ساعت پخش سریال خانه پوشالی
متفرقه

ساعت پخش سریال خانه پوشالی از شبکه تماشا

زمان پخش خانه پوشالی + تکرار

ساعت پخش سریال خانه پوشالی از شبکه تماشا را برای شما بازدیدکنندگان سایت دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال خانه پوشالی، یک اثر درام، سیاسی بریتانیایی به کارگردانی بو ویلیمن است که در سال 2013 از نتفلیکس پخش شده است. این سریال داستان یک نماینده کنگره و همسرش است که به دنبال انتقام از افرادی هستند که به او خیانت کرده‌اند.

من عاشق نمایش‌های تلویزیونی دیدنی با ارزش مانند گیم اف ترونز یا واکینگ دد هستم، اما باید بگویم اگرچه خانه پوشالی چندان تصاویر خیره‌کننده یا جلوه‌های ویژه وحشتناک ندارد، اما به همان اندازه دارک است. هیجانی که شما را به عنوان بیننده روی صندلی خود نگه می‌دارد. تماشای سریال House of Cards بسیار اعتیادآور است.

سریال خانه پوشالی

همچنین بخوانید: ساعت پخش سریال پژمان

خلاصه داستان و نقد و بررسی

این سریال بر اساس مینی سریال تحسین‌شده بی‌بی‌سی با همین نام در سال 1990 ساخته شده است، اما در حالی که سریال اصلی بر روی کارکرد درونی سیاست بریتانیا متمرکز بود، بازسازی آن کاملاً مبتنی بر آمریکا است و بر ظهور فرانسیس آندروود نماینده تشنه قدرت در کنگره تمرکز دارد، که کوین اسپیسی به بی‌نظیرترین شکل ممکن نقش او را بازی می‌کند. در ظاهر، سریال ممکن است یک درام سیاسی به نظر برسد که مطمئناً همینطور است، اما همچنین بسیار بیشتر از این است.

سریال خانه پوشالی تعداد زیادی از ژانرها را ترکیب می‌کند. این یک داستان هیجان انگیز، یک داستان عاشقانه، یک کمدی سیاه و یک طنز است. همچنین شایان ذکر است که سریال به شدت از آثار خاصی از ویلیام شکسپیر الهام گرفته است. شخصیت فرانسیس آندروود ترکیبی از ریچارد سوم و مکبث است و به شیوه شکسپیر واقعی، اغلب مستقیماً مخاطب را مخاطب قرار می‌دهد تا ما را از نقشه‌های شیطانی خود آگاه کند.

زمان پخش خانه پوشالی

سریال خانه پوشالی چند قسمت است؟

سریال بریتانیایی خانه پوشالی در شش فصل و مجموعا 73 قسمت به صورت اورجینال تولید شده است.

ساعت پخش سریال خانه پوشالی از شبکه تماشا

پخش سریال خانه پوشالی از شبکه تماشا آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه تماشا در سال 1403 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش خانه پوشالی در سال 1403 به این ترتیب است:

  • زمان پخش: ساعت 19:30

  • زمان تکرار: روز بعد ساعت 02:30 و 08:30 و 14:30

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *