ساعت پخش سریال پس از باران
متفرقه

ساعت پخش سریال پس از باران در سال 1402

زمان پخش سریال پس از باران + تکرار

ساعت پخش سریال پس از باران از شبکه آی فیلم را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی، یک اثر خانوادگی ایرانی است که سال 1379 در 37 قسمت از شبکه 3 سیما پخش شد. پس از باران داستانی از یک دوره از تاریخ ایران است. یک زن و مرد در یک حادثه در شمال ایران کشته می‌شوند، اما پسر و دختر آن‌ها باور دارند که در این حادثه دست کسی درکار بوده است. آن‌ها سعی می‌کنند با مطالعه خاطرات مادربزرگشان، شهربانو، بیشتر درباره خانواده خود بدانند و دلیل مرگ والدینشان را کشف کنند. همسر یکی از استانداران گیلان قادر به داشتن فرزند نبود، بنابراین تصمیم گرفت همسر دومی برای همسرش انتخاب کند اما همسر جدید به قربانی توطئه‌ها تبدیل شد.

همچنین بخوانید: ساعت پخش سریال دلنوازان

خلاصه داستان و بررسی

این سریال تقریباً قدیمی است، اما به دو بخش زمان حال و گذشته تقسیم شده است و سریال بین این دو زمان حرکت می‌کند. نقطه بعدی نسبتاً به ما نشان داد که زنان چگونه تحت فشار و مشکلات زیادی قرار می‌گیرند، یا چقدر داشتن فرزند برای زندگی در آن زمان مهم بود و چگونه مردان بیشتر قدرت داشتندو چگونه یک زن که شخصیت اصلی تاریخ سریال است، توانست برای زندگی خود مبارزه کند.

نقطه دیگری که جالب است این است که این مشکلات و دشمنی‌ها به مرور زمان ادامه داشت و برخی از مردم به دنبال آن چه در گذشته اتفاق افتاده بود، بودند. این سریال بسیار مرموز، ترسناک و هیجان‌انگیز بود و در زمان پخش خود، بین مردم تعداد زیادی طرفدار جذب کرد. سناریو این سریال به طور خوبی نوشته شده بود تا جایی که ابهامی برای پرسش‌ها باقی نمی‌ماند و بازیگران بسیار خوبی داشت.

زمان و ساعت پخش سریال پس از باران

بازپخش سریال پس از باران از شبکه آی فیلم آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار سریال پس از باران از شبکه آی فیلم در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال پس از باران در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش قسمت جدید: ساعت 22 شب

  • زمان تکرار پس از باران: 6 صبح، 14 ظهر

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *