تویوتا لندکروز 2023
متفرقه

قیمت تویوتا لندکروز 2023: مقایسه لندکروز و لندرور دفندر

در این مطلب از سایت دیلی تک به بررسی قیمت تویوتا لندکروز 2023 خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
معمولاً من پس از چند ماه با یک ماشین نظر قوی‌ای در مورد آن می‌سازم. نقاط قوت و ضعف آن و مکان مناسب آن در دنیا، اما اکنون که تویوتا لندکروز من رفته است، نمی‌دانم چگونه احساس می‌کنم یا باید چگونه احساس کنم. در برخی موارد آن را دوست داشتم، در برخی موارد از آن ناراضی بودم، و ارزش جدیدی که در ابتدا از آن لذت می‌بردم، دیگر باقی نماند.

قیمت تویوتا لندکروز 2023
تویوتا لندکروز 2023 یک نقطه قوت داشت که غیرقابل انکار بود و آن قابلیت بی‌نظیر در مسیرهای خارج از جاده بود. عملاً دارای کنترل سرعت خارج از جاده بود، به این معنا که تنها کافی بود دیال 4×4 را به وضعیت 4L بچرخانم و آن را به سمت درست هدایت کنم، کامپیوتر و سیستم ABS بقیه کار را انجام می‌دادند. این ماشین با شیب‌های موگر، لغزش کنترل‌شده در میان درختان و حتی بالاخره از حالت توقف به حرکت درآمد که زمانی که اشتباه مبتدی از دسته‌گاز کمی استفاده کردم. همچنین به نظر می‌آمد داخلی مدل برتر من نیز عالی بود، همه مواد سخت و دکمه‌های دستی برای همه چیز داشت. بدون شک برخی درس‌ها برای یادگیری دوباره وجود داشت.

تویوتا لندکروز

همچنین باید به جزئیات داخلی نیز بپردازم، این ماشین فضایی برای هفت نفر بزرگ، نه فقط پنج نفر، یا به عبارت دیگر یک صندوق بزرگ داشت. در واقع، دوچرخه‌ی کوهستان من حتی با هر دو چرخ متصل جا می‌شد. و اگر از این خودرو برای کار استفاده کنید، قطعاً از جعبه‌ها و پریزهای مفید در داخل دروازه عقب با رویکرد جلوه قرار گرفته خواهید شد. تنها انتقاد من در اینجا مربوط به ارتفاع این ماشین است، زیرا مسافران کوتاه‌تر مشکل داشتند تا به روی صندلی‌های خود بنشینند.

نمای عقب

مقایسه لندکروز و لندرور دفندر

به نظر می‌آید که عملکرد روی جاده واقعاً اولویتی در توسعه لندکروز نبوده است. به عبارت دیگر، دفندر به طرز ماهرانه‌ای بسیار عالی به نظر می‌آید. چگونه یک ماشین مناسب خارج از جاده می‌تواند به این قدر نرم و راحت حرکت کند؟ چگونه فرمان را به این اندازه وصل شده احساس می‌کند؟ چگونه رفتار آن به این اندازه تیز است؟ چگونه رفتارش به این اندازه به نظر می‌رسد؟ حتی با توجه به وجود یک مونوکوک به جای یک چهارچوب جداگانه، واقعاً باید بگویم که در این مورد بسیار بیشتر از آنچه که به نظر می‌آید، وجود دارد.

نمای پشت
موتورهای آن‌ها نیز دنیاها از یکدیگر فاصله دارند. در مقایسه با موتور 3.0 لیتری صاف و نرم در دفندر، موتور 2.8 لیتری لندکروز حس می‌شود که از یک ماشین کشاورزی نسل قدیمی باشد. علاوه بر این، با وجود این که واحد JLR 296 اسب بخار توان دارد و زمان 0 تا 100 را 7.0 ثانیه دارد در حالی که واحد تویوتا 201 اسب بخار و 12.7 ثانیه دارد. هر دو دارای چهار چرخ متحرک هستند و واقعاً دفندر 226 کیلوگرم سنگین‌تر است، و قطعاً از نظر دینامیک هوا، کمکی نمی‌کند، بنابراین این باید کاملاً به موتور و گیربکس باز گردد.

نمای کناری تویوتا لندکروز 2023

در داخل نیز، این مقایسه به قتل می‌رود. یک طراحی بسیار زیبا، مواد با کیفیت بهتر در تمامی نقاط و تکنولوژی رانندگی و سرگرمی مدرن بسیار بیشتری در دفندر یافت می‌شود. واقعاً تنها دلیلی که من برای خرید لندکروز می‌بینم و قطعاً این مسئله برای افرادی که ماشین‌های 4×4 را می‌خرند، به ویژه در مناطق کمی مهمتر جهان قابلیت اعتمادپذیری است. تویوتا در این زمینه بهترین نام‌آوری دارد، در حالی که JLR، خب، ندارد.

قیمت تویوتا لندکروز 2023

قیمت‌های تویوتا لندکروز مدل 2023 از 94,000 دلار برای نسخه پایه‌ای این اس‌یو‌وی با نام Landcruiser LC300 GX (4X4) شروع می‌شود و تا 143,000 دلار برای نسخه بالاترین با نام Landcruiser LC300 Sahara ZX (4X4) ادامه دارد. تویوتا لند کروزر مدل 2023 به صورت یک اس‌یو‌وی عرضه می‌شود.

لندکروز

تویوتا لند کروزر مدل 2023 به موتور دیزل عرضه می‌شود. اندازه موتورها و انتقال نیرو در مدل‌های مختلف از 3.3 لیتر با گیربکس دستی اتوماتیک تا 3.3 لیتر با گیربکس دستی اتوماتیک متغیر است.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *