ساعت پخش سریال جومونگ 3
متفرقه

ساعت پخش سریال جومونگ 3 در سال 1402 از شبکه تماشا

زمان پخش سریال جومونگ 3 + تکرار

ساعت پخش سریال جومونگ 3 از شبکه تماشا را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال جومونگ 3 یا امپراطور افسانه‌ها، یک سریال 60 قسمتی کره‌ای است که در سال 2010 منتشر شده است. این سریال، داستان پادشاه گئونچوگو، پادشاه جنگجوی باکجه، که تحت فرمانروایی او پادشاهی با فتوحات نظامی شکوفا شد و از طریق آن بیشتر شبه جزیره کره را کنترل کرد، است. شاه گئونچوگو، سیزدهمین فرمانروای پادشاهی باکجه، بدون شک یکی از بزرگترین شخصیت‌های پادشاهی بود که دوران شکوه خود را در اواسط قرن چهارم در زمان این پادشاه سپری کرد. علاوه بر گسترش گسترده قلمرو، پادشاه به تقویت قدرت سلطنتی و ترویج تجارت دریایی با کشورهای همسایه پرداخت. به لطف دستاوردهای چشمگیر خود در داخل و خارج از کشور، باکجه توانست زودتر از دو ایالت دیگر در شبه جزیره کره در طول دوره به اصطلاح سه پادشاهی به پیشرفت بزرگی دست یابد.

خلاصه داستان و نقد و بررسی سریال

من از طرفداران حماسه‌های تاریخی کره‌ای هستم و این یکی خوب است اما به خوبی برخی دیگر که دیده‌ام نیست. اگر هیچ یک از موارد دیگر را ندیده‌اید، این را اولین بار نگذارید. امپراطور بادها، جومونگ، جنگجو بک دونگ سو و درختی با ریشه‌های عمیق را ببینید. اگر تعداد زیادی از آنها را دیده‌اید و به دنبال موارد بیشتری هستید، ارزش وقت گذاشتن را دارد. داستان ظهور معروف‌ترین پادشاه باکجه را روایت می‌کند. باکجه یکی از سه پادشاهی کره در حدود 2000 سال پیش بود. او آنها را از یک کشور کوچک به یک بازیگر جدی تبدیل کرد، زیرا تلاش کرد همسایگان خود را تحت سلطه خود درآورد و کشورش را متحد کند.

نمایش زمان زیادی طول می‌کشد تا اجرا شود، اما زمانی که شروع شود، به اندازه کافی لذت بخش است. انتخاب بازیگر به نظر من کمی بد است. شخصیت اصلی یک مرد چاق کوتاه قد است، نه آن چیزی که معمولاً از قهرمان داستان انتظار دارید.

نه اینکه خیلی مهم باشد، اما توجه به جزئیات نیز کمی کمرنگ است. زره سربازان چند هزار سال قبل از اختراع پلاستیک و قالب‌های تزریقی، گیره‌های پلاستیکی قابل توجهی دارد. با این حال، این بهتر از هر یک از حماسه‌های تاریخی ساخته‌شده بالیوودی است و هر انتقادی فقط به این دلیل است که دیگر نمایش‌های کره‌ای سطح را بسیار بالا برده‌اند.

همچنین بخوانید: جدول پخش شبکه تماشا

ساعت پخش سریال جومونگ 3

بازپخش سریال جومونگ 3 از شبکه تماشا آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار سریال جومونگ 3 از شبکه تماشا در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال جومونگ 3 در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش قسمت جدید: هر روز ساعت 19 عصر

  • زمان تکرار: 1 صبح، 7 صبح، 13 ظهر

 

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *