هوندا آکورد
اخبار خودرو

هوندا آکورد 2024: تصاویر و مشخصات خودروی خانوادگی ژاپنی

آخرین مدل هوندا آکورد یک انتخاب قوی برای یک خودروی خانوادگی است. این فضای بیشتری دارد، عملی و رانندگی آسانی دارد. همچنین اگر شما از موتور هیبرید استفاده کنید، به شگفتی کارایی سوخت بالایی دارد. اما برخی از تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های جدیدتر آکورد، تنها در سطح بالای تریم، یعنی Touring، موجود است. مگر اینکه مایل به پرداخت هزینه‌ای بالا برای یک مدل کاملاً لود شده باشید. به گزارش دیلی تک، آکورد دیگر مثل گذشته به خوبی در کلاس خود برجسته نیست.

هوندا آکورد 2024

موتور و فنی هوندا آکورد 2024

آکورد امسال بخشی از مدل نسل 11 آکورد است که سال گذشته معرفی شد. یکی از تغییرات بزرگ این نسل این است که هوندا موتور هیبرید را به صورت استاندارد در چهار از شش تریم آکورد قرار داده است. این موتور هیبرید با 204 اسب بخار تا 44 مایل در گالن ترکیبی مصرف سوخت را ارائه می‌دهد، که عدد بالایی برای یک خودرو در این رده است.

مدل جدید

اگر شما از یک خودروی هیبرید خوشتان نمی‌آید، هوندا یک موتور توربوشارژ با 192 اسب بخار را به تریم‌های پایین‌تر آکورد اضافه می‌کند. دیگر نکات برجسته شامل مجموعه‌ای تازه از تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های کمکی برای راننده می‌شود، از جمله صفحه نمایش سرگرمی 12.3 اینچی و گوگل اسیستنت یکپارچه، که مانند داشتن یک بلندگوی هوشمند برای خودروی شماست.

کابین هوندا آکورد

داخلی و کابین

آخرین مدل هوندا آکورد دارای یک داخلی ساده با یک استک مرکزی ساده و دکمه‌ها و پیچ‌وتاب‌های بزرگ و بی‌حاشیه است. منحنی یادگیری تقریباً ناموجود است، که دقیقاً چیزی است که ما دوست داریم در یک خودرویی که برای جذب عمومی است ببینیم. با باز شدن‌های بزرگ درب، ورود و خروج از خودرو کاری آسان است، اگرچه مسافران بلندتر باید هنگام ورود به صندلی عقب به روی سقف خمیده توجه کنند. مسافران پشتی بلندتر همچنین ممکن است با سقف روسفید در تماس باشند، اما در کل فضای داخلی در هر دو ردیف عالی است.

عکس داشبورد

نگاه از صندلی راننده بدون مشکلی است که به علت ستون‌های نازک پنجره جلویی و پنجره عقب بزرگ است. با این حال، ما متوجه شدیم که دشوار است که کلاستر تقویت کامل را ببینیم اگر ارتفاع صندلی راننده را خیلی بالا ببریم – این ممکن است مشکلی برای رانندگان کوتاه‌مدت باشد. خودروی آزمایشی ما دارای صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی بود. همچنین وقتی این صفحه را دریافت می‌کنید، Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم همراه هستند.

سقف و صندلی

رقبای این خودرو

ما هوندا آکورد 2024 را به هر کسی که به دنبال یک سدان متوسط است پیشنهاد می‌دهیم. اما چندین مورد دیگر وجود دارد که ممکن است می‌خواهید بررسی کنید، از جمله کیا کی5 با استایل شیک، سوناتا بازسازی شده هیوندای و کمری محترم تویوتا را نام برد.

راحتی و سواری خودرو

هوندا آکورد کار خوبی انجام می‌دهد تا صدای غیرمطلوب را از داخل کابین حذف کند. و زمانی که خودرو در حال رانندگی در حالت الکتریکی است، موقعیت‌ها حتی آرام‌تر است. مانند دیگر خودروهای هوندا، صندلی راننده در آکورد می‌توانست از کمی بیشتری پارچه استفاده کند، اما در غیر این صورت تنظیمات کافی برای اکثر افراد وجود دارد تا هنگام رانندگی به راحتی حالت مناسب را پیدا کنند. سیستم هوا هنگام گرم‌کردن یا خنک کردن خودرو بیش از کافی است. با این حال، عدم وجود تهویه‌هوای پشتی صندلی در برخی از سطوح تریم یک نقص عمده است.

آکورد جدید

با چرخ‌های 19 اینچی، خودروی آزمایشی ما کیفیت رانندگی فوق‌العاده‌ای نشان داد. آن برخوردها و لغزش‌های اصلی را بدون مشکل جذب می‌کند و از طریق زمان با آن کنار می‌آید. ما شرط می‌بندیم که تریم EX-L و چرخ‌های کوچکتر آن، حتی بهتر خواهد بود.

قیمت هوندا آکورد 2024 و ارزش خرید

قیمت هوندا آکورد پایه از 29 هزار دلار شروع و تا 40 هزار دلار تریم Touring Hybrid ادامه دارد. ما آکورد اسپرت-ال را که دارای موتور هیبرید است، آزمایش کردیم. این در رانندگی روزمره عالی عمل می‌کند تا کارایی سوخت را بیشینه کند بدون اینکه از عملکرد کاسته شود.

در مسیر آزمایش ما در مسیر تست ادموندز، خودروی آزمایشی ما اسپرت-ال در زمان 7 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب گرفت که حدود یک ثانیه سریع‌تر از اکثر رقبای سدان‌های متوسط هیبریدی و همچنین آخرین آکوردی بود که با موتور توربوشارژ پایه را آزمایش کردیم. این موتور هیبریدی در معنای سنتی یک گیربکس ندارد، اما هوندا آن را به طور هوشمندانه برنامه‌ریزی کرده است تا سرعت موتور را تنظیم کند و تجربه شیفت دادن آشنا از یک گیربکس خودکار سنتی را ارائه دهد.

دیگر امکانات

هوندا همچنین امکان استفاده از دستیار صوتی گوگل و ادغام خدمات را ارائه می‌دهد، اما تنها در سطح بالای تریم Touring. این احساس می‌شود که حفاظت از ویژگی‌های فنی غیرضروری است زیرا این یک ویژگی فنی است که واقعاً می‌تواند تجربه کلی سطوح پایین‌تر را بهبود بخشد. یک بسته گزینه برای اضافه کردن سیستم اختیاری Bose و دستیار گوگل به ماشین آزمایشی Sport-L تغییراتی عظیمی ایجاد خواهد کرد.

مجموعه کمک‌های رانندگی هوندا Sensing به خوبی مرتب شده است. سیستم نگهداری خط در برخی مواقع ممکن است خیلی دخالتگر باشد، اما زمانی که همه چیز در یکباره کار می‌کند، موارد عالی است. ما همچنین ارزش قائل هستیم که چقدر آسان است کنترل سرعت فراگیر را با فشار دکمه ساده‌ای بر روی فرمان فعال کنید.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *