اینفینیتی QX60 2022
معرفی خودرو

بررسی اینفینیتی QX60 2022 | تصاویر داخل کابین

اینفینیتی QX60 2022 جدید یک شاسی بلند لوکس با ظاهر بهتر، مجلل تر و نرم تر از مدل قبلی خود است.

اینفینیتی QX60

با QX60 2022، اینفینیتی این شاسی بلند را به قلمروی بسیار رقابتی در مقابل سایر برندهای تقریباً لوکس مانند لینکلن، آکورا، بیوک و آئودی منتقل می کند، اما کمی از ارائه های برتر مرسدس بنز، بی ام و و لندرور فاصله دارد.

 Infiniti QX60 2022

باید به اینفینیتی اعتبار بدهید. علیرغم حضور نزدیک به 30 سال در بازار و همچنان در تلاش برای غلبه بر برچسب “تقریباً لوکس” که آن را به رتبه دوم در بین برندهای لوکس تنزل می دهد، به تلاش خود ادامه می دهد.

اینفینیتی QX60 2022

این برچسب تا حدی به این دلیل است که اینفینیتی قطعات و محصولات را با برند مادر خود، نیسان به اشتراک می گذارد. همه برندهایی که قطعات را با شرکت‌های مادر در بازار انبوه به اشتراک می‌گذارند، با تصویر مشکل دارند – شاهد لینکلن، آکورا، کادیلاک و حتی لکسوس هستند.

 Infiniti QX60

ارتباط بین برند لوکس و برند انبوه در مواقعی آشکارتر است، مانند زمانی که پیشرانه ها و سوئیچ های داخلی بین برندها بدون هیچ گونه ارتقاء به اشتراک گذاشته می شود، و گاهی اوقات کمتر آشکار است: برای مثال، لینکلن به طور چشمگیری پیشنهادات خود را از مشترک خود دور کرده است. زیربنای فورد

اینفینیتی از لحاظ تاریخی چنین نوساناتی را پشت سر گذاشته است، اما بیشتر به سمت تمایز با شاسی بلند سایز متوسط ​​QX60 2022 پیش می رود. این یک به روز رسانی قابل توجه نسبت به مدل فعلی است، با ظاهری بسیار واضح تر، فضای داخلی کاملاً جدید، گیربکس جدید و دوز سالم تری از تزئینات لوکس. به نظر می رسد تفاوت قابل توجهی با نیسان Pathfinder که بر اساس آن ساخته شده است، باشد، اما آیا آنقدر متفاوت است که قیمت گرانتر آن را توجیه کند؟

اینفینیتی

سبک متمایز اینفینیتی QX60 2022

اولین چیزی که در مورد خودرو QX60 جدید متوجه خواهید شد این است که با وجود شاسی و قطعات چرب که نسبت به مدل قبلی تغییر چندانی نکرده است، چندان شبیه مدل قدیمی نیست. ورق های فلزی کاملاً جدید و بسیار متمایزتر هستند و نسبت ها متفاوت است. به لطف کاپوت بلند و موقعیت چرخ‌هایش، بیشتر شبیه یک شاسی بلند دیفرانسیل عقب است تا یک خودروی دیفرانسیل جلو. این ظاهری است که Lincoln Aviator را به یک برنده سبک تبدیل کرده است و در اینجا نیز به خوبی کار می کند.

اینفینیتی QX60 2022

عناصر غیرمعمولی از جمله نوک اگزوزهای کروم مصنوعی عجیب در سپر عقب وجود دارد که اصلاً اگزوز نیستند. با وجود این، خطوط قوی گلگیر، جلوپنجره بزرگ و جسور (اما نه بسیار زیاد)، و چراغ‌های جلو و عقب LED باریک چشم گربه‌ای، ظاهری بسیار جذاب‌تر و متمایزتر ایجاد می‌کنند. این برای خودرویی که گفته می‌شود سبک‌ساز جدید برای بقیه خط تولید اینفینیتی است، مناسب است، زیرا مدل‌های مختلف برای تجدید عرضه می‌شوند.

به اندازه کافی در QX60 جدید نگاه کنید و لینکلن زیادی را در طراحی مشاهده خواهید کرد، از خط سقف فراگیر گرفته تا چراغ های باریک عقب. این چیز بدی نیست. این QX را از نیسان Pathfinder متمایز می کند – حتی اگر در کنار یکدیگر پارک شده باشند، بلافاصله مشخص نیست که آنها بخش زیادی از جرات و ساختار خود را به اشتراک می گذارند. اما ظاهری بسیار متفاوت با Acura MDX، Audi Q7 و حتی جدیدترین Buick Enclave ایجاد می کند. تأثیرات زیادی از منابع مختلف می‌گیرد، اما ظاهر جدید اینفینیتی موفق است. مطمئناً همانطور که می گذرد سرها را برمی گرداند.

موتور اینفینیتی QX60

بهبودهای دینامیکی چشمگیر اینفینیتی QX60 2022

 

اگر فکر می‌کنید که بهبودهای ظاهری QX60 جدید موفقیت‌آمیز بوده است، از تغییرات پویا آن نیز راضی خواهید بود. موتور نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است، که کمی ناامید کننده است: این موتور 3.5 لیتری V-6 است که 295 اسب بخار قدرت و 270 پوند فوت گشتاور دارد. تفاوت بزرگ در حال حاضر این است که آن را به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک جدید جفت می کند، نه گیربکس اتوماتیک متغیر ناخوشایند قبلی. به این ترتیب، رانندگی بسیار “عادی” و دلپذیرتر است. هیچ پهپادی، هیچ الگوی شیفت جعلی، هیچ رفتار عجیبی وجود ندارد. این ترکیب یک SUV بزرگ با شتاب قابل قبول – اگر نه گردن گیر – ایجاد می کند.

اینفینیتی QX60 2022

QX60 نسبت به برخی از رقبای خود، از جمله لینکلن آویاتور و اختیاری 400 اسب بخار، دو توربو V-6 و آئودی Q7 با اختیاری 335 اسب بخار V-6، قدرت کمی کمتر دارد. با این حال، وزن پایین QX60 تقریباً است 1000 پوند کمتر از Aviator مبتنی بر کامیون و صدها پوند سبک تر از آئودی است.. این بهترین مدل V-6 290 اسب بخاری Acura MDX است، اما وزن آن حدود 100 پوند کمتر از اینفینیتی است. ترکیب پیشرانه QX60 برای هدفش کافی است – ایجاد انگیزه در این شاسی بلند در اطراف شهر و در بزرگراه با حداقل درام – اما چیز زیادی به تجربه اضافه نمی کند. بی صدا، روان است و با تجربه Zen از رانندگی آرام و لوکس که QX60 ایجاد می کند، تداخلی ایجاد نمی کند. این کار را انجام خواهد داد.

اینفینیتی QX60

کیفیت سواری اما جالب است. نسبت به نواقص شدید تر جاده کمی سختی نشان می دهد، اما در مسیرهای طولانی بزرگراه به آرامی شنا می کند. من نزدیک به 1000 مایل را با QX60 در سفری از میشیگان به ویسکانسین و برگشت طی کردم. ویژگی‌های رانندگی نیمه خودران ProPilot Assist و کمبود شدید صدای باد اینفینیتی را به یک همراهی واقعاً دلپذیر تبدیل کرده است که مایل‌های طولانی را با جذابیتی آرام و راحت می‌خورد. فقط هوانورد می‌تواند با آن نوع فلسفه موج‌دار مطابقت داشته باشد. رقبای آلمانی سفت‌تر و اسپرت‌تر هستند، در حالی که به نظر می‌رسد سایر رقبای ژاپنی از بی‌حسی سبک مینی‌ون در هنگام سواری و هندلینگ استفاده می‌کنند.

صرفه جویی در مصرف سوخت برای این کلاس فقط متوسط ​​است – به عبارتی نه آن چیزی که کسی به طور کلی خوب می خواند. QX60 دارای امتیاز EPA 21/26/23 mpg شهر/بزرگراه/ترکیب (20/25/22 با AWD) است که به آن برتری جزئی نسبت به رقبای ذکر شده در بالا. گردش 1000 مایلی من به طور کلی میانگین حدود 21 مایل بر کیلوگرم را دید. هیچ گزینه خوبی در مورد مصرف سوخت در این بخش وجود ندارد. حتی نسخه‌های پلاگین هیبریدی گرند تورینگ لینکلن آویاتور تنها 23 مایل بر گالن پس از خشک شدن باتری آن رتبه‌بندی می‌شوند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *