمات دو یا چهار چرخ متحرک انجام می دهد و احتمالاً یک قفل دیفرانسیل را نیز درگیر می کند.

فورد برانکو 2021

سیستم‌های دوربین چندگانه نیز برای آفرودها موهبتی هستند، و در حالی که من همیشه ترجیح می‌دهم یک نقطه‌نگار داشته باشم، حداقل تا حدودی می‌توانند کمبود آن را در بخش‌های خاص جبران کنند. دوربین جلو به‌گونه‌ای هوشمند قرار گرفته است که می‌توانید هنگام ایجاد یک خط الراس کور، آنچه را که در جلوی وسیله نقلیه است ببینید و به شما امکان می‌دهد تایرهای خود را به درستی برای موانعی که بخشی از فرود هستند، تراز کنید. نماهای اضافی نیز در دسترس است، از جمله نمای تقسیم شده با دوربین جلو و نمای بالای سر با خطوط پویا تایر، و نمای کنار هم از دو لاستیک جلو تا بتوانید دقیقاً آنچه را که در حال رانندگی هستید مشاهده کنید. . همچنین براکت های نصب شده در گوشه های جلویی گلگیرهای برونکو برای آفرود مفید هستند. آنها برای کمک به هدف گیری Bronco (حتی در رانندگی در جاده) و همچنین به عنوان نقاط اتصال برای بارهای سوار شده روی سقف بسیار عالی هستند.

پس از نمونه برداری از طعم های مختلف برونکو در خارج از جاده، ترجیح من برای آفرود جدی یک مدل دو در با پکیج ساسکواچ است. به دلیل اندازه کوچکتر و فاصله بین دو محور کوتاه تر، Bronco دو در بسیار چابک تر بود.

هیچ یک از موانعی که ما در Bronco با آن روبرو شدیم، چیزهایی نبودند که رانگلر نیز نمی توانست انجام دهد، اما این یک نوع نکته است، اینطور نیست؟ رانگلر آفرود استاندارد طلایی است و در صورت تجهیز مناسب، عملاً می تواند هر کاری را انجام دهد. بر اساس چیزهایی که من دیدم، یک برونکو نباید مشکلی در ادامه دادن داشته باشد.

ایمنی فورد برانکو 2021

حوزه دیگری که فورد به رانگلر نگاه کرد و فرصتی برای متمایز کردن برونکو دید، ایمنی است. ممکن است متوجه شده باشید که با خاموش بودن سقف، ساختار پشتیبان سقف Bronco کاملاً قابل توجه است. به این دلیل که در کناره‌ها، کیسه‌های هوای پرده‌ای جانبی استاندارد قرار دارند. Bronco به عنوان یک کانورتیبل، از نظر فنی از استاندارد ایمنی فدرال که نیاز به کیسه هوای پرده ای جانبی دارد، مستثنی است، اما فورد تصمیم گرفت که Bronco باید آنها را در هر صورت داشته باشد. Wrangler این کار را نمی کند. فورد همچنین می‌گوید که Bronco از استاندارد له‌کردن ضربه جانبی برخوردار است که از آن نیز مستثنی است. فورد حتی Bronco را با لوازم جانبی وینچ موجود خود تست تصادف کرد تا اطمینان حاصل کند که اضافه کردن آن خطری برای سرنشینان در تصادف ایجاد نمی کند.

فورد برانکو 2021

با این حال، آنچه که برای رتبه بندی ایمنی Bronco انجام می دهد، نامشخص است. تا زمان نگارش این مقاله، Bronco هنوز توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه یا اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آزمایش نشده است.

آیا فورد برانکو 2021 بهتر از Wrangler است؟

در پیاده رو، Bronco کاملاً وسیله نقلیه بهتری است. سواری و هندلینگ بهتر و دلپذیرتر است. آفرود داستان متفاوتی است و تعیین کمیت آن بسیار سخت‌تر است، اما من گمان می‌کنم که نبرد آفرود برونکو در مقابل رانگلر مانند تبلیغات قدیمی مک‌دونالد خاتمه یابد که مایکل جردن و لری برد در آن اسب بازی می‌کردند.

جایی که جیپ در حال حاضر دارای مزیت در انتخاب پیشرانه است، با مدل عملکردی Rubicon 392، پلاگین هیبریدی 4xe و EcoDiesel – همه گزینه هایی که Bronco نمی تواند انجام دهد. در حال حاضر همخوانی داشتن. فورد نمی‌گوید آینده برانکو چه خواهد بود، اما با تلاش مداوم آن به سمت الکتریکی‌سازی، به نظر می‌رسد که احتمالاً هیبریدی پلاگین هیبریدی یا PowerBoost ممکن است رخ دهد.

من فکر می‌کنم که Wrangler در حال حاضر از تشخیص نام بهتری برخوردار است، همراه با دهه‌ها وفاداری بیشتر به برند و جامعه که در تجربه مالکیت ایجاد شده است. فورد به دنبال این است که این موضوع را به چالش بکشد، از جمله از طریق تجربه آفرودی که در هر خرید Bronco گنجانده شده است. اگر یک Bronco بخرید و بتوانید خود را به یکی از مکان‌های سراسر کشور برسانید، فورد راهنماهای باتجربه‌ای خواهد داشت که به شما کمک می‌کنند یاد بگیرید چگونه از Bronco خود بیشترین بهره را ببرید. حتی بهتر از آن: تجربه وجود نخواهد داشت شما Bronco، برخی از ترس ذاتی از آسیب رساندن به وسیله نقلیه شخصی را از بین می برد که به طور قابل درک مانع از آن می شود که مالکان همیشه بیشترین بهره را از آفرودهای خود ببرند.

Bronco با احساس بهتر، اگر کمی جدا، در جاده و قابلیت‌های آفرود کارخانه‌ای که می‌تواند با بزها رقابت کند، مطمئناً رانگلر را برای پول خود به ارمغان خواهد آورد. فورد در Bronco ظاهر می‌شود و اگر خریداران و خریداران شور و شوق مشابهی از خود نشان دهند، Bronco این شانس را دارد که وضعیت فرهنگی رانگلر را نیز جبران کند. آیا Bronco هرگز Wrangler را از بین خواهد برد؟ نمی توانم بگویم. اما من در مقابل آن شرط بندی نمی کنم.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *