ساعت پخش سریال ساخت ایران
متفرقه

ساعت پخش سریال ساخت ایران در سال 1402 از شبکه آی فیلم

زمان پخش سریال ساخت ایران + تکرار

ساعت پخش سریال ساخت ایران از شبکه آی فیلم را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال ساخت ایران به کارگردانی محمدحسین لطیفی، یک اثر کمدی، خانوادگی ایرانی است که فصل اول آن در 18 قسمت، سال 1390 پخش شده است. در سال 1397 فصل دوم سریال در 22 قسمت و سال 1400 فصل سوم در 21 قسمت از شبکه نمایش خانگی پخش و منتشر شد.

همچنین بخوانید: جدول پخش شبکه آی فیلم

خلاصه داستان

کوروش افشار با بازی بهنام تشکر، یک دانشمند ایرانی غیرمحبوب است که یک پودر جدید اختراع می‌کند که می‌تواند آب کثیف را به آب نوشیدنی تبدیل کند. او یک تماس از پاریس دریافت می‌کند که نشان می‌دهد می‌تواند به پاریس بیاید و اختراع جدید خود را به دنیا اعلام کند. پس از اینکه در یک حادثه رانندگی دچار تصادف می‌شود و در زمین دراز می‌کشد، غلام با بازی امین حیایی، تصمیم می‌گیرد کیفش را بدون ایده‌ای از محتوای آن بدزدد. بعد از آن غلام به عنوان دزد مورد تعقیب پلیس قرار می‌گیرد، تصمیم می‌گیرد از پاسپورت کوروش برای رفتن به پاریس استفاده کند. او بعد متوجه می‌شود این پودر چه کاری انجام می‌دهد، تصمیم می‌گیرد آن را بفروشد و پول را با هر قیمتی به دست آورد.

زمان و ساعت پخش سریال ساخت ایران

بازپخش سریال ساخت ایران از شبکه آی فیلم آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار سریال ساخت ایران از شبکه آی فیلم در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال ساخت ایران در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش قسمت جدید: ساعت 19 شب

  • زمان تکرار ساخت ایران: 3 بامداد، 11 صبح

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *