جنسیس G70 2022
اخبار خودرو

جنسیس G70 2022 | بررسی تخصصی و تصاویر کابین

در تمام سالی که خورو جنسیس G70 2019 داشتیم، یک حالت اسپورت اضافی در کنار آنچه که داشت می‌خواستم – چیزی که باعث شود G70 حتی بیشتر شبیه خودروهای اسپورت شود.

Genesis G70

خوب، چه می دانید: یکی برای سال 2022 اضافه شده است، اگرچه تأثیر آن بسته به انتخاب موتور متفاوت است. در جنسیس G70 2022 با V-6، حالت جدید Sport Plus به G70 فرمان سنگین‌تر، تنظیمات کنترل پایداری اسپورت‌تر و برنامه‌ریزی گیربکس را می‌دهد که به جای تعویض خودکار دنده را نگه می‌دارد، حتی اگر از محدودکننده دور خارج می‌شوید. در G70 های چهار سیلندر، الگوی تعویض دنده تهاجمی تر، دور آرام بیشتر (750 تا 1000 دور در دقیقه) و تنظیم فرمان برقی سنگین تر وجود دارد.

جنسیس G70

در حالی که تنظیمات حالت درایو روی صفحه نمایش G70 3.3T به نظر می رسد که حالت Sport Plus سطح بالایی از برنامه ریزی سیستم تعلیق خود را بالاتر از حالت Sport دارد، سخنگوی جنسیس می گوید برنامه نویسی تعلیق همانند Sport است. قابل توجه ترین تغییر در حالت اسپورت پلاس 3.3T این است که تنظیمات کنترل پایداری آرام است و به خودرو اجازه می دهد به آرامی و بدون دخالت زیاد حرکت کند.

جنسیس G70 2022

جنسیس G70 2022 چگونه رانندگی می کند

این سیستم تعلیق تنظیم شده ورزشی (سورپرایز، گرانترین تعلیق) همان چیزی است که باید دریافت کنید. در حالت Comfort، جذب ضربه راحت و کیفیت سواری سیستم تعلیق استاندارد را ارائه می‌کند، در حالی که در حالت Sport و Sport Plus، در مقایسه با سیستم تعلیق اسپرت ثابت G70 2019 ما، یک بریدگی اضافی دارد. با این حال، حتی در هر دو حالت اسپرت، که استحکام یکسانی دارند، سیستم تعلیق هرگز خشن و متزلزل به نظر نمی‌رسد – کاری که سیستم تعلیق اسپرت استاندارد در ضربات زیاد انجام می‌دهد. به طور کلی، این انتخاب سیستم تعلیق و تغییرات سال 2022 به آزمایش G70 من احساس بسیار متفاوتی نسبت به تستر طولانی مدت قبلی ما داد.

جنسیس 2022

چیزی که این سال 2022 را بیشتر متمایز کرد این است که ماشینی که من آزمایش کردم دیفرانسیل عقب بود و تایرهای تابستانی میشلین پایلوت اسپورت 4 را پوشیده بود. نسخه های تمام چرخ متحرک دارای لاستیک های تمام فصل هستند. در مقایسه با نسخه چهار چرخ متحرک ما که از لاستیک های تمام فصل استفاده می کرد، لایه ای از بازیگوشی را اضافه کرد. به لطف دیفرانسیل لغزش محدود (استاندارد در نسخه برتر Sport Prestige اما نه سایر نسخه‌های V-6 مانند گذشته)، قدرت و گشتاور فراوان G70 در محدوده کم تا متوسط، عرض 255 میلی‌متر را از بین می‌برد. لاستیک ماشین. چرخش چرخ‌ها در سرعت‌های پایین و حتی در سرعت چرخش وجود دارد، اما به‌صورت کنترل‌شده‌ای اتفاق می‌افتد که به قسمت عقب اجازه می‌دهد در شرایط روشن و خروجی از گوشه به بیرون بچرخد. هرچند کهنه شد، و بعد از مدتی، به جای گذاشتن نوارهای لاستیکی یا جابجایی، فقط می‌خواستم گاز بگیرم. سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس است و در هنگام فشار دادن، خاصیت دیفرانسیل عقب دارد. حالت جدید برای سال 2022 یک حالت دریفت در دسترس است.

جنسیس G70 2022

یک سیستم سوپاپ اگزوز متغیر جدید در تریم های Sport Advance و Sport Prestige گنجانده شده است. گفته می‌شود که صدای تهاجمی‌تری به اگزوز می‌دهد، اما بدون شنیدن پشت سر هم، نمی‌توانستم تفاوت زیادی بشنوم. حتی با یک جزء افزایش دهنده الکترونیکی قابل انتخاب به نام Active Sound Design، تجربه شنیداری مشخصی ندارد. تجربه حداقل صدا به ویژه در مقایسه با آکورا TLX Type SI 2021 که درست بعد از G70 رانندگی کرد، قابل توجه بود. آن ماشین تجربه رانندگی خود را با بازیگوشی بودنش (به صورت مکانیکی و از طریق تقویت الکترونیکی) بیشتر شناخته شده است.

جنسیس G70 2022

جنسیس G70 2022 هنوز یک خرید با ارزش است

G70 نمونه ای چشمگیر از آنچه می توانید با پول خود بدست آورید باقی می ماند. علاوه بر صفحه‌نمایش لمسی 10.25 اینچی، ظاهری تازه و فضای داخلی باکیفیت، مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی استاندارد و کمک راننده نیز وجود دارد، از جمله هشدار برخورد از جلو، جلوگیری از خروج از خط، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل عقب، کروز کنترل تطبیقی ​​با توقف و حرکت، و دستیار رانندگی در بزرگراه، که یک ویژگی کمک راننده نیمه خودکار است که G70 را در خط خود متمرکز می کند. کار خود را به خوبی انجام می دهد

پس از یک سال زندگی با یک G70 قبلی، یک تغییر به ظاهر جزئی در واقع بسیار قابل توجه بود: ورودی جدید بدون کلید مجاورتی واقعی وجود دارد که در آن شما به سادگی بالا می روید و دستگیره در را می کشید تا قفل آن را باز کنید. قبلاً باید یک دکمه را فشار می دادید تا قفل در را باز کنید (در حالی که کلید نزدیک است)، اما اکنون این یک ویژگی راحت است که وعده راحتی بیشتری را ارائه می دهد.

جنسیس G70 2022

اگر صحبت از راحتی باشد، برنامه خدمتکار جنسیس برای سرویس عملاً بی‌رقیب است و داشتن یک G70 امتیاز بزرگی بود: بخش خدمات فروشنده جنسیس شما به شما مراجعه می‌کند، خودروی شما را تحویل می‌گیرد، وام‌دهنده را تحویل می‌دهد، سپس خودروی شما را پس از اتمام سرویس برمی‌گرداند. انجام شده است – برای سه سال و 36000 مایل. همه موارد فوق با G70 با قیمت پایه 38570 دلاری همراه با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ 252 اسب بخاری و دیفرانسیل عقب عرضه می شوند.

با این حال، توصیه من این است که به طور کلی از موتور 2.0 لیتری خودداری کنید و به نسخه اختیاری 3.3 لیتری V-6 365 اسب بخاری بپردازید. موتور 2.0 لیتری یک موتور تصفیه نشده است که در مقایسه با موتورهای توربو چهار فوق العاده موجود (Acura TLX و BMW سری 3) با صدای بلند، شن شنی و کند است. اختلاف 3 مایل بر گالن در رتبه بندی های EPA G70 (مجموع 20-21 mpg برای V-6 و 23-24 mpg برای چهار سیلندر) به سختی دلیل کافی برای در نظر گرفتن 2.0 لیتری است. با این حال، این یک جهش 4500 دلاری به یک V-6 است که تریم پایه را با تریم پایه مقایسه می کند. با این حال، 3.3 لیتری آن چیزی است که این ماشین را می سازد، بنابراین من پول هایم را روی هم می خراشم و برای موتور بزرگتر می ریزم. قیمت آن قابل مقایسه است چهار سیلندر رقبا، و تغییرات برای سال 2022 باعث می شود که G70 دوباره احساس جدید کند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *