هوندا پرولوگ
اخبار خودرو

بررسی هوندا پرولوگ 2024: مشخصات فنی و قیمت

در دیلی تک به بررسی خودرو جدید هوندا خواهیم پرداخت. هوندا پرولوگ یک خودروی الکتریکی چند منظوره زیبا است، اما یک مقدار ناشناخته است. هوندا با جنرال موتورز همکاری کرد تا به سرعت خودروی الکتریکی را به بازار عرضه کند. این یک خودرو خوب است که ممکن است توسط مشکلات کیفیتی جنرال موتورز کنونی، سایه‌ای افکنده شود.

هوندا پرولوگ 2024

در مورد هوندا پرولوگ 2024، اولین خودروی الکتریکی با برد بلند هوندا برای بازار آمریکا، بسیاری از ویژگی‌های قابل توجه وجود دارد. معماری اختصاصی الکتریکی آن به یک فضای داخلی بسیار فضایی منجر شده است، تکنولوژی به خوبی یکپارچه و کمتر جلوه‌گر است و تجربه رانندگی از نظر راحتی، بسیار صاف است. ولی با این حال، هیچ‌کدام از این‌ها ممکن است مهم نباشند.

نمای بغلی

موتور و فنی هوندا پرولوگ 2024

هوندا پرولوگ اثر خوبی را در جاده ایجاد می‌کند. دارای رفتار بی‌صدا و زیبایی است که از یک خودروی الکتریکی انتظار می‌رود، و 288 اسب بخار و 333 پوند-فوت گشتاور، به آن انگیزه‌ی خوبی را برای شتاب اولیه می‌دهد، اگرچه به قدر کافی تند نیست که گردن را واژگون کند. هوندا تاکنون اطلاعات وزن پرولوگ را اعلام نکرده است، اما خودروهای Ultium بسیار سنگین هستند. با وجود اندازه‌اش، Honda Prologue هیچ‌گاه به عنوان یک خودروی سنگین حس نمی‌شود و بسیاری پایدار است.

پرولوگ آبی

کنترل فرمان هوندا پرولوگ حس عجیبی دارد. بهترین توصیفی که می‌توانم ارائه دهم ژله‌ای است. در لحظه برای چرخاندن، وزنی وجود دارد، اما زحمتی که به ظاهر وجود دارد، هرگز به نظر نمی‌رسد که همراه با افزودن زاویه‌های بیشتر فرمان، افزایش یابد. حالت ورزشی فقط نیازمند تلاش بیشتری برای چرخاندن پرولوگ است، اما فرایند چرخاندن خودرو را هیچ‌گاه طبیعی‌تر نمی‌کند. در واقع، دقیقاً معکوس است.

  • موتور: جلو دائمی آهنربا سنکرون / عقب AC القایی
  • باتری: لیتیوم یونی 85 کیلووات ساعت
  • قدرت: 288 اسب بخار / 333 پوند فوت
  • گیربکس :درایو مستقیم تک سرعته
  • برد: 273 مایل
  • ظرفیت صندلی: 5
  • بکسل: 1500 پوند
  • قیمت پایه: 48000 دلار

کابین هوندا پرولوگ

داخلی و کابین

طراحی و چیدمان داخلی کاملاً هوندا است. بنابراین، نسبتاً زیرکانه، معقول و آسان برای استفاده است. بر خلاف بسیاری از خودروهای الکتریکی، برای کنترل آب و هوا، دستگیره‌ها و سوئیچ‌های واقعی وجود دارد و داشبورد توسط یک صفحه نمایش بزرگ فراگیر تسلط ندارد. این یک تغییر پرانرژی است و یکی که طرفداران هوندا را خوشحال خواهد کرد. جزئیات عجیب داخلی تنها این است که کلید مخصوص نورهای خارجی وجود ندارد، مانند سایر تولیدات جدید GM؛ نورها از طریق صفحه نمایش لمسی سیستم سرگرمی کنترل می‌شوند. همچنین امیدوارکننده است که پرولوگ به نظر می‌رسد از یک سیستم سرگرمی ساده‌تر از Blazer استفاده می‌کند، با یک صفحه نمایش کوچک که بیشتر شبیه آنچه که در یک تاهو می‌گیرید است. هوندا پرولوگ یک ماشین بسیار دوست‌داشتنی است. این یک خودروی پررفتار، زیبا و بسیار فضایی است. تجربه رانندگی خاطر‌خواهی نیست، اما فکر می‌کنم که این مورد برای این بخش مناسب است.

دیگر رقبا برای خرید

اگر می‌خواهید یک خودروی الکتریکی ورزشی برای همین پول بگیرید، یک کیا EV6 یا یک فورد موستانگ بخرید. اما، پرولوگ یک مزیت قابل توجه در فضا با هزینه کمتری دارد. و با انتقادهایی که درباره فرمان مطرح شده است، Prologue به گونه‌ای نیست که هر کس اعتراضی به آن داشته باشد. یکی از مشتریان اصلی هوندا برای پرولوگ … خریداران فعلی هوندا هستند.

عکس خودرو

اگر از یک CR-V Hybrid به این خودرو بروید، باید احساس آشنایی کنید. پلتفرم Ultium انعطاف‌پذیری برای دیفرانسیل جلو، دوفرمانه و چهارچرخه دارد. هوندا برای مدل‌های پایه‌اش از دیفرانسیل جلو استفاده کرده است، زیرا تجربه رانندگی سنتی‌تری را ارائه می‌دهد. در مدل‌های چهارچرخه، موتور عقب به مراتب کوچکتر از جلو است، بنابراین خودرو به طور اصلی احساس می‌شود که دارای دیفرانسیل جلویی است.

قیمت هوندا پرولوگ 2024

قیمت هوندا پرولوگ پایه از 48 هزار دلار شروع و تا 59 هزار دلار تریم Elite AWD ادامه دارد.

پرولوگ 2024

نگاهی به بازار خودرو الکتریکی

همانطور که هوندا و دیگر تولیدکنندگان خودروی ژاپنی، دیر وارد بازی الکتریکی شدند. به منظور به سرعت خودروهای الکتریکی را بر روی بازار عرضه کنند، هوندا به همکاری با جنرال موتورز پرداخت تا از پلتفرم الکتریکی Ultium جنرال موتورز استفاده کند. بنابراین، در حالی که پرولوگ لباس‌های هوندا را می‌پوشاند و بدنه منحصربه‌فردی دارد، اما بسیاری از ویژگی‌های آن با Blazer الکتریکی جدید شورولت بیشتر مشترک است تا هر هوندا. همان Blazer که شورولت به دلیل مشکلات نرم‌افزاری محدودیت فروش را اعمال کرده است و در زمان انتشار، دو ماه از آن گذشته است.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *