فورد Fiesta 2023
اخبار خودرو

فورد Fiesta 2023 | بررسی تخصصی و تصاویر کابین

به گزارش دیلی تک، فورد Fiesta 2023 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بریتانیا برای دلایل خاصی بوده است. ارزش عالی، رانندگی سرگرم‌کننده و کارآمدی را ارائه می‌دهد، اگرچه ممکن است فضای داخلی آن کمی بزرگ‌تر باشد. در داخل، طراحی آن به اندازه مدل‌هایی مانند سیتروئن C3 جذاب نیست، اما طراحی معتدل‌تر حسی کمی بزرگتر دارد و شما برخی از پلاستیک‌های نرم و مواد با کیفیت بالا که احساس اتصال خوبی دارند، دریافت می‌کنید.

فورد Fiesta

نمایشگر سیستم رسانه‌های تفریحی 8.0 اینچی در سراسر محدوده استاندارد است و بالاتر از صفحه نمایش تاشو نشسته ولی اکنون به نظر می‌رسد که نسخه‌های به‌روزشده بزرگتر فوکوس چقدر خوب به نظر می‌رسند. حداقل استفاده از آن نسبت به آن راحت است.

آیا فورد Fiesta 2023 یک خودروی خوب است؟

اگر به دنبال یک خودروی کوچک با قیمت مقرون به صرفه، کارآمد در رانندگی، راحت و با تجهیزات فراوان هستید، فورد فیستا ممکن است خودرویی مناسب برای شما باشد. خودروهای دیگری نیز برای مدنظر داشتن وجود دارند که شامل فولکس واگن پولو، ووکسهال کورسا و پژو 208 می‌شوند، اما دلیلی وجود دارد که فیستا تا اخیراً محبوب‌ترین خودروی بریتانیا بوده است و دلیل آن ارزش خوبی که ارائه می‌دهد و زندگی با آن به راحتی می‌سازد.

فورد

مفتی‌که وجود انتخاب بسیاری در محدوده فیستا کمک می‌کند. اگرچه دیگر مدل‌های سه در‌وازه وجود ندارند، ولی نسخه‌های پنج دروازه معمولی، نسخه‌های فعال به طور خاص، نسخه‌های ST-Line با ظاهر ورزشی و نسخه‌های Titanium ارزان وجود دارند، هر کدام با نسخه‌های با مشخصه‌های بالاتر. حتی یک هاچ‌بک کوچک ورزشی به نام فیستا ST هم وجود دارد. این مانند مایک مایرز در فیلم‌های آستین پاورز است، که نقش‌های مختلفی بازی می‌کند و هر کدام را عالی ایفا می‌کند.

نسخه‌های معمولی و معمولی فیستا نسخه‌های Trend و Titanium هستند که به اندازه کافی شیک و به نسبت خوب تجهیز شده‌اند. اما با ورود به ST-Line، ظاهر ورزشی تحت تأثیر واقعی ST مناسب را دریافت می‌کنید، در حالی که نسخه‌های فعال دارای پنل‌های سیاه ضخیم و ارتفاع بلند که احساس جلوگیری از بیرون رفتن از جاده‌های خاکی را ایجاد می‌کنند.

کابین خودرو

به طور مستقل از اینکه کابین چگونه به نظر می‌آید، شما می‌خواهید بدانید که چقدر فضایی دارد و این یک داستان دو نیمه است. برای کسانی که در جلو هستند، فیستا به نسبت فضای خوبی دارد، اما کسانی که در عقب هستند، احتمالاً فضای محدودی خواهند یافت. هر دوی سیت ایبیزا و فولکس واگن پولو صندلی‌های عقب بزرگ‌تری دارند، در حالی که بوت فیستا نیز کوچک‌تر از این دو مدل است. فیستا برای یک خودروی کوچک بسیار جذاب به عنوان خودروی رانندگی است. اما مطمئناً خیلی لذت نخواهید برد اگر از شما خواسته شود که در صندلی‌های عقب نشینید.

فیستا به طرز واقعی در مورد رانندگی است. مدل ST به خاطر سرگرم‌کننده بودن خودش شناخته می‌شود، اما حتی فیستاهای ساده‌تر هم برای رانندگی عالی هستند، با وزن کنترل بسیار مناسب، مقدار مناسبی گریپ و ثبات زیاد در جاده‌های پیچ‌تنگ. جعبه دنده دستی شش سرعته فورد عالی است، که به آن کمک می‌کند. عملکرد شیفت آن به لذت رانندگی اضافه می‌کند، اما همچنین بسیار آسان برای استفاده در شهری است. تعلیق و صندلی‌های راحت به معنایی معقول است که وقتی بخواهید آن را مطلوب کنید.

موتور و گیربکس

گزینه‌های موتوری تقریباً به طور انحصاری پتروس 1.0 لیتری هستند. ما فکر می‌کنیم نسخه 100 اسب بخاری بهترین نسخه است، زیرا دارای قدرت کافی برای این خودروی کوچک و سبک است تا به راحتی به سرعت برسد، در عین حال اقتصادی در مصرف سوخت و سرگرم‌کننده است. وقتی به تجهیزات می‌پردازیم، فیستا از فولکس واگن پولو جالبتر است. نه تنها ارزان‌تر است، بلکه تجهیزات بیشتری به صورت استاندارد دارد – از جمله آن صفحه 8.0 اینچی که دارای Android Auto و Apple CarPlay است. تجهیزات ایمنی قابل قبولی دارد، با کمک نگهداری در خط و کمک به شروع در تمام مدل‌ها حتی در خودروهای سطح ورودی، اما برای دریافت ترمزگیری اتوماتیک باید هزینه اضافی کنید.

اینجا اخبار خوب زیادی وجود دارد، اما مهم است که توجه داشته باشید که فیستا به زودی از بازار خارج خواهد شد. این مدل در سال‌های گذشته بسیار محبوب بوده است، اما خودروهای کوچک به میزانی محبوب نیستند که قبلاً بوده‌اند، بنابراین فورد می‌خواهد بر روی مدل‌های با فروش بالاتر مانند پوما تمرکز کند. آیا می‌خواهید یکی بگیرید قبل از اینکه دیر شود؟ به صفحه معاملات فورد فیستا ما مراجعه کنید تا یک مدل مناسب برای شما پیدا کنید، یا آخرین مدل‌های مصرفی فورد فیستا را از شبکه‌ای از فروشندگان معتبر ما بررسی کنید. چرا نه مدل‌های مصرفی فورد دیگر را بررسی کنید یا ببینید که چه مقدار به عنوان مبلغ فروش خودروی فعلیتان از طریق خدمات “فروش خودروی من” ما می‌توانید بگیرید.

قیمت فورد Fiesta 2023 چقدر است؟

هزینه پیشنهادی خرید از 19 تا 26 هزار پوند است. محبوب‌ترین نسخه‌های ما از فورد فیستا عبارتند از: فورد Fiesta 2023 احتمالاً همان تخفیفی که قبلاً بوده است ندارد، اما قیمت‌گذاری رقابتی دارد و مقایسه‌ای با سایر خودروهایی که ممکن است در نظر بگیرید، مانند SEAT Ibiza و Volkswagen Polo، دارد. ووکسهال کورسا در سال‌های اخیر یک فروشنده عظیم بوده و نیز از این قیمت حدود 20 هزار پوند آغاز می‌شود. سیتروئن C3 گزینه بودجه‌ای است، حتی مدل‌های بالاتر هم قیمتی مشابه نسخه‌های با مشخصه‌های پایین‌تر این خودروهای دیگر دارند.

عملکرد و راحتی رانندگی

فورد فیستا روی جاده‌های شهری بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما همچنین در بزرگراه ساکت و در شهر آسان برای منور کردن است. نسخه‌های ST-Line اما راحتی بیشتری ندارند. رانندگی در شهر جایی است که فورد فیستا بیشترین سازگاری را دارد. اندازه کوچک آن و کنترل‌های سبک آن اجازه رانندگی با سرعت‌های پایین راحت را می‌دهد، در حالی که تعلیق راحت آن به این معنی است که تنها بدترین گودال‌های جاده باعث لرزش کابین می‌شوند.

نسخه ST-Line Edition در شهر کمتر معنی دار است، زیرا توانایی فورد در جذب تکانه‌های کوتاه و تیز را کاهش می‌دهد، اگرچه همچنان نسبتاً صاف است. پنجره‌های کوچک جانبی عقب به نمایش قرار نمی‌دهند وقتی به سرگردان شدن در خیابان‌های شلوغ نگاهی می‌اندازید، اما شکل کوچک فورد فیستا به اندازه کافی آسان برای پارک کردن معکوس است و اگر می‌خواهید کمکی داشته باشید، می‌توانید دوربین دید عقب را با هزینه اضافی کمی داشته باشید.

در بزرگراه

رانندگی در شهر همیشه به طبیعت فیستا بوده است؛ از اواخر دوره مدل قدیمی تازه دوره مدل جدید شد که در بزرگراه احساس خود را از دست داد. اکنون، تنها صدای باد کمی وجود دارد و شما یک جعبه دنده شش سرعته (به جز مدل پترول 1.1 لیتری ورودی، که دارای یک جعبه دنده پنج سرعته است) دریافت می‌کنید، که به این معنی است که موتور در سرعت 70 مایل در ساعت بیشتر بی‌صدا است.

با وجود اینکه این یک خودروی مناسب برای شهر است، در کنترل گردشی نیز به عنوان استاندارد وارد شده است، بنابراین به عنوان یک خودروی دوست‌دار شهری، دارای ویژگی‌های مناسب بزرگراهی نیز است. کنترل گردشی تطبیقی که می‌تواند فاصله شما تا خودروی جلویی را حفظ کند، در هیچ سطح مشخصی استاندارد نیست، بنابراین باید بسته کمک به رانندگی را بخرید تا آن را دریافت کنید.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *