ساعت پخش سریال خواهران و برادران
متفرقه

ساعت پخش سریال خواهران و برادران در سال 1402

زمان پخش خواهران و برادران + تکرار

ساعت پخش خواهران و برادران از شبکه جم و atv را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال خواهران و برادران، یک اثر درام و عاشقانه ترکی است که در سال 2021 ساخته شده است. این سریال در فصل اول 18، فصل دوم 38 و فصل سوم 38 قسمت داشته است. فصل چهارم نیز در حال حاضر از شبکه atv ترکیه در حال پخش است.

اولین فصل و شروع‌ها به من احساس یک سریال خانوادگی خوب می‌دادند. خانواده‌های مختلف درگیر شرایط واقعی زندگی بودند، به ویژه پس از مرگ تراژیک والدین و چگونگی مواجهه ناگهانی یتیمان با زندگی سخت و بی‌رحم بدون هیچ تجربه‌ای، اما در فصل دوم داستان اشتباه شد! معمولاً ابهام و رمز حل در انتهای فصل انجام می‌شود، و فصل بعد با داستان جدید و مشکلات مختلف شروع می‌شود.

سریال خواهران و برادران

خلاصه داستان و نقد و بررسی

داستان چهار خواهر و برادر پس از مرگ والدین خود است که باید با زندگی دست و پنجه نرم کنند.

معمولاً از سریال‌های احساسی و اشک‌آور دوری می‌کنم، اما بازیگران قوی این سری مرا به تماشا مشغول نگه داشت. موسیقی هم بسیار آهنگین است. شروران واقعاً شخصیت‌های خبیثی دارند و همیشه از مجازات فرار می‌کنند. اتفاقات ترسناک و نامتصوری در طول فصل‌های 1 و 2 برای برادران و خواهران افتاد. احساس می‌کردم که عدالت به چشم‌انداز گمراه و دورافتاده است. اما بازی فوق‌العاده تمام اعضای بازیگران، سریال را نجات داد و تماشای آن را ممکن ساخت.

اگر اصرار دارید که این سریال را تماشا کنید، فقط قسمت اول و آخر هر قسمت را تماشا کنید، من این کار را کردم و چیزی از دست نمی‌دهید. همه چیز در میانه فقط جنگ‌های گربه، سگ ناراحت‌کننده و عاشقانه‌های بسیار کسالت‌بار اولجان و هاریکا است.

سریال خواهران و برادران چند قسمت است؟

سریال ترکی خواهران و برادران در حال پخش بوده و در تاریخ 2024/03/02 و 1402/12/12 قسمت 119 آن از شبکه atv پخش می‌شود.

ساعت پخش سریال خواهران و برادران از جم سریز

پخش سریال خواهران و برادران از شبکه جم سریز آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه جم در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال خواهران و برادران در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش قسمت جدید: جمعه، یکشنبه و سه‌شنبه 21

  • زمان تکرار: ساعت 09 و 17

 

ساعت پخش جم تی‌وی

  • زمان پخش قسمت جدید: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه 23

  • زمان تکرار: ساعت 03 و 16

 

زمان پخش خواهران و برادران از atv

  • شنبه ساعت 20

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *