نیسان فرانتیر
متفرقه

بررسی نیسان فرانتیر Nissan Frontier 2022 | بررسی تخصصی

زمانی که نیسان آن را در آخرین نسل Frontier 2020 قرار داد، از پیشرانه جدید Frontier نمونه برداری کردیم. این یک موتور 3.8 لیتری V-6 (چهار سیلندر دیگر نیست) است که 310 اسب بخار قدرت و 281 پوند فوت گشتاور دارد.

نیسان فرانتیر 2022

این برای یک موتور پایه استثنایی است. از نظر اسب بخار از رنجر پیشی می گیرد اما برای گشتاور کمی از توربو چهار سیلندر آن کامیون فاصله دارد. نیسان V-6 به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک جدید که از پیکاپ بزرگ‌تر تیتان تهیه می‌شود، جفت می‌شود و از هر 9 دنده به طور مکرر استفاده می‌کند

نیسان فرانتیر

به این معنی که گیربکس در حالت عادی تغییرات زیادی دارد. البته، با 9 دنده که باید با آن بازی کرد، چرا نباید مقدار زیادی دنده را تغییر داد تا خودرو مطابق خواسته عمل کند؟ گیربکس نرم و غیر تهاجمی است، و پیشرفت های کلی پیشرانه Frontier راه طولانی را در جهت افزایش اصلاح آن انجام می دهد.

Nissan Frontier

باز هم، کمی از نیسان فرانتیر قدیمی را خواهید دید که از طریق مکانیکال – به ویژه فرمان – نگاه می کند. این بسیار سنگین است و به تلاشی بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید نیاز دارد (مثل برادر بزرگ تایتان). دلیلش این است که هنوز از یک سیستم فرمان هیدرولیک با پمپ تسمه‌ای استفاده می‌کند، نه سیستم الکتریکی مدرن‌تری که در مدل‌های دیگر می‌بینیم. به این ترتیب، سیستم‌هایی مانند مرکز خط یا هیچ ویژگی نیمه‌خودرانی را دریافت نمی‌کنید. چیزی که به دست می آورید، حسی مطمئن در جاده است که به نظر نمی رسد مانند فرمان برقی در بسیاری از وسایل نقلیه امروزی کنترل کننده بازی های ویدیویی را کنترل می کنید. این نسبت حداقل برای سال 2022 افزایش یافته است، بنابراین Frontier هنگام تغییر خط یا مذاکره در جاده‌های دره‌ای پرپیچ و خم احساس سنگینی یا سنگینی نمی‌کند، فقط به تلاش بیشتری نیاز دارد.

Nissan Frontier 2022

یکی از زمینه هایی که بهتر نشد مصرف سوخت بود. نیسان فرانتیر جدید را با سرعت 18/24/20 مایل بر گالن شهر/بزرگراه/ همراه با دو چرخ متحرک، 17/22/19 مایل بر گالن با سیستم چهار چرخ متحرک ارزیابی می کند. (تخمین EPA هنوز در دسترس نیست.) رنجر در دسترس است دارای رتبه EPA در 21/26/23 mpg (4×2) و 20/24/22 mpg (4×4). حتی تاکوما بهتر عمل می کند EPA برآورد شده است 19/24/21 mpg (V-6 4×2) و 18/22/20 mpg (V-6 4×4). با وجود چهار دنده بیشتر از Frontier خروجی و سه دنده بیشتر از تاکوما، واضح است که افزایش مصرف سوخت در طراحی مجدد 2022 اولویت نداشت.

نیسان فرانتیر هنوز هم کارهای سنگین انجام می دهد

من دو نسخه از Frontier را سوار کردم: تریم آفرود Pro-4X با مشخصات بالا و تریم SV 4×4 در جاده. هر دو کیفیت سواری استثنایی، ساخت طاق مانند، عملکرد شگفت‌انگیز بی‌صدا و راحتی زیاد صندلی‌های جلو را به نمایش گذاشتند.

من Pro-4X را در یک تپه‌نوردی گسترده خارج از جاده انتخاب کردم که نیاز به استفاده از ویژگی کم‌برد سیستم چهارچرخ متحرک پاره‌وقت آن داشت، و تمایل نیسان برای ساده نگه داشتن Frontier در جلوی فناوری آشکار بود. هیچ صفحه انتخاب زمین شیک، هیچ کنترل سرازیری قابل تنظیم، هیچ گزینه تمام چرخ متحرک، بدون میله های نوسان قطع کننده وجود ندارد. فقط یک صفحه برای انتخاب 2WD، 4WD High یا 4WD Low، به علاوه یک دکمه برای درگیر کردن دیفرانسیل قفل الکترونیکی عقب و دیگری برای درگیر کردن کنترل فرود از تپه وجود دارد.

نیسان فرانتیر

این به شما بستگی دارد که بدانید چه زمانی از آنها استفاده کنید و چه زمانی از آنها استفاده نکنید، که برای دارندگان استفاده از چنین سیستم هایی خوب است. مرزی با نارضایتی یک ساعت از صخره های شیب دار و غبار آلود بالا رفت. حالت آفرود کم برد آن (که به طور خودکار با تغییر دنده به حالت 4WD Low فعال می شود) گشتاور موتور را بالا نگه می دارد، گیربکس را آماده می کند، و گروه را به آسانی از موانع بالا می برد و با آن برخورد می کند. همه Frontier 4x4s دارای سه صفحه چوبی فولادی در زیر هستند، اما Pro-4X دارای یک صفحه آلومینیومی اضافی است که تا نیمه در قسمت جلویی ادغام شده است – هم برای محافظت بیشتر و هم برای اهداف طراحی زیبا.

اگر به ظاهر Pro-4X علاقه مند هستید اما به توانایی آن در خارج از جاده علاقه مند نیستید، می توانید تریم جدید Pro-X را انتخاب کنید که تمام استایل Pro-4X و کمک فنرهای Bilstein آن را دارد، اما نه سیستم چهار چرخ متحرک یا محافظ صفحه لغزش زیر بدنه.

پس از کشیدن یک قایق اسکی 5600 پوندی و ترکیب تریلر پشت یک Pro-4X، می توانم تأیید کنم که Frontier جدید به خوبی یدک می کشد. این یک دکمه اختصاصی جدید حالت یدک کش دارد که تنظیمات مختلف را برای بهینه سازی کامیون برای چنین وظایفی تنظیم می کند. حداکثر امتیاز یدک کش Frontier 2022 6720 پوند است، اما فقط در تریم 2WD S یا SV قابل دستیابی است، نه Pro-4X بارگذاری شده. با این حال، Pro-4X توانست به خوبی یدک بکشد.

گشتاور میان رده V-6 در رانندگی در اطراف شهر مفید است. فقط از زمانی که پدال گاز را به زمین فشار دادم، واقعاً احساس کردم که برای افزایش سرعت تلاش می کند – یادآوری خوبی است که این فقط یک موتور 3.8 لیتری است، نه یک V-8 بزرگ. کامیون احساس می کرد سطح، کاشته شده و پایدار است، و تریلر در طول رانندگی معمولی آن را به هیچ وجه هل نداد. هیچ کنترلر ترمز تریلر یکپارچه ای وجود ندارد، اما نیسان می گوید که یک وسیله جانبی بی سیم در دسترس خواهد بود. برای بکسل کردن وسایلی مانند کشتی های آبی یا کمپ های سبک وزن کوچک، Frontier به خوبی انجام می دهد.

حداکثر امتیاز بار این کامیون 1610 پوند است که دوباره در تریم 2WD SV است. (نیسان هنوز مشخصات یدک کش یا محموله را برای سایر سطوح تریم ارائه نکرده است که چهار مورد از آنها وجود دارد.) ما هیچ باربری با Frontier جدید انجام ندادیم، بنابراین نحوه رفتار آن با بار زیاد در بستر هنوز مشخص نشده است. . تخت خود حجم بیشتری نسبت به قبل دارد، با این حال، به لطف کناره های تخت بلندتر است: آنها 1.4 اینچ بلندتر از قبل هستند و حجم تخت را تا 7 درصد افزایش می دهند. ظرفیت بستر 5 فوتی کامیون از 37.4 فوت مکعب به 40.1 می رسد، در حالی که بستر 6 فوتی از 46.4 فوت مکعب به 49.6 افزایش یافته است.

دو سبک کابین در دسترس است: مدل King Cab توسعه یافته دارای تخت 6 فوتی است، در حالی که کامیون های دارای کابین خدمه دارای تختخواب 5 فوتی هستند. تنها استثنا این است که نیسان یک نسخه کابین خدمه شاسی بلند با یک تخت 6 فوتی تولید خواهد کرد، اما تنها در یک مشخصات موجود خواهد بود: تریم SV برای خریدارانی که از کامیون های خود هم برای کار و هم برای بازی استفاده می کنند – و که در مورد خواستن این پیکربندی با صدای بلند صحبت کرده اند.

قیمت نیسان فرانتیر 2022

قیمت Frontier مطمئناً مانند گذشته به نظر نمی رسد: قیمت پایه اکنون 29015 دلار (شامل هزینه مقصد) برای کابین 2WD S King است. این تقریباً 9000 دلار بیشتر از قیمت فرانتیر دو سال پیش است که با موتور چهار سیلندر و گیربکس دستی پیشرو در این بخش بود. با این حال، بسیاری از ویژگی‌های ایمنی در حال حاضر استاندارد هستند، از جمله هشدار برخورد از جلو، کنترل نوسان تریلر، سنسور هوشیاری راننده، هشدار درب عقب و هشدار لاستیک برای پر شدن آسان. نیسان Safety Shield 360 در هر سطحی در دسترس است، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک متقابل عقب، ترمز اضطراری خودکار عقب، هشدار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و نور بالا خودکار را اضافه می کند. از دیگر ویژگی های موجود می توان به تشخیص علائم ترافیکی، کروز کنترل هوشمند و سنسورهای پارک عقب سونار اشاره کرد. استیکرهای Pro-4X بارگیری شده مانند آنچه من تست کردم با قیمتی کمتر از 45000 دلار، که به خوبی با کامیون های رقیب با تجهیزات آفرود مشابه مطابقت دارد.

آیا کافی است؟

نیسان با Frontier جدید مسیر طراحی تمیز را طی نکرد. در عوض، در پاسخ به بسیاری از تقاضاهای مشتریان (و احتمالاً با بودجه محدود)، خودروساز ارتقاء، به‌روزرسانی و اصلاحات قابل توجهی را در مورد قبلی انتخاب کرد. آیا نیسان در تغییر این مدل سایز متوسط ​​به اندازه کافی جلو رفته است؟ من فکر می کنم این کار را انجام داد – فعلا.

این تغییرات منجر به یک کامیون بسیار دلپذیر، تصفیه شده، راحت و تواناتر از کامیون قدیمی می شود. هنوز هم چند اشکال دارد، اما به راحتی با محصول فعلی کامیون‌های سایز متوسط ​​قابل رقابت است – و بهتر از بسیاری از آنها (من به شما نگاه می‌کنم، تاکوما).

با این حال، کلمه کلیدی این است جاری. با توجه به اینکه انتظار می‌رود رنجر بعدی بر اساس پلتفرم Bronco ساخته شود و مجهز به فناوری باشد، به‌علاوه یک کلرادو، کانیون و تاکوما جدید به زودی انتظار می‌رود، نیسان بهتر است سخت کار کند تا Frontier را به‌روزرسانی‌های بیشتری انجام دهد تا آن را در محصول بعدی به روز نگه دارد. از کامیون ها تا آن زمان، این یک به‌روزرسانی فوق‌العاده برای Frontier است که می‌تواند برخی از خریداران را به سمت برند بازگرداند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *