ساعت پخش سریال زعفرانی
متفرقه

ساعت پخش سریال زعفرانی از شبکه آی فیلم

زمان پخش زعفرانی + تکرار

ساعت پخش زعفرانی از شبکه آی فیلم را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال زعفرانی، یک اثر درام و خانوادگی ایرانی است که در سال 1395 ساخته شده است. این سریال داستان ناصر زعفرانی و همسرش که صاحب قهوه‌خانه زعفرانی هستند، می‌باشد. این زندگی پراز کار و بار، فراز و نشیب‌های فراوان و شیرین‌ترین لحظات زندگی خانوادگی است. زوج دارای یک فرزند هستند و در کنار هم، تا اینجای کار، زندگی شاد و پرانرژی‌ای را تجربه کرده‌اند.

اما همچون هر خانواده‌ای، چالش‌ها و آزمون‌هایی نیز بر سر راهشان قرار می‌گیرد. همایون، صاحب رستورانی به نام همایون، تصمیم می‌گیرد با کارشکنی و تغییراتی در قهوه‌خانه‎ زعفرانی را دگرگون کند. اما در این مسیر، با وقایع غیرمنتظره و ماجراهای پیچیده روبه‌رو می‌شوند. یک روز، ورود یک معتاد به قهوه‌خانه، همه چیز را تغییر می‌دهد. این مرد ادعا می‌کند که به خاطر مسمومیت غذای قهوه‌خانه، وضعیتش بحرانی است. از اینجا آغاز می‌شود که داستان به جهات جدید و پیچیده‌تری هدایت می‌شود و آینه‌ای بر زندگی شخصیت‌های این داستان می‌گردد.

سریال زعفرانی

همچنین بخوانید: جدول پخش شبکه آی فیلم

خلاصه داستان و نقد و بررسی

ناصر و نسرین، دو شخصیت با زندگی پررنگ و پویا، در یک خانه با آدم‌های متنوع و متفاوت زندگی می‌کنند که اتفاقات جالبی باعث تغییر مسیر زندگی‌شان می‌شود. خانواده ناصر و نسرین، علیرغم صد تا دوست که هر یک طعم و لحظات جالب خود را دارند، با این همه تفاوت، یک دشمن مشترک نیز دارند.

داستان یک جهان پراز شگفتی‌ها، دوستی‌ها و چالش‌ها را به تصویر می‌کشد. آیا این تفاوت‌ها و تضادها باعث تبدیل زندگی این خانواده به یک ماجراجویی منحصر به فرد خواهد شد؟ آیا زعفران، عطری دارد که می‌تواند حتی دشمنان را هم به یکدیگر نزدیکتر کند؟

سریال زعفرانی چند قسمت است؟

سریال ایرانی زعفرانی در قالب 15 قسمت به تماشاگران شبکه آی فیلم ارائه می‌شود.

ساعت پخش سریال زعفرانی

پخش سریال زعفرانی از شبکه آی فیلم آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه آی فیلم در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال زعفرانی در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش قسمت جدید: هر روز ساعت 16

  • زمان تکرار: ساعت 00 و 08

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *