کیا کارناوال 2022
تکنولوژی

نقد و بررسی کیا کارناوال 2022 | بررسی تخصصی

وقتی صحبت از گاری گرفتن از بچه ها می شود، معمولاً والدین چند ترفند در آستین دارند، و کیا کارناوال 2022 چند ویژگی بسیار مورد نیاز دیگر را اضافه می کند که باعث می شود آن را کمتر کاری انجام دهید. با این حال، مسائل مربوط به سواری و رسیدگی به کارناوال باعث می شود فقط کوتاه از جادویی

کیا کارناوال

کارناوال جدید امکانات رفاهی و قیمت مقرون به صرفه آن را رقابتی تر می کند، اما سایر مینی ون ها گزینه های پیشرانه بیشتری دارند. همچنین در مقابل ترکیبی از ابزار، فناوری و بهبود رانندگی کرایسلر پاسیفیکا کوتاه می آید.

Kia Carnival 2022

صبر کن، کارناوال چیست؟ کیا آن را دوباره اختراع کرد سدونا به عنوان کارناوال برای سال 2022، از سبک واضح مینی ون نسخه قبلی کنار گذاشته شده تا ظاهری شبیه به شاسی بلند داشته باشد. همچنین نشان جدید این برند را معرفی می‌کند، نسخه شیک‌تر و روان‌تر از لوگوی قبلی کیا.

Kia Carnival

کیا ممکن است کارناوال را “خودروی چند منظوره” بنامد، اما اینطور است در حقیقت یک مینی ون که با کرایسلر پاسیفیکا، هوندا اودیسه و تویوتا سینا رقابت می کند. مقایسه آنها را ببینید.

ترن هوایی

از واکنش پذیری خودرو کارناوال غافلگیرم کنید – سریع است و فقط برای یک مینی ون نیست. تنها موتور 3.5 لیتری V-6 با قدرت 290 اسب بخار است. با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می شود که تعویض سریع و بیهوده را انجام می دهد و قدرت را روان می کند. پیشرانه هرگز احساس کمبود نکردم، حتی با خانواده پنج نفره من کاملاً پر شده بود.

کیا کارناوال 2022

متأسفانه، نرمی یک موضوع نیست. تنظیم سیستم تعلیق نرم کارناوال باعث می شود که هندلینگ دلپذیر کمتری داشته باشد. بر روی برجستگی ها و از طریق پیچ ها با شیب و شناور بودن شبیه ترن هوایی مراقبت می کند و در گوشه ها بدنه لاغری زیادی را نشان می دهد. تنظیم فرمان کارناوال کمکی نمی کند. یک فرمان سبک و غیرقابل ارتباط، تجربه رانندگی بی‌حس و بی‌حسی را ایجاد می‌کند.

از نظر سواری، کارناوال بر روی دست اندازهای کوچک‌تر متشکل می‌شود، اما موارد بزرگ‌تر با سختی ضربه‌ای که کابین را می‌چرخاند و لرزش می‌دهد، آن را ناآرام می‌کند. Pacifica عملکرد بهتری را انجام می دهد و سواری راحت تر و تعادل هندلینگ همراه با مانور بهتر را ارائه می دهد.

مصرف سوخت تخمینی کارناوال مشابه رقبای کلیدی است، اما در اینجا نیز جای پیشرفت وجود دارد. این EPA رتبه بندی شده است 19/26/22 mpg شهر/بزرگراه/ترکیبی – نزدیک به سال 2021 پاسیفیکا و اودیسه رتبه بندی 19/28/22 mpg. بزرگترین شکایت من در اینجا عدم انتخاب است: کرایسلر یک Pacifica هیبریدی پلاگین ارائه می دهد که بازده سوخت بسیار بهتری را ارائه می دهد و تویوتا سینا هیبریدی 2021 نیز ارائه می کند. کارایی چشمگیر. Pacifica و Sienna با سیستم چهار چرخ متحرک نیز در دسترس هستند (کارناوال فقط چرخ‌های جلو است).

کیا کارناوال

انعکاس ماشین دلقک

کارناوال در LX موجود است، EX، SX و SX-Prestige تزئینات و دو پیکربندی مختلف صندلی در ردیف دوم را ارائه می‌دهد – یکی جادار و همه‌کاره است، و یکی از خانواده‌ها باید از آن صرفنظر کند.

مدل تست SX من با سیستم Slide-Flex عرضه شد که ردیف دوم را انعطاف پذیرتر می کند. سه صندلی وجود دارد که به جلو و عقب و پهلو به پهلو می‌شوند. آنها همچنین مستقل از یکدیگر دراز می کشند. مثلاً می‌توانید صندلی وسط را به جلو بلغزانید، بنابراین برای مسافر صندلی جلو راحت‌تر به کودکی که کمربند بسته شده است برسد. به نظر شبیه هوندا اودیسه 2021 است سیستم اسلاید جادویی، اما با پیچ و تاب: در کارناوال، می توانید صندلی وسط را تا کنید تا آن را به میز با جا لیوانی تبدیل کنید. باحال و مفید!

کیا کارناوال 2022

صندلی های ایمنی کودک مدل SX نیز برای خانواده مناسب است. با سه لنگر پایینی با دسترسی آسان و فضای کافی در ردیف دوم، توانستم به سرعت سه صندلی ماشین را نصب کنم. ردیف سوم دارای دو مجموعه لنگر پایینی نیز می باشد. بررسی کامل صندلی خودرو را بخوانید.در گوشه ای نه خنک و کم کاربرد، صندلی VIP Lounge در تریم برتر SX-Prestige است که من نیز آزمایش کردم. صندلی‌ها بسیار پهن‌تر از صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم معمولی هستند و دارای کنترل‌های برق، گرمایش، تهویه، تکیه‌گاه‌های سر بسته‌بندی شده و امتداد پاهای بازشو هستند. این برای پدیکور کردن زیبا به نظر می‌رسد، نه اینکه بچه‌هایم را دور بزنم. اولاً، وقتی صندلی‌ها کاملاً خوابیده هستند، هیچ‌کس نمی‌تواند از ردیف سوم استفاده کند، زیرا به عقب‌ترین قسمت صندلی تجاوز می‌کنند.

دوم، دسترسی به ردیف سوم دشوار است، زیرا عرض اضافی صندلی‌ها، مسیر بین آنها را کاملاً باریک می‌کند – حتی زمانی که آنها تا درهای کناری لغزنده شوند.
فضاهای نگهداری اقلام کوچک کارناوال – یکی از ضروریات خانواده من که شیفته ی میان وعده و راضی هستند – آنقدرها هم چشمگیر نیستند. جعبه ذخیره سازی کنسول وسط از نظر اندازه و کارایی بسیار خوب است (Pacifica و Odyssey این کار را بسیار بهتر انجام می دهند) و در درب ها جاهای زیادی برای نگهداری وسایل کوچک وجود ندارد. ردیف سوم دارای جا لیوانی است اما هیچ سطل ذخیره سازی دستگاهی که دیگران دارند وجود ندارد (این بدان معناست که وسایل کودک 10 ساله من به همه جا پرتاب می شود). همچنین سطل های ذخیره سازی زیر زمینی مانند پاسیفیکا ندارد. در بار، مجدداً، Pacifica به لطف سیستم صندلی Stow’n Go خود بی‌رقیب است که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی صندلی‌های ردیف دوم را روی زمین بخوابانید. صندلی‌های معمولی ردیف دوم کارناوال تا می‌شوند یا می‌توان آن‌ها را جدا کرد – کاری سخت و ناشیانه – اما صندلی‌های سالن جمع نمی‌شوند و بیرون نمی‌آیند. با این حال، تمام نسخه های کارناوال دارای یک ردیف سوم هستند که به راحتی روی زمین جمع می شود.
با اعداد کیا، کارناوال دارد 40.2 فوت مکعب فضای بار تولید شده در پشت ردیف سوم، چند فوت مکعب بالاتر از رقبای خود.

خانه تفریحی از ویژگی ها

ویژگی‌های مناسب خانواده، مینی‌ون را می‌سازد یا خراب می‌کند، و کارناوال بسیار بیشتر از سدونای قدیمی است. همه آنها خوش آمدید – به جز یکی.

اول، بهترین ها: یک سیستم دوربین اختیاری داخل کابین با عملکرد زوم و دید در شب به سرنشینان ردیف اول اجازه می دهد تا مراقب بچه های عقب باشند. شبیه اقیانوس آرام و اودیسه است دوربین های داخل کابین اما بهتر اجرا شود؛ تصاویر کارناوال واضح تر هستند و قرارگیری دوربین نمای عالی از هر دو ردیف را ارائه می دهد. این سیستم با یک ویژگی تقویت صدا جفت شده است – که به نظر من فریبنده بود – و در EX، SX و SX-Prestige موجود است. تزئینات

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *