تماشای تلویزیون در ماشین
اخبار خودرو

تماشای تلویزیون در ماشین با مانیتور سورن پلاس براحتی آب خوردن

مانیتور یا تلویزیون اندروید برای سورن پلاس

به گزارش دیلی تک، برای شما هم پیش آمده، که برای تماشای فوتبال یا برنامه مورد علاقه خود، به موقع به خانه نرسیده‌‌باشید. اکنون با تلویزیون اندروید یا مانیتور سورن پلاس که در فروشگاه صوتی تصویری اتوسول موجود است، می‌توانید در هنگام رانندگی یا گیرافتادن در ترافیک، از هیجان فوتبال لذت ببرید.

البته نگران نباشید، این مانیتور فقط برای سورن و سورن پلاس نیست و برای سایر خودروها نیز قاب مخصوص بهش ساخته شده‌است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نسل جدید پخش‌های تصویری اندرویدی آشنا کنیم.

تماشای تلویزیون در ماشین

اصلا مانیتور خودرو یا تلویزیون اندروید چیست و چه کاربردی دارد؟

مانیتور فابریک خودرو در واقع پخش‌های تصویری تکامل یافته و مدرن است که به سیستم عامل اندروید، امکانات و قابلیت های گسترده‌تری نسبت به پخش‌های قدیمی مجهز شده‌است. این پخش تصویری اغلب دارای یک صفحه نمایش 7 تا 9 اینچی و کلیدهای لمسی است.

از مشخصات سخت‌افزاری این مانیتورها می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای Quad Core، رم 1 یا 2 GB، حافظه‌داخلی 16 و 32 GB، صفحه‌نمایش IPS حساس به حرارت لمس و… اشاره نمود.

جذابیت این نوع از پخش‌های تصویری به این خاطر است که به صورت in-dash یا داخل داشبوردی است. یعنی اینکه هیچ قطعه اضافی، برجسته و دست‌‌و‌پاگیری روی داشبورد اتومبیل شما نخواهد بود. همچنین شما برای جاگذاری و نصب مانیتور نیاز به برشکاری یا تغیر در ظاهر و اصالت داشبورد نیست. بلکه تنها با جایگذاری مولتی مدیا در پنل مخصوص و قراردادن پنل و قاب در داشبورد، نصب می‌شود.

مانیتور 8 اینچ ولوم دار سمند سورن

مانیتور سورن پلاس یا تلویزیون ماشین !

مولتی مدیا سورن و سورن پلاس که اغلب با نام تلویزیون اندروید هم شناخته می‌شود که در مدل‌های 7اینچ فابریک، 8اینچ ولومدار و 3 مدل مختلف 9اینچ در اتوسول موجود است. این ضبط تصویری به همراه قاب مخصوص سمند، سوکت برق، کنباس (برای اتصال دکمه‌های روی فرمان)، آنتن GPS، دو تا کابل USB، کابل ورودی دوربین دنده عقب و کابل خروجی صدا همگی در یک بسته به خریداران عرضه می‌گردد.

با کمک مانیتور سورن پلاس  و یک اتصال اینترنت، شبکه‌های تلویزیونی را داخل خودرو خود خواهید داشت. این دستگاه منحصربفرد علاوه‌بر تلویزیون دارای قابلیت‌های گسترده دیگری از جمله پخش آهنگ و ویدیو، Wi-Fi، بلوتوث و تماس هندزفری، میرورلینک و اتصال به موبایل، شارژ گوشی، پشتیبانی از دوربین دنده عقب، مسیریابی و… را دارد.

انواع مانیتور سمند سورن و سورن پلاس

  1. مانیتور 7 اینچ فابریک : تلویزیون اندروید خودرو 7 اینچی فریم چسبیده که کاملا داخل داشبورد سورن جای می‌گیرد، پر‌طرفدارترین مدل مانیتور سمند است. کیفیت تصویر این مانیتور 480×800Px است که با رم 1 و حافظه 16GB ارائه می‌شود. مزیت دستگاه 7 اینچ نسبت به بقیه مدل‌ها این است که هیچ برآمدگی از پنل داشبورد ندارد.
  2. مانیتور 8 اینچ ولومدار : با بورد T3L و پردازنده چهار‌هسته‌ای Quad Core، رم 1 و حافظه 32GB و کیفیت تصویر 720×1280 از پرچم‌داران مالتی مدیای سورن پلاس است. دو ولوم کنترل صدا و دو پورت USB روی صفحه نمایش این دستگاه، تجربه کاربری متفاوتی را برای شما هنگام رانندگی ایجاد خواهدکرد.
  3. مانیتور 9 اینچ تمام لمسی : دارای پردازنده چهار‌هسته‌ای Quad‌Core است که صفحه‌نمایش با رزولوشن 600×1024 پیکسل دارند. این دستگاه با سه‌مدل سخت‌افزاری متفاوت در اتوسول ارائه می‌شوند.

نرم افزار تلویزیون برای مانیتور اندروید خودرو

همانند هر قابلیت دیگر، برای پخش تلویزیون نیازمند نصب اپلیکیشن مرتبط است. با اتصال به اینترنت با مانیتور سورن پلاس، میتوان به آسانی هر برنامه و اپلیکیشن اندروید را نصب نمود. نرم‌افزارهای پخش تلویزیون فراوان‌اند که بعضا بصورت آنلاین و آفلاین قابلیت پخش دارند.

در ادامه به معرفی بهترین نرم‌افزار‌های آنلاین و آفلاین پخش تی وی با مانیتور اندرویدی می‌پردازیم.

برنامه تلویزیون آنلاین اندروید:

در صورت دسترسی به اینترنت از طریق هات اسپات یا مودم جیبی، برنامه انلاین تلویزیون اتصال بهتر و کم نقص‌تری دارند. اتصال به اینترنت علاوه‌بر دسترسی به برنامه‌‌های تلویزیونی، امکان استفاده از سایر قابلیت‌های مانیتور را می‌دهد.

تلوبیون

اپلیکیشن تلوبیون یکی از بهترین برنامه‌های اتصال و پخش تلویزیون بصورت آنلاین است. این برنامه از بازار قابل دانلود و  نصب است. شبکه سه و ورزش را بخوبی پخش می‌کند. تلوبیون اولین سرویس داخلی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صدا و سیما و بزرگ‌ترین پلتفرم حرفه‌ای ویدیو برای کاربران فارسی زبان است.

با تلوبیون می‌توانید بدون خرید اشتراک و رایگان به پخش‌زنده حدود 100 شبکه، بیشتر از 600 هزار محتوای پخش‌شده از تلویزیون و همچنین هزاران فیلم، سریال و انیمیشن روز ایران و جهان در تلوبیون پلاس با اینترنت نیم‌بها دسترسی پیدا کنید.

گرچه این سایت علاوه‌بر پخش زنده هر شبکه بخش آرشیو نیز دارد. که برای تماشای فیلم، برنامه از دست‌رفته یا انتخاب برنامه برای سرگرمی سرنشینان در سفر بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است.

نرم افزار تلویزیون آفلاین اندروید:

اگر اینترنت شما قطع شد یا دسترسی به آن در مسیر برای شما میسر نیست، بایستی برنامه‌ای را بکار گیرید که بصورت آفلاین پشیتبانی شود. اغلب این نرم‌افزارهای آفلاینی برای پخش در مانیتور نیازمند یک دانگل جداگانه نیز هست که باید برای آن تهیه نمائید.

پد تی وی

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پخش تلویزیون اندرویدی برای خودرو پد تی وی است. این نرم‌افزار که براحتی در بازار قابل نصب و بارگزاری است با کمک دانگل مخصوص آن که به مانیتور وصل می‌شود، کار می‌کند. البته این برنامه علاوه‌بر پخش کانال تلویزیونی به رادیو نیز متصل می‌شود. مزیت اصلی پد تی وی، کارکرد بدون نیاز به اینترنت و آفلاین است.

از ایمنی اطمینان حاصل کنید

هنگام تماشای فوتبال با مانیتور سورن پلاس هنگام حرکت، ایمنی همیشه باید در اولویت باشد. از نگاه کردن به مانیتور در حین رانندگی خودداری کنید، زیرا حواس پرتی راننده می‌تواند منجر به تصادف شود. در عوض، در زمان استراحت، پارک یا زمانی که در مکانی امن توقف کرده‌اید، از تماشای بازی لذت ببرید.

تماشای فوتبال یکی از سرگرمی‌های علاقه‌مندان به ورزش است و با پیشرفت تکنولوژی، بیش از پیش در دسترس قرار‌گرفته است. پس از شروع و طولانی شدن کرونا تماشای فوتبال در خودرو در همه جهان باب شد. بدین صورت که راننده و سرنشین باید به محل مورد نظر‌رفته و به تصویر فوتبال با پروژکتور در خودرو نگاه می‌کردند.

تماشای فوتبال در ماشین با استفاده از  مانیتور سورن و سورن پلاس تنها با نصب و تهیه برنامه‌های پخش تلویزیون اندرویدی مقدور است. که می‌توانید از هیجان مسابقات زنده لذت ببرید یا در حین حرکت به گفته‌های برجسته گزارشگر گوش دهید.

در پایان، ارتقاء مانیتور اندرویدی ماشین شما می‌تواند تجربه رانندگی شما را افزایش دهد و راحتی را به سفرهای شما بیافزاید. به یاد داشته باشید که ایمنی حرف اول را می‌زند، بنابراین همیشه مسابقات فوتبال را مسئولانه تماشا کنید و از حواس‌پرتی در حین رانندگی اجتناب کنید.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *