ساعت پخش سریال سرزمین مادری
متفرقه

ساعت پخش سریال سرزمین مادری از شبکه 3 و تماشا

زمان پخش سرزمین مادری + تکرار

ساعت پخش سرزمین مادری از شبکه 3 و تماشا را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال سرزمین مادری، یک اثر تاریخی و سیاسی ایرانی است که ابتدا در سال 1392 از شبکه 3 ناتمام پخش شده است. پس از آنکه روستای رهی تحت بمباران نیروهای متفقین قرار گرفت و از زیر آوار خانه‌اشان بیرون کشیده شد، او پس از گذشت چند روز، تصمیم می‌گیرد به سوی تهران حرکت کنند. سال‌ها بعد در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود و …

این سریال داستان تاریخی و سیاسی ایران از جنگ جهانی دوم تا سال 57 می‌باشد. پخش این سریال به دلیل اعتراضات، برای 10 سال متوقف شد.

سریال سرزمین مادری

همچنین بخوانید: سریال جدید دونگی 2024

خلاصه داستان و نقد و بررسی

اگرچه بعد از 10 سال منتشر شده است، اما هنوز هم منحصر به فرد و قابل تماشا است. علی شادمان بازیگر نقش رهی در این سریال تلویزیونی تمام تلاش خود را کرده و به خوبی از عهده نقش برآمده است. دیگر بازیگران نیز، این روزها خود سوپراستارهای سینمای ایران هستند.

پس از حمله نیروهای متفقین و بمباران روستای رهی، او درحالی که خانه‌شان در آوار خراب شده بود، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. پس از گذر از چند روز دشوار تحت مراقبت مادرش، تصمیم می‌گیرند به سمت تهران حرکت کنند، جایی که امید به شروعی جدید و بازسازی زندگی روشن‌تر است. سال‌ها بعد، رهی در خانواده‌ای توده‌ای بزرگ می‌شود و …

سریال سرزمین مادری چند قسمت است؟

سریال ایرانی سرزمین مادری در قالب سه فصل و 66 قسمت به تماشاگران شبکه 3 ارائه می‌شود.

ساعت پخش سریال سرزمین مادری از شبکه 3

پخش سریال سرزمین مادری از شبکه 3 آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه 3 در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال سرزمین مادری در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش: پنجشنبه و جمعه ساعت 20:30

  • زمان تکرار: روز بعد ساعت 02 و 09:30 و 16

زمان پخش سرزمین مادری از شبکه تماشا

زمان پخش: جمعه و شنبه شب ساعت 00
زمان تکرار: شنبه و یکشنبه ساعت 12

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *