فولکس واگن Arteon 2021
اخبار خودرو

بررسی فولکس واگن Arteon 2021 : با کلاس در کلاس خودش

به گزارش آذین بلاگ همانطور که هر شاسی بلند در پارکینگ شروع به یکسان شدن می کند، فولکس واگن Arteon 2021 هاچ بک سایز متوسط ​​تقریباً لوکس به عنوان یک جایگزین جادار، تصفیه شده و با طراوت برای کسانی که مایل به نگاهی فراتر از کلاس های سدان و شاسی بلندهای رایج هستند، برجسته می شود.

فولکس واگن آرتئون 2021

جدا از استایل بدنه‌اش، آرتئون از دیگر خودروهای سایز متوسط ​​تقریباً لوکس با فناوری (عمدتا) جذاب و فضای زیاد جدا می‌ماند – اما قیمت ممتاز آن می‌تواند ناامیدکننده باشد.

آرتئون که برای مدل سال 2019 به عنوان جانشین معنوی سدان CC فولکوآگن معرفی شد، تغییرات کمی داشت. برای سال 2021از جمله تغییرات سبک ظاهری بیرونی، یک سیستم چندرسانه ای به روز و مواد مجلل تر کابین.

 فولکس واگن آرتئون

به عنوان تنها هاچ بک سایز متوسط ​​در کلاس تقریباً لوکس، آرتئون هیچ چیزی ندارد. مستقیم رقابت، اما فولکواگن می‌گوید که اغلب در مقابل سدان‌های اسپورت مانند آکورا TLX، کیا استینگر و نیسان ماکسیما خرید می‌شود. مقایسه مدل ها را ببینید. این خودروساز همچنین انتظار دارد که Arteon برای خریداران اقتصادی و علاقه مند به آئودی A7 گران تر از برند لوکس VW جذاب باشد. مقایسه آنها را ببینید.

قدرت پانچ فولکس واگن Arteon 2021

اگرچه Arteon در خانواده بزرگ A7 قرار دارد – و منحنی‌های شیک و جذابی دارد که یادآور بستگان مجلل‌تر آن است – وقتی صحبت از رفتارهای جاده‌ای به میان می‌آید، بیشتر یک پسر عموی دور است. آرتئون در همه جا دلپذیر است، اما هرگز مانند A7 و کیا استینگر به هیجان انگیز نمی رسد.

فولکس واگن Arteon

تنها پیشرانه آرتئون نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است: یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ 268 اسب بخاری که به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل شده است. این پر انرژی است و از توقف پاسخگو است، با جابجایی های صاف و به موقع برای برق در صورت نیاز. انتخاب حالت ورزش پاسخ پدال گاز را تقویت می کند و احساس فرمان را برای یک مقدار کمی هیجان بیشتر

فولکس واگن Arteon 2021

من سطح تریم SEL R-Line را با سیستم چهار چرخ متحرک 4Motion در طول دو هفته بارندگی بی پایان آزمایش کردم: باران، برف، برف و یخ. به طور مداوم می‌توانست پاهای خود را پیدا کند، با سیستم چهار چرخ متحرک اختیاری که به طور یکپارچه با عناصر تنظیم می‌شد تا کشش مناسب را فراهم کند. لاستیک‌ها همیشه نقش مهمی در هنگام بارش برف دارند، و در این مورد، تایرهای تمام فصل Continental ProContact TX خودروی آزمایشی ما نیز شایسته اعتبار هستند.

سیستم تعلیق تطبیقی ​​استاندارد Arteon، بالشتک خوبی را از جاده‌های ناهموار بدون به خطر انداختن هندلینگ فراهم می‌کند. زیپ هاچ بک از گوشه ها با حسی چابک و کنترل شده عبور می کند که در خودرویی به این طولانی شگفت آور است. به طور کلی، هندلینگ مطمئن و سواری متشکل آن هم در بزرگراه و هم در اطراف شهر می درخشد.

با دیفرانسیل جلو، Arteon دارای امتیاز EPA است 22/32/25 mpg شهر / بزرگراه / همراه با گاز درجه یک؛ AWD این تخمین را به 20/31/24 mpg کاهش می دهد. این مطابق با رقبا است – که آنها نیز سوخت ممتاز را ترجیح می دهند – مانند Acura TLX محرک جلو (25 mpg ترکیبی) و کیا استینگر دیفرانسیل عقب پایه (25 mpg ترکیب شده). نیسان ماکسیما محرک جلو فقط V-6 کمی از همه آنها عقب تر است، با رتبه بندی ترکیبی از 24 mpg.

یک ماشین خانوادگی غیرمنتظره

در گاراژ خانواده هایی که من می شناسم، یک سدان تقریباً به اندازه یک قایق تفریحی لوکس رایج است. (شاید من دوستان اشتباهی داشته باشم…) تقریباً همه خانواده هایی که می شناسم رانندگی می کنند، از جمله خودم. ماشین شخصی من یک مینی ون است که به راحتی خانواده پنج نفره من را در خود جای می دهد. سدان و هاچ بک در لیست خرید من نبود. با این حال، برای سنجش میزان زندگی در زندگی واقعی، سعی می‌کنم خانواده‌ام را به همه چیزهایی که آزمایش می‌کنم سوق دهم، و در کمال تعجب، خانواده Arteon can خیلی خوب. صندلی عقب عریض و مسطح است، با فضای سر و پای کافی برای دو بزرگسال که به راحتی همزیستی کنند – یا در مورد من، سه بچه. شاهکار آسانی نیست. با تقویت‌کننده‌های بزرگ دوقلوهایم در صندلی‌های بیرونی و کودک 10 ساله‌ام روی یک تقویت‌کننده کوچک‌تر و بدون پشت در وسط، هیچ شکایتی نداریم (شاید شاهکار حتی دشوارتر).

برای مراقبانی که بچه‌هایی در صندلی‌های ایمنی کودک دارند، لنگرهای لچ در معرض دید Arteon، اتصال را بدون مشکل می‌سازند، و سه لنگر اتصال بالایی آن به راحتی پیدا و استفاده می‌شد. بررسی صندلی ماشین ما.

بله، ما در یک مینی ون یا SUV سایز متوسط ​​فضای بیشتری برای حرکت می‌داشتیم، اما در Arteon به خوبی جا می‌شویم – حتی در یک رانندگی طولانی. علاوه بر این، هاچ بک حمل می کرد بسیار چیزهای بیشتر از آنچه انتظار داشتم وقتی سورتمه سواری کردیم، قسمت بار Arteon همه وسایل ما – سورتمه‌های بزرگ، تنقلات، دستکش‌ها، دستکش‌های بیشتر و کیسه‌های دستکش اضافی – را بلعید.

فضای بار بسیار عمیق است و دارای دهانه ای وسیع برای قرار دادن اقلام حجیم است. همچنین، راه اندازی هاچ بک آن به فضای بار ارتفاع بیشتری نسبت به صندوق عقب سنتی می دهد، بنابراین می تواند اقلام بلندتری را در خود جای دهد. صندلی عقب به صورت 60/40 تا می شود و یک گذرگاه مرکزی کوچک وجود دارد که برای حمل همزمان افراد و وسایل بلند و لاغر مفید است.

شماره های محموله ارائه شده توسط سازنده پشتیبان تجربه من است. فضای بار آرتئون به سبک هاچ بک 27.2 فوت مکعب فضا با همه صندلی‌هایش در جای خود ارائه می‌کند – بیشتر از فولکس واگن تیگوان SUV جمع و جور، اگرچه آن ماشین هفت صندلی دارد.

جدای از کاربرد، Arteon نیز مکان خوبی برای بودن است. به‌روزرسانی‌های سال 2021، با طراحی زیبا در خودروی آزمایشی من که با صندلی‌های جذاب دو رنگ ناپا با روکش چرمی، و همچنین فلز برس‌خورده و تزئینات مشکی براق برجسته شده، فضایی ممتاز به کابین می‌دهد. همچنین یک سیستم نورپردازی محیطی جدید با 30 رنگ قابل انتخاب وجود دارد که خود را از طریق پنل‌های شفاف در درها و کنسول نشان می‌دهد – تا حدی خنک. تغییرات به طور کلی به آن احساس مجلل تری نسبت به سایر خودروهای فولکس واگن مانند پاسات یا جتا می دهد.

نظرات
  1. حمید
    0
    0

    عجب ماشینه

    0
    0

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *