ساعت پخش سریال ادراک
متفرقه

ساعت پخش سریال ادراک در سال 1402

زمان پخش ادراک + تکرار

ساعت پخش ادراک از شبکه تماشا را برای شما مخاطبان دیلی تک آماده نموده‌ایم.

سریال ادراک، یک اثر درام و جنایی آمریکایی است که در سال 2012 ساخته شده است. دکتر دنیل پیرس، یک روانپزشک عصبی است که به عنوان مشاور تخصصی با اف‌بی‌آی همکاری می‌کند تا در حل پرونده‌های پیچیده جنایی به کار گرفته شود. او از اسکیزوفرنی رنج می‌برد و توهم‌هایش، به او در تحلیل و حل پرونده‌های جنایی کمک می‌کنند.

همچنین بخوانید: ساعت پخش سریال دونگی

سریال ادراک

خلاصه داستان و نقد و بررسی

نقطه‌نظر جذاب این سریال، بازی هوشمندانه و دلپذیر اریک مک‌کورمک در نقش دکتر دنیل پیرس است که هوش برجسته دارد اما با چالش واقعیت مواجه است. راز کشف قتل در دو قسمت اول سریال ادراک به نسبت خوب نوشته شده است با ترکیبی از این آشکار بود و من ندیده بودم که این اتفاق بیفتد. با این حال، ریچل لی کوک به عنوان مامور اف‌بی‌آی کیت مورتی چیز خاصی ندارد. او زیبا و سرزنده است و مقاوم است و با رئیس خود مخالفت می‌کند تا یک پرونده را به پایان برساند؛ بنابراین، او کاملا معمولی و تلویزیون استاندارد است و بازی لی کوک او را بیرون از حالت استاندارد تلویزیون نمی‌برد.

هرگز فکر نمی‌کردم که این برنامه فرصتی داشته باشد، به‌ویژه با نقدها و مقایسه‌های بد اولیه، اما پس از فصل اول، باید بگویم که این برنامه به نظر می‌آید که به خوبی نوشته شده است و بازیگران نیز کار خوبی انجام می‌دهند. چیز جالب این است که چگونه آنها مخاطب را به یک شخصیت مهم که به نظر می‌آید در نظرسنجی ابتدایی خیلی جذاب نیست، جذب می‌کنند. هر کسی که سریال ادراک را ندیده و به این نوع نمایش‌ها علاقه‌مند باشد، باید به این سریال فرصت بدهد. این سریال به روش خود منحصر به فرد است و یکی از آن نمایش‌هاست که در پایان هر قسمت کمی هوشمندتر خواهید شد.

زمان پخش سریال ادراک

سریال ادراک چند قسمت است؟

سریال آمریکایی ادراک در قالب 39 قسمت به تماشاگران شبکه تماشا ارائه می‌شود. این سریال به صورت اورجینال در سه فصل و  39 قسمت ساخته شده بود.

ساعت پخش سریال ادراک

پخش سریال ادراک از شبکه نمایش خانگی آغاز شده است. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه تماشا در سال 1402 را به شکلی دقیق و مطابق با نیازهای مختلف تماشاگران در سایت دیلی تک قرار داده‌ایم. زمان پخش سریال ادراک در سال 1402 به این ترتیب است:

  • زمان پخش قسمت جدید: هر روز ساعت 23

  • زمان تکرار: ساعت 05 و 11 و 17

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *