ساعت پخش سریال مرداب
متفرقه

ساعت پخش سریال مرداب در سال 1402

زمان پخش سریال مرداب + تکرار

ساعت پخش سریال مرداب از پلتفرم فیلم‌نت را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال مرداب، یک اثر درام و معمایی ایرانی است که در سال 1402 از پلتفرم فیلم‌نت پخش شد. این سریال توسط گروهی از بهترین بازیگران و نویسندگان تهیه شده و با تجربه‌ها و دستاوردهای خود، به عنوان یکی از آثار جذاب و دیدنی در فضای تلویزیون ایران مطرح شده است. داستان این سریال، در قالب ژانر درام و معمایی، از زوایای مختلف به بررسی موضوعات مختلف می‌پردازد. نخستین قسمت این سریال در تاریخ 12 مهر 1402 به نمایش درآمد، و از آن زمان توانسته است توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

همچنین بخوانید: زمان پخش سریال پایتخت

خلاصه داستان و نقد و بررسی

پسر فیاض در ابتدای داستان کشته می‌شود و به گونه ای ساخته می‌شود که او خودکشی کرده‌است. امیر جعفری در نقش اسفندیار شکیب دنبال دو نفر می‌گردد تا آنها را پیدا کند یکی از آن‌ها ایرج با بازی شهرام حقیقت دوست و دیگری سرگرد با بازی حامد کمیلی است. ایرج در ابتدا به عنوان راننده و دستیار فیاض است و قصد دارد از طریق خواهرش آفاق از فیاض کلاهبرداری کند اما موفق نمی‌شود. ایرج ابتدا به عنوان راننده و دستیار فیاض شناخته می‌شود. او دارای یک ارتباط نزدیک با آفاق، خواهر فیاض است و قصد دارد از این ارتباط برای کلاهبرداری از فیاض بهره‌مند شود.

در سریال مرداب، دنیای پر از راز و رمز و رازهای ناگفته، شخصیت‌های پیچیده و داستان‌های متنوع ترکیب شده‌اند. گستره‌ی بازیگران مجرب و استعدادهای جوان، اجرای قوی و تاثیرگذاری را در مرداب به ارمغان آورده‌اند. تنوع در زمینه بازیگری و استعداد فردی، این سریال را به یک تجربه تلویزیونی شگفت‌آور تبدیل کرده است. به عنوان یکی از پروژه‌های جدید شبکه نمایش خانگی در ایران، سریال مرداب با داستان مهیج و چشمگیر، سعی در ارائه یک تجربه متفاوت و الهام‌بخش برای تماشاگران دارد. این سریال با ورود به دنیای پیچیده و آشفته‌ی اتفاقات، مخاطبان را به خود جذب کرده و موفق به ایجاد هیجان و تعامل درست با تماشاگران شده است.

سریال مرداب چند قسمت است؟

سریال تلویزیونی مرداب در قالب 19 قسمت به تماشاگران ارائه می‌شود. این سریال با تنوع در داستان و ابعاد مختلف، توانسته است به یک تجربه تلویزیونی جذاب و متفاوت تبدیل شود.

به نظر می‌رسد سازندگان سریال با ایجاد 19 قسمت، می‌خواهند تمام جنبه‌ها و جزئیات مهم داستان را به طور کامل و جامع برای تماشاگران پوشش دهند. هر قسمت می‌تواند اطلاعات جدیدی ارائه دهد و به توسعه داستان کمک کند، در نتیجه سریال به شکلی جذاب به پیش می‌رود.

ساعت پخش سریال مرداب

پخش سریال مرداب از شبکه نمایش خانگی آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از پلتفرم فیلم‌نت در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال مرداب در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش قسمت جدید: هر چهارشنبه ساعت 8 صبح

  • زمان تکرار: ندارد

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *