خرید بک لینک
متفرقه

خرید بک لینک – خرید بکلینک جدید فارسی 1402

برای خرید بک لینک، کیفیت یک وب‌سایت مهم‌ترین عامل است. اینکه آیا باید بک لینک بخرید یا نه کاملا به کیفیت وب‌سایتی که می‌خواهید از آن بک لینک بگیرید وابسته است. این مورد برای همه انواع ساختارهای بک لینک، نه فقط بک لینک‌های خریداری شده، صادق است. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر نمی‌توانند با اطمینان بگویند که آیا یک بک لینک خریداری شده است یا خیر، تمام چیزهایی که دارند، نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهند که یک وب‌سایت پولی برای بک لینک‌ها دریافت می‌کند.

اگر موتور جستجو تصمیم بگیرد که از یک وب‌سایتی که به وب‌سایت شما لینک می‌دهد، خوشش نمی‌آید، شما در معرض تحریم قرار می‌گیرید، بدون اینکه برای یک لینک پولی پرداخت کرده باشید. به همین ترتیب، اگر برای 20 لینک روی وب‌سایت‌هایی که موتورهای جستجو دوست دارند پرداخت کنید، احتمالا مشکلی ندارید. قبل از پرداخت برای هر بک لینک باید وب‌سایت مورد نظر را به دقت تجزیه و تحلیل کنید.

به دنبال محتوای اصلی با کیفیت بالا، شفافیت در مورد کسانی که وب‌سایت را مالکیت یا اداره می‌کنند، میزان ترافیکی که دریافت می‌کند و اینکه آیا مخاطبین پایبندی دارد یا خیر بگردید. اگر وب‌سایتی که می‌خواهید از آن بک لینک بگیرید، این معیارها را برآورده می‌کند، می‌توانید در نظر داشته باشید که برای یک بک لینک پولی پرداخت کنید. اگر اینطور نیست، باید از آن اجتناب کنید.

چرا خرید بک لینک ریسکی است

گوگل بک لینک‌هایی که به صورت خریداری شده را به عنوان یک بازنشر پیوند تلقی می‌کند که مقررات وبمستر گوگل را نقض می‌کند. اگر گوگل بک لینک‌های خریداری شده به وب‌سایت شما را تشخیص دهد، یکی از دو اتفاق زیر خواهد افتاد:

گوگل لینک‌ها را کاهش می‌دهد. آن‌ها به بهبود یا ایجاد مشکل در رتبه‌بندی موتورهای جستجوی شما کمک نمی‌کنند. الگوریتم‌های گوگل آن‌ها را کاهش خواهد داد و به این ترتیب خواهد بود که وجود ندارند. گوگل شما را تنبیه می‌کند. گوگل ارتش از افراد برای اعمال دستی روی وب‌سایت‌ها دارد. اگر یکی از این تنبیه‌ها را دریافت کنید، بخشی یا تمام وب‌سایت شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نخواهد شد. پیشنهاد ما خرید از سایت معتبر آذین بلاگ است: خرید بک لینک

چرا مردم هنوز بک لینک می‌خرند

حتی اگر شما محتوای عالی داشته باشید و ایمیل‌های خود را با توجه به مخاطبان شخصی‌سازی کنید، بسیاری از مالکان وب‌سایت همچنان پول برای قرار دادن یک لینک می‌خواهند. این باعث می‌شود کار کردن بر اساس ارزش لینک‌ها بسیار دشوار شود، بنابراین اتفاقا منطقی است که بسیاری از افراد به جای ساخت بک لینک‌ها آن‌ها را بخرند.

همچنین گوگل تنها زمانی شما را به دلیل بک لینک‌های پولی مجازات خواهد کرد که فکر کند شما بک لینک خریداری کرده‌اید.

با توجه به اینکه بک لینک‌های پولی اغلب هیچ تفاوتی با بک لینک‌های کسب شده ندارند، بسیاری از متخصصین بهینه‌سازی موتورهای جستجو باور دارند که می‌توانند با خرید لینک‌ها بدون مشکل بالا بیایند.

تاثیرات خرید بک لینک

آیا خرید بک لینک تاثیر مثبت دارد؟

در بررسی که ما در دیلی تک انجام داده و به بعضی از فروشندگان مراجعه کردیم، بسته‌هایی با هزاران بک لینک یا ابرپیوند به قیمت تنها چند صدهزار پیدا کردیم. اما واقعیت این است که احتمالا این لینک‌ها به بهبود رتبه‌بندی کمک نخواهند کرد. به همین دلیل بیشتر افراد حرفه‌ای بهینه‌سازی موتورهای جستجو به این شکل بک لینک نمی‌خرند. بیشتر آن‌ها از یکی از دو روش زیر بک لینک می‌خرند. یک: شما از مالک وب‌سایت خواهید خواست که یک لینک به یک صفحه موجود در وب‌سایت خود اضافه کند و پول بگیرد. دو: پست‌های مهمان پولی، شما یک مقاله می‌نویسید که حاوی لینک‌ها به وب‌سایت خود است، سپس به مالک وب‌سایت پول می‌دهید تا آن را در وب‌سایت خود منتشر کند.

من تنها به وبلاگ‌هایی درخواست ارسال مطلب مهمان را ارسال کردم که صفحات نوشتن برای ما داشتند. به عبارت دیگر، کسانی که به دنبال پست‌های مهمان هستند. همانطور که در میانه کارها، هزینه‌های متوسط برای قرار دادن پست‌های مهمان پایین‌تر از ویرایش‌های نیچ بود، اما شما باید محتوا برای آن‌ها ایجاد کنید، که این هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.

بک لینک کم کیفیت

به عنوان مثال، این مقاله حاوی داده‌های منحصر به فرد در مورد هزینه خرید بک لینک‌ها است. این اطلاعات برای بیشتر بهینه‌سازهای موتور جستجو ارزشمند است. اما این به معنی نیست که ما باید به هر مقاله بهینه‌سازی موتورهای جستجو در وب پیشنهاد دهیم. ما باید به دنبال فرصت‌های مفهومی باشیم که لینک ما ارزش افزوده کند.

این مقاله از پیش به خوانندگانش پیشنهاد داده است که بک لینک‌ها را خریداری نکنند زیرا اغلب بی‌ارتباط، کم کیفیت و از تقلبگران می‌آیند. اما درباره هزینه‌های بالای خرید لینک‌ها چیزی نگفته است.

استراتژی ایجاد لینک

یک استراتژی ایجاد لینک نه تنها امتیاز سئو و قابلیت دید در گوگل را افزایش می‌دهد. که همچنین به خوانندگان نشان می‌دهد شرکت شما در رابطه با سایر برندها کجا قرار دارد و به خوانندگان یادآوری می‌کند که در واقعیت یک انسان پشت صفحه وجود دارد. بک لینک‌ها می‌توانند یک رابطه بین دو وب‌سایت نشان دهند و نحوه کمک به یکدیگر برای رشد را نشان می‌دهند. علاوه بر این، بک لینک‌ها به خوانندگان کمک می‌کنند تا بالاترین درجه اطلاعاتی که به سوالاتشان پاسخ می‌دهد را بدست آورند.

اما به خاطر داشته باشید که همه بک لینک‌ها به یکسان اعتماد ایجاد نمی‌کند. اگر به یک بک لینک به عنوان یک رای اعتماد فکر کنید، منطقی است که معتبریت این رای را نیز ارزیابی کنید.

داشتن اعتبار در گوگل

ممکن است به نظر خودتان بهترین محتوا را از دیدگاه خودتان ایجاد کنید، اما این یک محیط رقابتی است و گوگل عوامل متعدد دیگر را در نظر می‌گیرد وقتی که صفحات را در نتایج جستجو رتبه‌بندی می‌کند. یکی از این عوامل این است که چقدر اعتبار یا قابلیت اطمینان فراهم‌کننده محتوای آن است.

ممکن است فکر کنید که اعتبار زمینه‌ای نسبی است، اما گوگل یک راه خوب برای اندازه‌گیری آن دارد و آن بک لینک‌ها است. بک لینک یک لینک است که از یک وب‌سایت دیگر به وب‌سایت شما می‌آید. در زمینه دیداری، لینک می‌تواند در متن، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار گیرد. تا زمانی که منبع از یک وب‌سایت متفاوت باشد، تمام این اتصالات به عنوان بک لینک‌ها شمرده می‌شوند. در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، بک لینک‌ها اهمیت دارند چرا که یکی از مهم‌ترین عوامل رتبه‌بندی برای همه موتورهای جستجوی اصلی است.

دلیلی برای خرید

چرا مردم بک لینک می‌خرند؟

مردم برای خدمات ساخت لینک میلیونی هزینه صرف کرده‌اند و دلیل این مسئله به شرح زیر است:

1. صرفه‌جویی در زمان

آنچه برخی از مردم دریابند، این است که تاکتیک‌های ساخت لینک سفید و سیاه هر دو نیازمند سرمایه‌گذاری زمانی زیاد هستند. بیایید بگوییم که می‌خواهید روی تاکتیک ساخت لینک سفید متمرکز شوید.

اگر می‌خواهید از طریق ارتباطات به بک لینک‌ها دست پیدا کنید، باید:

– منبع محتوای سئوی با کیفیت و ارزشی ایجاد کنید که ارزش تبلیغ دادن داشته باشد
– به دنبال فرصت‌های لینک مرتبط باشید
– این فرصت‌ها را ارزیابی کنید
– با هر فرصت رابطه برقرار کنید
– از سایت‌های مورد تایید درخواست لینک کنید
– استراتژی‌های ارتباطی مختلف را برای بهبود نرخ پاسخ‌گویی آزمایش کنید
– اگر درخواست شما تایید شود، باید محتوا را ایجاد کنید
– در صورتی که نمی‌خواهید محتوا را خودتان ایجاد کنید، باید از فرآیند استخدام نویسنده عبور کنید

شما اگر می‌خواهید به جز از ساخت لینک، وقتی را به کارهای دیگری هم بگذارید، باید سیستم‌ها و رویه‌ها ایجاد کنید و کارمندان را استخدام کنید تا این وظایف را انجام دهند. شما باید هر فردی را آموزش دهید تا وظیفه را به درستی انجام دهد. آهان، بیایید فراموش نکنیم که هیچ‌کدام از اینها طبق برنامه پیش نخواهد رفت! این به این معنی است که شما یا باید یک مدیر پروژه استخدام کنید یا خودتان مدیر باشید. معنای این داستان کوتاه این است که وقتی مردم لینک می‌خرند، در واقعیت دنبال خرید یک بک لینک نیستند. آنها یک فرآیند تاسیس‌شده را می‌خرند و این وقت را هدر نمی‌دهد.

2. نتایج سریع‌تر

فرض می‌گیرم که شما تلاش می‌کنید تاخیرهای خود را کم کنید. اگر این گونه باشد، لینک‌های پرداختی به شما کمک می‌کنند تا سریع‌تر به نتایج برسید. به جای این که مجبور به ماه‌ها تمرکز شوید، می‌توانید روی اولویت‌های سئو دیگری مانند ایجاد محتوا، بهینه‌سازی فنی، تجربه کاربری، بهینه‌سازی صفحه و حتی بهینه‌سازی نرخ تبدیل تمرکز کنید.

مراحل خرید بک لینک

در ادامه نحوه خرید بک لینک به روش صحیح آمده است:

1. تعیین تعداد بک لینک‌های مورد نیاز

مهم است که تعیین کنید چند بک لینک برای رتبه‌بندی نیاز دارید. در غیر این صورت، ممکن است تلاش کنید تا برای کلمات کلیدی غیرممکن رتبه بگیرید. یا کلمات کلیدی که برای رتبه‌بندی نیاز به بودجه عظیمی دارند. بنابراین بهترین راه برای تشخیص این است که چند بک لینک برای رتبه‌بندی نیاز دارید از جستجو کلمات کلیدی اچرف استفاده کنید.

2. انجام تجزیه و تحلیل لینک

فقط دانستن تعداد دامنه ریشه مورد نیاز دارید کافی نیست. شما نیاز به اطلاع از اعتبار وب‌سایت‌هایی که لینک از آنها می‌خواهید نیز دارید. روش انجام این کار از طریق یک تجزیه و تحلیل شکاف لینک است. پروفایل‌های لینک پنج رقیب اصلی را بررسی کرده و تعداد لینک‌ها در هر سطح را پیدا کنید. این به شما کمک می‌کند تا قدرت لینک‌های مورد نیاز برای مطالب مهمان، ویرایش‌های متخصص و غیره را تشخیص دهید.

3. نقشه‌برداری از انکر تکست

به بهینه‌سازی انکر تکست اهمیت ندهید. اگر اشتباه کنید، رتبه نخواهید گرفت، یا ممکن است مجازات شوید. بطور کلی، بهتر است که انکر تکست خود را به طور ایمن قرار دهید و از تکرار خود دوری کنید. به طور خلاصه، متن آنکور بهترین انکر تکست خود را در بهترین فرصت‌های لینک‌دهی استفاده کنید. سپس از طریق تغییرات پیاده‌سازی کرده و نتایج صفحه را ببینید. اگر برای مدت زمان طولانی‌تری در یک نقطه متوقف شود، آنگاه با یک متن دقیق مطابق دیگر آن را بزنید.

4. بک لینک‌های باکیفیت بخرید

فقط تحلیل لینک خود را دنبال کنید، بک لینک‌های با کیفیت بخرید، به برنامه پایبند باشید و عملکرد را تماشا کنید. شما نمی‌خواهید بک لینک‌های بیشتری از آنچه که برای یک کلمه کلید خاص نرمال است، بدست آورید. راه حل این است که بک لینک‌های لایه دوم را بدست آورید.

بک لینک ستون فقرات سایت شماست

بک لینک‌ها می‌توانند به راحتی به عنوان ستون فقرات برای کسب نتایج بالای موتورهای جستجو نامیده شوند، اما باید به خاطر داشت که خرید بک لینک هیچ‌گونه توصیه‌ای ندارد.

به جای اینکه آنها را بخرید، همیشه پیشنهاد می‌شود که برای وبلاگ یا وب‌سایت خود از آنها به صورت نمایندگی استفاده کنید. اما همه ما می‌دانیم که این یک وظیفه دشوار برای هر مدیر وب است و گاهی اوقات اگر دستور مخصوص را بدانید، بسیار آسان هم می‌تواند باشد. مهمترین چیز این است که هر وب‌سایت دوست دارد هر زمان داده‌های بیشتری داشته باشد. پس چه کاری باید بکنید تا آنها را بدست آورید؟

مزایای بک لینک

مزایای بک لینک‌ها

بک لینک‌ها اهمیت بالایی در جهان اینترنت دارند. به طور عمده، مردم فکر می‌کنند که بک لینک‌ها یک منبع خوب برای کسب رتبه‌های بالا در موتور جستجوی گوگل هستند، اما این همیشه صحیح نیست.

بک لینک‌ها مزایای خارج از نتایج موتور جستجو دارند. اگرچه بک لینک‌ها به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای کسب نتایج خوب در جستجوی گوگل شناخته می‌شوند، مزایای دیگری هم وجود دارد و برخی از آنها در ادامه آمده‌اند. با کمک بک لینک‌های با کیفیت، شما قادر به ایجاد نام تجاری برای خود خواهید بود و به علاوه می‌توانید اعتبار نیز کسب کنید.

اهمیت بک لینک‌ها

بک لینک‌ها در دنیای اینترنت اهمیت بالایی دارند. اغلب مردم فکر می‌کنند که بک لینک‌ها یک منبع خوب برای کسب رتبه‌بندی بالا در موتورهای جستجو هستند، اما این همیشه درست نیست. اگرچه بک لینک‌ها به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای کسب نتایج خوب در جستجوی گوگل شناخته می‌شوند، اما مزایای دیگری هم وجود دارد و برخی از آن‌ها در اینجا ذکر شده‌اند. با کمک بک لینک‌های با کیفیت، شما می‌توانید برند خود را ایجاد کنید و حتی می‌توانید اعتبار برندی را نیز کسب کنید. همچنین، از طریق بک لینک‌ها می‌توان به موفقیت در ایجاد روابط و تبلیغات دست یافت.

مدیریت لینک‌ها

اگر می‌خواهید بک لینک‌های پرداختی را با بودجه کم انتخاب کنید اما از کیفیت استفاده کنید، مدیریت لینک‌ها بهترین انتخاب است. شما باید از بک لینک‌های ارزان اجتناب کنید. آن‌ها بک لینک‌های ثابت و دائمی از محتوا با قیمتی نه چندان باورنکردنی ارائه می‌دهند.

آن‌ها ادعا می‌کنند که لینک‌ها به صورت دستی قرار داده می‌شوند. اگر به خدمات آن‌ها شک دارید، می‌توانید مطالعه مطالب آنها را بررسی کنید.

نتیجه نهایی

هر چند لیست بسیار بزرگی است، اما هر یک از این وب‌سایت‌ها ممکن است مناسب شما نباشد. از میان تمام این خدماتی که من استفاده کردم، برخی از آن‌ها بسیار خوب بودند، در حالی که دیگران برای من فقط  پول اضافه بودند. برای نتیجه نهایی من در مورد خرید بک لینک، 3 پارامتر برای ارزیابی یک فروشنده استفاده کرده‌ام:

– بک لینک‌ها از وب‌سایت‌های مرتبط با ترافیک خوب

– مطالب غیر کپی

– بودن در نتایج گوگل

اما شما باید به خاطر داشته باشید که ایجاد بک لینک یک فرآیند پیچیده است. بسیاری از وب‌سایت‌ها به دلیل تصاحب انواع نادرست بک لینک‌ها مجازات می‌شوند. بنابراین، مهم نیست کدام شرکت ایجاد لینک را برای فرآیند ایجاد لینک خود انتخاب می‌کنید، لطفا مطمئن شوید که آن‌ها این کار را به درستی انجام می‌دهند.

چرا بک لینک‌ها اهمیت دارند؟

هر چند 200 عامل رتبه‌بندی گوگل شناخته شده وجود دارد، اما بک لینک‌ها برای جستجوی گوگل کلیدی هستند. به این دلیل است که یک لینک به وب‌سایت دیگر بیشتر از یک لینک است، این یک رای اعتماد، یک توصیه، یک راه برای منتشرکنندگان است تا به خوانندگان خود بگویند: اینجا یک منبعی که من به آن اعتماد دارم است. بروید خودتان بررسی کنید. بدست آوردن این نوع تایید بسیار دشوار است، به ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک یا استارتاپ‌ها، اما اگر می‌خواهید عملکرد سئو خود را افزایش دهید، باید اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم بک لینک‌های با کیفیت بالا به وب‌سایت خود کسب می‌کنید.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *