ماشین رونالدو
متفرقه

ماشین 500 میلیاردی رونالدو! ماشین رونالدو چیه؟

در این بخش از سایت دیلی تک می‌خواهیم به معرفی ماشین رونالدو که 500 میلیارد تومان قیمت دارد، بپردازیم. این ماشین که حدود 9.5 میلیون دلار قیمت دارد را رونالدو در سال 2021 خریداری کرده است. این بوگاتی چنتودیچی یکی از تنها 10 بوگاتی است که تاکنون ساخته شده است.

بوگاتی رونالدو

ماشین بوگاتی چنتودیچی رونالدو

  • قیمت پایه: 9.5 میلیون دلار
  • موتور: 8 لیتری w16
  • حداکثر سرعت: 380 کیلومتر
  • شتاب: 2.4 ثانیه

طبق گزارش میرور، رونالدو بوگاتی منحصربفرد خود را با احتساب مالیات و سفارشی‌سازی، به قیمت چشمگیر 14.4 میلیون پوند خریداری کرده است که آن را به گران‌ترین خودرو کلکسیون او تبدیل کرده است.

عکس ماشین رونالدو

در این کلیپ که خارج از یک رستوران در مادرید فیلم‌برداری شده و توسط آلبرت مونچا، یک فرد مشهور، در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، کریستیانو و همسرش جورجینا رودریگز در تلاش بودند تا از دست گروهی از عکاسان و هواداران فرار کنند. جالب اینکه لباس کریستیانو با خودرویش هماهنگ بود.

خودرو 500 میلیاردی

عکس ماشین رونالدو

این ماشین رونالدو دارای یک موتور 8 لیتری W16 است که مدل‌های ویژه آن 1600 اسب بخار قدرت دارند.

نمای عقب ماشین رونالدو

مجموعه خودروهای شگفت انگیز کریستیانو رونالدو شامل بوگاتی 9 میلیونی، بوگاتی شیرون، لامبورگینی، بنز جی کلاس و دیگر خودروهای لوکس به ارزش بیش از 25 میلیون دلار است. کلکسیون خودروهای کریستیانو رونالدو همچنان در حال افزایش است. اسطوره پرتغالی، بیش از 500 میلیون پوند را از این بازی به دست آورده است و می‌تواند بهترین ماشین‌های جهان را بخرد.

دیگر تصاویر

این اولین بوگاتی نیست که ستاره‌ی پرتغالی خریداری کرده است. کریستیانو اولین بوگاتی خود را در سال 2016 پس از دومین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید خریداری کرد و سپس دیگری را در سپتامبر 2017 پس از کسب دوباره قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید تهیه کرد.

مشخصات فنی

طراحی بی‌نظیر این خودرو به‌طور کامل تعادل بین آیرودینامیک و زیبایی‌شناسی را حفظ می‌کند و دارای بدنه‌ای پیچیده از فیبر کربن و چراغ‌های LED خیره‌کننده است. این شگفتی مهندسی به این خودروی اسپورت با عملکرد بالا امکان می‌دهد تا در فقط 2.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 380 کیلومتر در ساعت است.

کابین ماشین رونالدو

بوگاتی چنتودیچی یکی از نادرترین هایپرکارهای بوگاتی است. این خودرو که بر اساس مدل شیرون ساخته شده و با موتور W16 با قدرت 1600 اسب بخار تامین می‌شود، ادای احترامی به بوگاتی EB110 افسانه‌ای است. این خودرو نادر و گران‌قیمت است و قیمت پایه آن حدود 9.5 میلیون دلار است.

کابین بوگاتی

اما این مبلغ برای کریستیانو رونالدو، که در باشگاه النصر ماهانه 16 میلیون دلار درآمد دارد، ناچیز است. برای مقایسه، رونالدو می‌تواند هر ماه یک بوگاتی چنتودیچی و یک بوگاتی شیرون بخرد و همچنان حدود 2 میلیون دلار باقی‌مانده داشته باشد.

داخل خودرو

ویژگی‌های ماشین رونالدو

جدیدترین هایپرکار محدود بوگاتی،دارای بدنه‌ای منحصر به فرد و ویژگی‌های لوکس است که آن را حتی از دیگر مدل‌های بوگاتی نیز منحصر به فردتر می‌کند. اگرچه سرعت نهایی آن 40 کیلومتر در ساعت کمتر از مدل شیرون است، اما موتور W16 چهار توربوشارژ با قدرت 1577 اسب بخار، آن را به سریع‌ترین شتاب‌گیری بوگاتی تا به امروز تبدیل کرده است.

بوگاتی چنتودیچی سفید

اگرچه تغییرات مکانیکی محدود هستند، اما همچنان کافی هستند تا بوگاتی چنتودیچی را به سریع‌ترین بوگاتی در شتاب‌گیری تبدیل کنند. موتور 8 لیتری W-16 با چهار توربوشارژر دوباره تنظیم شده تا 1577 اسب بخار نیرو تولید کند، که نسبت به شیرون با 1478 اسب بخار افزایش یافته است و وزن خودرو نیز به میزان مختصری، یعنی 20 کیلو کاهش یافته است.

ماشین 500 میلیاردی رونالدو

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *