هوندا Jazz 2023
اخبار خودرو

هوندا Jazz 2023 | بررسی تخصصی و تصاویر کابین

به گزارش دیلی تک، هوندا Jazz 2023 یک خودروی راحت، کارآمد و فضایی با طراحی هوش مصنوعی هست، اما برای رانندگی جذاب به نظر نمی‌رسد و در سطوح تریم بالاتر می‌تواند نسبتاً گران باشد.

هوندا Jazz

آیا هوندا Jazz 2023 یک خودروی خوب است؟

هوندا جاز مدتی است که جای خود را در دل یک دموگرافی خاص پیدا کرده است، اما ظاهر بیشتر مدرن تر است و همان شخصیت قابل اعتماد را دارد. اگرچه گزینه‌ای بسیار جذاب نیست، با هچبک‌هایی مانند فورد فیستا، ولکس‌واگن پولو و واکسهال کورسا که در رانندگی جذاب‌تر هستند، مشابه رفتن با یک شلوار کتان راحت تر است تا یک جین باریک شیک، طراحی هوندا Jazz کاملاً خطی است، با یک چهره شیک و یک خط منحنی برای اتصال فرمان‌ها، در حالی که خطوط تیز در اطراف و چرخ‌های آلیاژ صاف‌شده برای کمک به هواپیمایی وجود دارد.

هوندا جاز

داخل نیز ویژگی‌های مدرنی وجود دارد، با مواد مختلفی که به کابین افزوده می‌شود. همچنین تجهیزات فراوانی و حس یک اتاق نشیمن موجود است که در مقایسه با هچبک‌های دیگر، راحت‌تر است، در حالی که پنجره‌ها بزرگ هستند و به اندازه کافی نور را به داخل می‌دهند. در پشت، بزرگ‌ترین قدرت و انعطاف پذیری در اختیار بزرگ‌ترین افراد است و اگر اقلامی را حمل می‌کنید یا خرید خرماهای پرثمری داشته‌اید، می‌توانید نشیمنی را بالا برده و یک فضای ذخیره‌سازی عالی ایجاد کنید.

بوت نسبت به جایگزین‌های خود بزرگ‌تر نیست، اما با صندلی‌های جادویی در پشت و یک بازشوی مفید با یک لبه بار پایین برای کمک به جلب اقلام، هوندا Jazz کارآیی‌ترین گزینه‌ی هچبک کوچک است – به خصوص از Polo و Fiesta فولکس واگن که به نظر برتر هستند.

موتور و گیربکس

شما تنها یک گزینه برای قدرت دارید. یک هیبریدی 1.5 لیتری بنزینی که به دو موتور الکتریکی متصل شده و تمام 122 اسب بخار را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. سیستم توان سهمیه‌ای بین پیشرانه بنزینی و موتور الکتریکی دارد و مگر اینکه واقعاً سعی کنید، موتور بنزینی را تا زمانی که نیاز به شتاب بالا دارید تا زمانی که نیاز به شتاب دارید متوجه نخواهید شد.

هوندا

هنگامی که جاز را در شهر دور می‌کنید، متوجه خواهید شد که دارای فرمان سبک، تعلیق راحت و دید بی‌نظیری است. بسیاری از زمان را در حالت برقی اداره می‌کند، که صاف است، و شما می‌توانید حالت بازسازی ترمز سخت‌تری را فعال کنید تا باتری را شارژ کنید. رانندگی در بزرگراه هم تجربه‌ای نسبتاً آرام است. به جز زمانی که شتاب می‌دهید. هیچ صدای باد یا صدای راه وجود ندارد و مکانی خوش‌آمدی است، به ویژه اگر کنترل تنظیم سرعت به صورت استاندارد باشد.

هوندا Jazz 2023 خودروی بسیار راحتی است که برای خانواده‌ها یا افرادی که نیاز به حفظ آرامش دارند، کارآمد است، اما فراموش کنید که انتظار زیادی از نظر رانندگی و پایان داخلی نداشته باشید.

 

قیمت هوندا جاز چقدر است؟

هوندا جاز محدوده قیمت‌گذاری از 26 تا 28 هرار پوند دارد. محبوب‌ترین نسخه‌های ما از هوندا جاز عبارتند از: با توجه به تنها وجود سیستم هیبریدی و برتر بودن نسبت به جایگزین‌های خود، هوندا جاز گران‌تر از فورد فیستا، واکسهال کورسا، پژو 208 و فولکس واگن پولو است. آن اتوماسیون ایمنی عالی به عنوان استاندارد به همراه سطح بالای تجهیزات ارائه شده توسط هوندا، جاز را علاوه بر سایر مدل‌ها از نظر ترتیب جیبی عملی‌تری است.

عملکرد و راحتی در رانندگی

هوندا Jazz 2023 روی تمام جاده‌ها راحت است و آرامش‌بخش بودن در آن وجود دارد، اما اتومبیلی جذاب برای رانندگی نیست. رانندگی هوندا Jazz در شهر تجربه‌ای لذت‌بخش است. رانندگی با دستگاه جاده سبک است تا منوور کردن و پارک کردن کاری آسان باشد، با یک شعاع چرخاندن تنها 10.1 متر برای تریم Elegance و 10.7 متر برای هر دو تریم Advance و Advance Sport. این با رقبای اصلی همخانه‌است. بخش آرامی در اینجا تمرکز دارد و این امکان را به هوندا می‌دهد که تقریباً تمام ترک‌ها و نقاط را که در جاده وجود دارند جذب کند، مگر اینکه یک گودال بزرگ وجود داشته باشد. شما زیاده‌وارتر نشنوید یا حس نکنید.

شما خوشحال خواهید شد که اطراف تمامی نقاط چشم پوشی خوبی دارید. پنجره جلوی بزرگ به شما کمک می‌کند تا از گوشه‌های جلو بیرون بنگرید، در حالی که آینه‌های بزرگ و پنجره‌های بزرگ در دو طرف کمک می‌کنند. تنظیمات هیبریدی مناسب ترین است چون موتورهای الکتریکی بیشتر کارهای سنگین را انجام می‌دهند. این امکان را به شما می‌دهد تا در متقاطع‌ها شتاب خوبی داشته باشید، در حالی که زمانی که موتور بنزینی برای راندن چرخ‌ها نیاز است، آن را احساس نخواهید کرد. اتوماتیک CVT است، بنابراین نیازی به نگرانی از تغییر دنده ندارید.

در بزرگراه

با تمرکز روی آرامش برای تنظیم کمک، شما خواهید یافت که رانندگی‌های طولانی در جاز آسان است. به ندرت نویز باد یا جاده برای معامله وجود دارد، چرا که عایق‌های صدا خوبی وجود دارد و چرخ‌ها فقط تا آلیاژهای 16 اینچی می‌روند، که در مقایسه با چرخ‌های بزرگتر کمترین نویز را از خود بیرون می‌دهند.

کنترل سرعت تطبیقی در تمامی رده‌های جاز نصب شده است، که رانندگی‌های طولانی بزرگراهی یا جابجایی در ترافیک را از هم جدا می‌کند. تماس با نگه‌داری شما در خط به کمک می‌آید، در حالی که کمک به توقف اضطراری نیز در دسترس است.

با موتورهای الکتریکی دارای گشتاور فوری، شما می‌توانید قبل از اینکه موتور بنزینی باید برای رانندگی چرخ را درآورد، به سرعت موتور جاده را به سرعت بگیرید. هنگام شتاب می‌گیرید، موتور بسیار زنگ‌خوار است، اما هنگامی که شما در حال حرکت هستید، سکوت می‌کند و شما می‌توانید در صلح نزدیک رانندگی کنید.

فضا و کاربری

کابین خودروی جاز برای مسافران بسیار بزرگ و برای ذخیره‌سازی عملی است، اما خود خودرو کمی کوچک است. هوندا توانسته است که کابین جاز را به اندازه‌ای عملی کند که با توجه به ابعاد نسبتاً متواضع آن بسیار خوب عمل کند. در بخش جلوی کابین، چندین کابین و مکان برای ذخیره کردن چیزها وجود دارد، در حالی که صندلی‌ها خود به تنهایی راحت هستند. شما دارای تنظیمات بسیاری برای صندلی‌ها هستید و به دلیل اینکه فضای زیادی بالای سر وجود دارد، می‌توانید صندلی را بالا ببرید یا به نسبت پایین‌تر بنشینید وابسته به ترجیح شما. همچنین تنظیم زاویه و فاصله ستون فرمان نیز وجود دارد، به این معنا که راحت می‌توانید تنظیمات را انجام دهید.

فضای ذخیره‌سازی در جلو نیز خوب است، چرا که دارای محفظه‌های درب بزرگ، جاهای قهوه‌خانه در میانسطح کنسول و در هر دو طرف تختخواب می‌باشد، فضای زیر میانه کمری مرکزی و دو جعبه دستکش در سمت سرنشین قرار دارد. همچنین یک مکان برای تلفن همراه شما زیر صفحه نمایش مرکزی وجود دارد که دو شارژر USB را در خود جای داده است.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *