یدک کش در کرمان
متفرقه

یدک کش در کرمان با کرمان یدک یار

امداد خودرو خودروبر و یدک کش در کرمان

سریع ترین و ارزانترین امداد خودرو و یدک کش در کرمان (کرمان یدک یار)

به گزارش دیلی تک، کرمان یدک یار یکی از معتبرترین و سریعترین سازمان های امداد و یدک کش در کرمان (کل استان کرمان) است. سایت ما با داشتن تیمی مجرب و متخصص اماده ارئه خدمات به مشتریان در تمامی ساعات شبانه روز میباشد.

امکان درخواست امداد آنلاین توسط مشتریان در سایت ما وجود دارد. سایت کرمان یدک یار امکان حمل و نقل با یدک کش در کرمان و حمل و نقل با خودروبر به استان های دیگر نظیر تهران و بندرعباس را نیز دارد این سرویس علاوه بر حمل و نقل خودرو با جک و چرخ گیر، شامل حمل موتورسیکلت و مکانیک در محل یا مکانیک سیار و امداد خودرو سیار و شبانه روزی و یدک کش شرکت سایپا نیز میباشد.

یدک کش در کرمان

تجهیزات یدک کش های ما

یدک کش خودرو

یدک کش خودرو یک ماشین قدرتمند مانند جرثقیل است که برای حمل و جا به جایی انواع خودرو به مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یدک کش ها معمولا بالای 2 تن وزن دارند که بتوانند ماشینهای سنگین را نیز جابه جا کنند. همچنین موتور و شاسی این خودرو باید دارای قدرت بالایی برای حمل وزنهای سنگین باشد, این یدک کش ها عمدتا” برای حمل و جا به جایی خودروهایی که تحت پوشش شرکت هستند اعزام می شوند در صورتی که امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد خودرو هایی که قابلیت حرکت ندارند را به تعمیرگاه می برند.

همه چیز درباره خودرو

همچنین در سایت ما مقالات روزانه درباره خودرو و انواع مشکلات خودرو به صورت جامع گذاشته میشود.

حمل خودرو در استان کرمان

  • حمل خودرو با یدک کش درکرمان به زرند و بلعکس
  • حمل خودرو با یدک کش در کرمان به راور و بالعکس
  • حمل خودرو با یدک کش در کرمان به بم و بلعکس
  • حمل خودرو با یدک کش در کرمان به جیرفت و بلعکس
  • حمل خودرو با یدک کش در کرمان به رفسنجان و بلعکس
  • حمل خودرو با یدک کش در کرمان به بردسیر و بلعکس
  • حمل خودرو با یدک کش در کرمان به سیرجان و بلعکس
  • حمل خودرو با یدک کش در کرمان به شهربابک و بلعکس

 

و اکثر شهر های دیگر استان کرمان

برای اطلاعات بیشتر درباره سایر شهر های تحت پوشش میتوانید از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید.

خودروبر

حمل نقل با خودروبر کفی

کرمان یدک یار ارائه خدمات حمل خودرو و خودرو بر به صورت 24 ساعته می‌باشد. به گزارش ایسنا به نقل از خودروبر کرمان یدک یار، در جهان کنونی که تعداد خودروها به طور قابل توجهی افزایش یافته است، خودروبر ها نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. فرض کنید قصد دارید از کرمان با خودرو شخصی خود به سمت مشهد حرکت کنید, در طول مسیر ناگهان خودروتان دچار نقص فنی می‌شود، و قادر به حرکت بیشتر نیست در چنین شرایطی که نمی‌توان خودرو را جا به جا کرد، راه چاره چیست؟ چگونه باید خودرو را به اولین تعمیرگاه رساند؟

جواب این سوال ساده است, به راحتی به وسیله خودروبر می‌توان خودرویی را که خاموش و دچار نقص فنی شده است را به تعمیرگاه رساند در چنین شرایطی فرقی ندارد خودرو شما چیست؟ و چه مدلی دارد؟ حالا که خاموش است بهترین کار برای جا به جایی آن کمک گرفتن از خودروبر ها است.

تاریخ شروع فعالیت کرمان یدک یار

تاریخ شروع فعالیت این سایت به دقت از تاریخ اسفند ماه سال 1402 آغاز شده است و از آن زمان تاکنون به یکی از بهترین و پرکاربردترین مراکز یدک کش در کرمان و امداد خودرو در استان کرمان تبدیل شده است. تیم متخصص و مجرب این سایت در هر نقطه از استان کرمان آماده به خدمت رسانی به مشتریان میباشد. کرمان یدک یار زیر نظر سازمان های دولتی همانند کرمان موتور شروع به فعالیت کرده. میتوانید قیمت ها را در صفحه شرایط قیمت گزاری مطالعه فرمایید.

یدک کش کرمان

 

کرمان یدک یار

 

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *