ساعت پخش سریال فرار از زندان
متفرقه

ساعت پخش سریال فرار از زندان در سال 1402 از شبکه تماشا

ساعت پخش سریال فرار از زندان از شبکه تماشا را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال فرار از زندان در سال 2005 توسط شبکه فاکس پخش شد. در این مجموعه، دومینیک پرسل نقش مردی را بازی می‌کند که به دلیل جنایتی که انجام نداده است، به اعدام محکوم شده است و ونتورث میلر نقش برادرش را بازی می‌کند که نقشه‌ای برای خروج او از زندان را ترسیم می‌کند. این سریال، که از نظر رتبه‌بندی پرقدرت است، در فصل اول خود موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی درام شد.

ستارگان در فصل پنجم سال 2017 به بازی خود بازگشتند و شبکه فاکس در حال ساخت قسمت‌های بیشتر بود تا اینکه در سال 2019 اعلام کرد که این برنامه‌ها لغو شده‌اند. این مجموعه همچنین یک فیلم تلویزیونی به نام “The Final Break” و یک اسپین‌آف کوتاه به نام “Prison Break: Proof of Innocence” تولید کرد که به طور انحصاری بر روی تلفن‌های همراه در دسترس بود. در یک پست اینستاگرامی که اکنون حذف شده است، میلر عدم علاقه خود را به بازگشت به نقش مایکل اسکافیلد ابراز کرد. این بازیگر نوشت: “من به طور رسمی از سریال فرار از زندان خارج شدم. اگر شما از طرفداران سریال بودید، به امید فصل‌های دیگر می‌فهمم که این ناامید کننده است. متاسفم.”

همچنین بخوانید: جدول پخش شبکه تماشا

زمان و ساعت پخش سریال فرار از زندان

بازپخش سریال فرار از زندان از شبکه تماشا آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار سریال فرار از زندان از شبکه تماشا در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال فرار از زندان در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش قسمت جدید: هر روز ساعت 22 شب

  • زمان تکرار فرار از زندان: 4 صبح، 10 صبح، همچنین 16 عصر

 

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *