سوبارو فارستر 2021
متفرقه

سوبارو فارستر 2021 | بررسی تخصصی و تصاویر کابین

شاسی بلند جمع و جور سوبارو فارستر 2021 همچنان با ترکیبی از راحتی، کاربردی و کاربردی – زمانی که به کنترل های داخلی آن عادت کردید، تحت تاثیر قرار می دهد.

سوبارو فارستر

دید بیرونی چشمگیر خودرو سوبارو فارستر در کلاس خود بی نظیر است و راحتی سواری آن در میان بهترین هاست. ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد SUV قانع کننده است، اما فناوری چندرسانه ای آن قدیمی به نظر می رسد.

subaru forester 2021

هنگامی که آخرین بار سوبارو فارستر را آزمایش کردیم، آن را با شش رقیب خود مقایسه کردیم چالش SUV کامپکت 2019، جایی که مقام دوم قوی را به دست آورد. این مدل به تازگی بازطراحی شده بود و از آن زمان به بعد ویژگی‌های ایمنی استاندارد بیشتری از جمله فرمان محوری برای سال 2020 و چراغ‌های LED تطبیقی ​​با کمک نور بالا برای سال 2021 به آن اضافه شد.

subaru forester

Forester 2021 از 25845 دلار (شامل 1050 دلار) شروع می شود هزینه مقصد)اما خودروی آزمایشی ما یک تریم اسپرت سطح متوسط ​​با قیمت اولیه 30445 دلار بود. یک بسته 1645 دلاری که یک سیستم چندرسانه ای 8 اینچی لمسی، استریو پریمیوم هارمن کاردون، درب برقی بالابر و ترمز خودکار معکوس را اضافه می کرد، قیمت آزمایش شده را به 32090 دلار افزایش داد.

لذت بردن از رانندگی سوبارو فارستر 2021

در کلاسی که به طور کلی کیفیت سواری نسبتاً محکمی را ارائه می دهد، تنظیم سیستم تعلیق راحت محور Forester یک تغییر خوشایند است. در جاده های ناهموارتر که در آن سواری پر از دست انداز در سایر SUV های کوچک را تجربه کرده ام، Forester در مقایسه به طرز قابل توجهی نرم بود. تاثیراتی که من احساس کردم کوچکترین خشن نبودند. علیرغم نامش، تریم اسپورت نسبت به سایر Forester ها سیستم تعلیق محکم تری ندارد، اما با چرخ های 18 اینچی و لاستیک های پایین تر (چرخ ها و لاستیک های 17 اینچی استاندارد هستند) ارائه می شود.

سوبارو فارستر 2021

Forester دارای سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد است و از یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری افقی با قدرت 182 اسب بخار نیرو می گیرد که با یک گیربکس اتوماتیک متغیر کار می کند. این یک پیشرانه تنظیم شده است که مانند برخی از وسایل نقلیه مجهز به CVT از رانینگ بیش از حد موتور رنج نمی برد و شتاب گیری از یک توقف نرم و قابل پیش بینی است. در بزرگراه، وقتی پدال گاز را کف می‌کنید، CVT به سرعت پاسخ می‌دهد، اما شتاب حاصله کم است.

همچنین صدای باد و جاده قابل توجهی در سرعت بزرگراه وجود دارد. مسافت پیموده شده گاز برآورد شده توسط EPA برای تمام سطوح تریم Forester 26/33/29 mpg شهر/بزرگراه/ترکیبی است. در میان رقبای چهار چرخ متحرک، نیسان روگ 2021 و هوندا CR-V مدل 2021 نیز به صورت ترکیبی 29 مایل بر گالن رتبه بندی می شوند، در حالی که تویوتا RAV4 2021 به صورت ترکیبی تا 30 مایل در کیلوگرم رتبه بندی شده است. امتیاز ترکیبی فولکس واگن تیگوان 2021 24 مایل بر گالن از گروه عقب تر است.

سوبارو فارستر 2021

فاصله 8.7 اینچی Forester از زمین تقریباً به اندازه برخی از SUV های خارج از جاده است – مانند تویوتا 4Runner که 9.6 اینچ فاصله دارد در حالت چهار چرخ متحرک – اما Forester بیشتر شبیه یک خودروی کم ارتفاع است. از یک SUV در پیچ‌های گسترده احساس می‌شود که کاشته شده و پایدار است و چرخش بیش از حد بدن وجود ندارد. دقت فرمان خوب است، اما بازخورد وجود ندارد.

فضای داخلی راحت و دلباز سوبارو فارستر 2021

ترکیبی از ستون‌های سقف نازک، پنجره‌های بزرگ و نمای عمودی Forester منجر به دید بیرونی پیشرو در کلاس می‌شود. این بسیار با طراوت است زیرا دید طبیعی در خودروهای جدید در سال های اخیر بیشتر بدتر شده است. طراحی Forester – و مونروف پانوراما تک جداره که در تمام تریم‌ها به جز مدل پایه استاندارد است – علاوه بر اینکه دیدن آنچه را که در اطراف شما است آسان می‌کند – باعث می‌شود کابین احساس راحتی کنید. با این حال، یکی از جنبه‌های غیرمعمول کابین، نحوه بازتاب ستون‌های سقف جلو سمت راننده است، مانند خطوط نقطه‌دار در بزرگراه. وقتی متوجه آن می شوید کمی حواس پرت می شود.

صندلی‌های سطلی جلوی Forester راحت هستند و تکیه‌گاه‌های جانبی به اندازه‌ای بزرگ هستند که شما را در گوشه‌ها نگه دارند. سطوح تریم پریمیوم و اسپرت دارای روکش پارچه‌ای و گرمکن صندلی‌های جلو هستند، در حالی که تریم لیمیتد صندلی‌های با روکش چرمی را اضافه می‌کند. مدل‌های برتر تورینگ دارای صندلی‌های عقب گرمکن نیز هستند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *