ساعت پخش سریال خانه به دوش
متفرقه

ساعت پخش سریال خانه به دوش در اسفند 1402

زمان پخش خانه به دوش + تکرار

ساعت پخش خانه به دوش از شبکه آی فیلم را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال خانه به دوش، یک اثر درام و کمدی ایرانی است که در سال 1383 از شبکه 3 پخش شده است. این سریال داستان آقا ماشالا و خانواده‌اش است، که وضعیت مالی مناسبی نداشته و به دنبال تغییر اوضاع می‌باشند. آقا ماشالا! بعد از پایان شراکت با باجناغش اصلان، زندگی‌اش دستخوش چالش‌های اقتصادی شده است. پس از آشنایی با بیات، تصمیم به همکاری با او از طریق یک سفر به مالزی می‌گیرد و برای این سفر، مبلغی را به او می‌دهد. در روز مقرر برای سفر به مالزی، متوجه می‌شود که بیات سر او کلاه گذاشته و پولش را خورده است.

سریال خانه به دوش

همچنین بخوانید: ساعت پخش سریال زعفرانی

خلاصه داستان و نقد و بررسی

این سریال نشان می‌دهد که چگونه یک مرد برای خانواده‌اش می‌جنگد و خانواده در غیاب او چگونه زندگی می‌کنند و همه این کارها به صورت کمدی و فوق‌العاده خنده‌دار انجام می‌شود که چگونه مرد داستان به دنبال شخصی است که از او دزدی کرده و تلاش می‌کند. این سریال بازیگران فوق‌العاده‌ای داشت مخصوصا خانواده اصلی سریال که خیلی خوب کار کردند. به نظر می‌رسد یکی دیگر از دلایلی که باعث محبوبیت این سریال شده این بود که خود مردم و مشکلاتشان را نشان می‌داد.

سریال خانه به دوش داستان خانواده‌ای فقیر است که برای داشتن زندگی بهتر تلاش می‌کنند اما درگیر مشکل بزرگ‌تری می‌شوند. ماشالا مردی خانواده‌دوست و زحمتکش است که تمام تلاش خود را می‌کند، اما باز هم با شرایط بد اقتصادی روبروست. او یک شب به طور اتفاقی با شخصی به نام بیات آشنا شده و به پیشنهاد او برای انجام کاری پرسود و منفعت پاسخ مثبت می‌دهد تا بتواند خانواده‌اش را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد.

سریال خانه به دوش چند قسمت است؟

سریال ایرانی خانه به دوش در قالب 27 قسمت به تماشاگران شبکه آی فیلم ارائه می‌شود.

ساعت پخش سریال خانه به دوش

پخش سریال خانه به دوش از شبکه آی فیلم آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه آی فیلم در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال خانه به دوش در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش قسمت جدید: هر روز ساعت 19

  • زمان تکرار: ساعت 03 و 11

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *