ساعت پخش سریال دلنوازان
متفرقه

ساعت پخش سریال دلنوازان در سال 1402 از شبکه آی فیلم

زمان پخش سریال دلنوازان + تکرار

ساعت پخش سریال دلنوازان از شبکه آی فیلم را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، یک اثر عاشقانه ایرانی است که ابتدا از شبکه 3 پخش شده است. این سریال با 47 قسمت، یکی از محصولات پربیننده و موفق سال 1388 بوده است. داستان سریال دلنوازان حول محور روابط عاشقانه و مواجهه با چالش‌های زندگی پیچیده اشتراک‌گذاری شده توسط بازیگرانی همچون شاهرخ استخری، سحر قریشی، سمانه پاکدل و سیاوش خیرابی می‌باشد.

همچنین بخوانید: ساعت پخش سریال پایتخت

خلاصه داستان و بررسی

دلنوازان، یک سریال کلیشه‌ای بود که در آن بعضی شخصیت‌ها خیلی سفید و بعضی دیگر خیلی سیاه بودند و هر دو نوع شخصیت در سریال بد نشان داده شد. این سریال تفاوت دو نسل را به خوبی نشان می‌داد و سرکشی شخصیت اصلی، تقابل ازدواج پسر و ازدواج مجدد پدر نیز موضوع جالبی بود که بر جذابیت سریال می‌افزود. در کل سریال به گونه‌ای بود که جوانان را به سمت تصمیم‌گیری و ازدواج درست سوق می‌داد.

در سریال دلنوازان، عشق و پیچیدگی‌های زندگی از زاویه‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد. شاهرخ استخری با بازی هنری خود، نقش یک شخصیت عاشق و پر احساس را بازی کرده و با تعاملات عاطفی و تصمیم‌گیری‌های مهم، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. همچنین، حضور سحر قریشی و سایر بازیگران باعث جذابیت و تنوع داستان شده و تجربه تماشاگران را غنی‌تر کرده است. دلنوازان نه تنها به عنوان یک سریال عاشقانه، بلکه به عنوان یک اثر هنری با کیفیت شناخته شده است که موفقیت آن در پخش و پذیرش گسترده از سوی تماشاگران، جوایز و تحسین‌های بسیاری را به دنبال داشته است. این سریال در ذهن تماشاگران به عنوان یکی از آثار برجسته دهه 80 باقی‌می‌ماند.

زمان و ساعت پخش سریال دلنوازان

بازپخش سریال دلنوازان از شبکه آی فیلم آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار سریال دلنوازان از شبکه آی فیلم در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال دلنوازان در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش قسمت جدید: ساعت 20 شب

  • زمان تکرار دلنوازان: 4 صبح، 12 صبح

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *